Szia ThomAce. Bocsi, 10-re értünk ide, de néztem, nem láttalak.
Mivel te nem adtad meg a számodat, csak én, ezért vártam is, h csörizz ameddig asszony pakolt, de nem csöriztél. Mondom biztos késöbb indultál... És a számom él, sztem benéztél valamit...
azért mert csak az indito áram gyenge neki... ha aku töltövel töltöd akkor jo lesz .. de ha motoral akkor lemeröl hiába van feltöltve..
nekem is ez a gondom volt uj aksi aztán ja gáz........
Jaja!Legalább rám költöttek, hogy legyen belőlem valaki!
Látom rajtad se a pénz, sem a család nem segített
Na mindegy! Mennyé motorozni, ne itt szopd a faszomat!
Csókollak!
Szia!
Ne aggódj! majd lenyúlnak a nagyszervíznél!
NGK (ami a 600k7 gyári gyertyája CR9E vagy miafasz) van 2750/db áron is csak körül kell nézni a piacon!
Az 1850/liter -es félszintetikus olajat 3000/literért akart adni a szakszervízem, amiért már fullszintetikust lehet venni!
Ezek ebből élnek naivkák! (ami teljesen természetes igaz?!)
Én csak a garancia miatt viszem szerelőhöz, ha vége a 2 évnek olaj olajszűrő levegőszűrő gyertyacsere miatt ki sem mozdulok otthonról! Rablók mind !
az volt az érdekes benne,hogy egyszer leesett a fesz ha ráraktam a gyújtást egyszer meg tartotta de ha a piros gombot is kapcs akkor kb9-10v rá a világítás és máris 4-5v!
Jól megszivatott az tuti!
Mindegy!Már kész!
Még egyszer köszi mindenkinek a segítséget!
További jó fórumozást és széles utat!
Krisz
Ha nem nézem meg az adatlapod, akkor is gondoltam, hogy pesti tirpák majom lehetsz, szinted az oviban maradt, szüleidet sajnálom, hogy súlyos anyagiagat fordítottak a felnevelésedre.
kb ennyit rólad így ismeretlenül, ha már te másról alkotsz véleményt. Menj le a játszótérre és a kis pajtikáid elött verd magat.
Nagyon "egyszerű" a dolog. Terheletlen állapotban méred az akkut. Ezt hívják generátor üresjárati üzemnek. Ezt nem igazán tekintjük üzemállapotnak ugyebár. Namármost. Ha a töltéssűrűség nem elegendő az akkumulátorban, akkor az had ne mondjam mit okoz. Mérhetsz te azon terheletlenül 14 voltot akkor is, ha ráadod a gyújtást, az akkumulátor megnövekedett belső ellenállása miatt a feszültség rohamosan lecsökken. Emiatt lehetett a problémád az említett akkumulátorral. Nekem a riasztóm hülylt meg tőle a robogóban. Azt hitte szabotázs van. Rányomtam a riasztót az meg nekiállt riasztani.
Egyébként nekem is van ilyen akkum otthon. Feltöltöd, rámérsz, tartja a feszkót, tökéletesnek tűnik. Amint terhelni kezded leesik 10V alá a feszültésge.
Mivel te nem adtad meg a számodat, csak én, ezért vártam is, h csörizz ameddig asszony pakolt, de nem csöriztél. Mondom biztos késöbb indultál... És a számom él, sztem benéztél valamit...
Mi ez a vérnyomásod?
Ezzel már raj vagy kint a ringen?
vki nem jön ?
1,9es gumi nyomás jó lesz supercorsába ?
kész a motorom job mind uj korában brutál let
már a hangja is a jo gyujtástol :)))
nekem is ez a gondom volt uj aksi aztán ja gáz........
Nem tudtok eladó gsx-r srad 600 ra, bal oldali lábtartó konzolt?
Látom rajtad se a pénz, sem a család nem segített
Na mindegy! Mennyé motorozni, ne itt szopd a faszomat!
Csókollak!
Ne aggódj! majd lenyúlnak a nagyszervíznél!
NGK (ami a 600k7 gyári gyertyája CR9E vagy miafasz) van 2750/db áron is csak körül kell nézni a piacon!
Az 1850/liter -es félszintetikus olajat 3000/literért akart adni a szakszervízem, amiért már fullszintetikust lehet venni!
Ezek ebből élnek naivkák!
Én csak a garancia miatt viszem szerelőhöz, ha vége a 2 évnek olaj olajszűrő levegőszűrő gyertyacsere miatt ki sem mozdulok otthonról!
Jól megszivatott az tuti!
Mindegy!Már kész!
Még egyszer köszi mindenkinek a segítséget!
További jó fórumozást és széles utat!
Krisz
kb ennyit rólad így ismeretlenül, ha már te másról alkotsz véleményt. Menj le a játszótérre és a kis pajtikáid elött verd magat.
Egyébként nekem is van ilyen akkum otthon.