Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs commanderem. Még régebben állították be a gyújtást a kipuffhoz ugyanitt, az jó lett. szóval nagyon nem kell csinálni semmit és migs fasza. nem szarakodik semmit, és ami meglepő, míg bejöttem melóba egyetlen egyet nem durrogott, ami nagyon nagy szó!
5600 ft
és jobban megy? nem baszakodik így? vagy van hozza commander állítva?
És mennyi királyi magyarszki forintért oldották meg?
Hidd el, az alapokat nem lehet biztonságosan megtanulni..
gyorstalpaló: az exup szelep alsó fordulatszám tartományban nem nyit teljesen, ezáltal kis erőt tud tenni alulra. A fordulatszám emelkedésével nyit fokozatosan. Az exupot a középdob előtt találod, két bowden működteti, ott van ahol a lambda szonda is. Egy motor működteti, k7-nél ez a farokidomban van, k8-nál a tank alatt.
A lambda szonda méri a kiáramló gázt, és ez alapján küldi a jeleket a gyújtásnak hogy mennnyi benyával korrigáljon, meg az exup vezérlésebe is beleszól. HA felteszel egy sportdobot, ami nyitott, ezek a dolgok feleslegesek, a gáz had áramoljon akadálymentesen kifelé. Szóval én kiszedtem az exup motort, és a lambda szondát. Otthon ezt azért nem tudod megscinálni egyszerűen , mert a lambda szonda helyére be szoktak tenni egy kis kütyüt ami helyettesíti. Meg ha a motort simán kikötöd, F1 jelzésed lesz a műszerfalon. Ezt mind megoldották nekem cirka fél óra alatt, semmi hibajelzés, kikötve minden sallang..
Exhaust Ultimate Powervalve
EXUP szelep dolga, hogy a kipufogó átömlési keresztmetszetet változtatva mindig optimális nyomatékleadást hozzon létre minden fordulaton.
Azért akarom átalakítani stunt gépnek, mert nagyon bejön a kinézetük, máramik rendesen minőségi, szép kütyükkel vannak felszerelve.
És érdekel maga a stuntolás is, és jobbnak tartom, ha ennek megfelelően van kialakítva a gép és nem a gyári idommal rajta dobom el.
Persze úgy akarom csinálni, hogy nem szeretném szétgyilkolni, sem pedig széttörni.
Csak alapokat betanulni biztonságosan, engem ez szórakoztat, mert pályázni nincs lóvé....
tutis: jobb lesz a gép ha kiszedetem?
Tulajdonképpen mi a feladata pontosan?
bazdmeg: feleslegesnek
Aki feleslegensék érzi az exup szelepet (mint pl én) az menjen a hollós szervízbe, 5600 Ft-ért kiszedik és még a gari is megmarad
Szerintem marhaságot csinálsz ha ezt a gépet átalakítod stunt géppé. Arra a 6-7 éves vasak valók amiknek már mindegy..
Ha esetleg tud vki ennél olcsóbban ezek közül valamit az szóljon legyen szíves.
Előre is köszönöm és széles utat mindenkinek!
Hát még nem kezdődött el.
Most vannak az előkészületek az alkatrész keresés.
Hát Vannak kb árak.
Bal oldali Dekli 15
A bal oldali kapcsoló a kormányra 8.
Lábtartó 18 előre 11 hátra
Break 11 aszont 35ért eladja a műszerfalát
20 ért találtam egy nagyon faja streetfighter fejidomot.
Bal oldali hátsó idom köll még jó áron.
46the_doctor: Megnéztem azt, hogy rezeg-e nálam tegnap hazafelé menet. Nem tapasztaltam az általad említett rezonálást.
Hogy megy egyébként a helyreállítás? Költségek?
Kár....
Pedig jó lett volna....
Látom te sem alszol még...
Olyan szinten hogy azt már elvitte a kukás ótó
Csáó!
Bakker, azt hittem megvan mindkét oldala....
A másik oldala totál szétment? Mert így csak 1oldalt nem veszek meg...
Az a két oldalidom az csak 1
Az egyik képen ott van egészben a másikon meg a sérülés ami van rajta külön lefotózva
Csáó!
Engem lehet érdekelne a két oldalidom? Mennyire törtek? Felfogatói megvannak? Stunt géppé alakítom a gépet azért kellene az oldalidom,mert a gyári az megy a szobába! :o)
Szóval mit kérnél értük? ?Huff
Most olvasom, hogy srad találkozó? mikor hol?
de ez olcsoooooo és joooooooooo
amugy remélem jo lesz szombatig..
nem megy egy vagy kettő henger.... . . . . . .
Megáll a henger?
Akkor majd beszerzek ebből egy flakonnal, bár a nicro901 is elég komoly, leszedi a cuccot egy fújásra. Látom jól szétkaptad a motort, szombatra meglesz? Remélem el tudok menni én is.