Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Öööö.... izé... tavaly még tök béna voltam a mostani és a tavalyi motorkezelésemet össze sem lehet hasonlítani , nevetséges hogy hogy mentem a pályán. Bbbrrrrr... kiráz a hideg ha rá gondolok. Szóval a lényeg hogy nem csak szerintem hanem mások szerint is nagyon szembetünő a változás illetve a fejlődés.
Fotós kanyar. Az emberek 99%-a ott dönti a legnagyobbat.
egyik kedvenc kanyarom. meg a 8-as meg a 10-es. Hiába, mind balos
Na én lépek melóba!
További szép napot mindenkinek és jó fórumozást!
Krissz
Nem.
Szóval nehogy azt hidd, hogy a 2:15 valami mágikus szám. Elsőre persze szép de van ismim aki 5 pályanap óta áll 2:14-en pedig folyamatosan próbál gyorsulni és a technika is meg van hozzá. Én 2 hónapig álltam 2:12-nél. Le kell szarni a köridőt elsőre. Csak a bajt hozza rád.
1et áruljatok el! Ti nem szédültetek a 13-as kanyarban? Én igen, mint állat, de csak abban... Bár a vége felé már nem annyira, mert nézelődtem...
Ennyi. De a megnyugtatásod véget szerény véleményem szerint a 2:15 túratempó. És ezt úgy mondom, hogy idén 2:10-nél még mentem jobbat szóval nem ellened szól csak közlöm a tényt. 2:03-tól lehet valódi tempóról beszélni. Én tavaly amikor 07-et mentem kifostam a belemet az erőlködéstől. De közben meg láttam, hogy úgy motoroznak körbe az uszodában mint ha állnék szóval van még hova fejlődni.
Igen mind a kettőn mennek. Viszont mondtam hogy én a pont agyammal ezt következtettem ki. Lehet ha végre egyszer kijutok a H-ringre egész más lesz, és nem fogok csak 2:40-et menni, de az legalább akkor megnyugtató lesz hogy amit lehetett megtettem a felkészüléssel kapcsolatban .
Ott a pont. A célegyenes végén az elő pár alkalommal volt halálfélelem. .. amikor már kicsit bátrabb voltam akkor meg pláne.
De viccesebb, ha keresi a gázkart... És benne van a hátidban...
Rendesen, de van még a sikán elött is. Láttam embert aki a falnál állt meg...
értettem főnök!használni fogom
Tök hülye érvelés Ddt-nek maximálisan igaza van.
Amgí kakucsra jártam, láthattad, nem nyomtam szarul, mindenkinek adtam a plusz köröket. Idén elkezdtem ringre járni. Első legjobb időm 2:24 volt. Utána 2:21, majd 2:18, majd 2:16. Itt tartok most. nagyon sokat lehet fejlődni, mindenhol csak dobálom elfele a másodperceket, ezt szó szerint lehet érezni. Meg ugye a lassabb motorosok is ott vannak, azokat is kerülgetni kell. De az érzés teljesen más. 260-ról fékezni 200-méternél úgy hogy célegyenes végén még be is tudj kanyarodni..félelmetes. Ráadásul úgy hogy a nagyok ott még húznak egy kövéret ahol én már fékezek. De az összes kanyar kihívás. Nekem mondjuk jobbra nehezebben megy a döntés mint balra, így a hring nekem nem fekszik nagyon. De hidd el, elsőre jó ha bemész 2:30 alá
Pedig ott milyen messze van a fal! Legalább 30-40m-re a kanyartól. Bőven van hely. De a lejtős egyenesben nincs 10m. Bár azért az ritka, hogy valaki így beleszálljon a falba de mint mondottam kurvára fosatós tud lenni.
de a gumit egyszerűbb kiszúrni
A poén ok , csak használd a válasz erre "gombot" bittedanke.
Láttam a gázkar lopásos téma tetszett...
köszönöm
Ebben van valami...
Amikor a célegyenesnél 250-el rongyoltam, és a 200-as táblánál elkezdtem fékezni, marha gyorsan jött ám a fal szembe...
neked de csak poén volt!mindegy mindenki buzi és kész
ez oké...de nm is alkottál véleményt róla...ck a többiek tapasztalata és elmondásai által... egy kialakult kép lebeg a szemeid előtt
Igen de ezek az emberek mentek mind a kettőn nem? Na Te kijössz elsőnek és mész 2:23-at akkor mi lesz? Semmi. Ezt nyugodtan el lehet felejteni, hogy elsőre 15-öt mész. Nem lehetetlen sőt. Lehet, hogy 10 alatt mész majd de az nem a kakucsi huncutkodás matt lesz.
Ezt nekem írtad?
Nem, csak azt, h nem megyek rá... Jó nekem a Hring meg a Pring is...