Nekem is az van hátul. Most tartok 8000 körül és még 2000-ret bírni fog sztem. Aztán megint Road Attack lesz rajta. Viszont előre nem raktam azt, mert avval vettem, és nem igazán volt frankó. Előre ezért ment a Sport Attack...
k7-es 600-asom van. Rendszeresen 130-150 tankolás után megtett km-nél elkezd villogni a sárga lámpa. Normális ez? MI értelme van, ha utána csak alig 10 liter megy bele?
Azzal a 2mm errel se mész sokra, hamar elkopik meg ott már nem olyan tapadása, inkább probáld olcso pénzért elpasszolni,,, bár menynit is kapsz érte az jo,
ahogy kiveszek kezdő motoros lehetsz, nincs is ezzel gond, de szerintem azért jobb a puha gumi, mert ha véletlen valami elbaltázol, legyen az hogy hirtelen rákapsz a fékre, vagy valami megcsuszol, akkor egy puha gumi könyebbe megfogja, ugy mond hamarabb tapadást nyer, mig egy tura gumi lehet kicsuszik a francba, de lehet még pár szitut mondani,
személy szerint bt002 ill003 azért nem ajánlom mert az még felesleges, én ezeket mondanám: michelin pilotp 2ct , diablo corsa3 , bt16, contibol a sport attack, utobbit tudod a legolcsobban beszerezni, itt az aproba nézz szét,
és mindeképp érdemes egy uj gumiba belefektetni, nekem ez a tapasztalatom
Belinkeltem egy képet egy pár új gumiról! Elvileg ez túra gumi! Az van írva sportos mindennapi használatra! Én még kezdő vagyok! Nemfogom széléig dönteni meg pályázni, szerpentinezni meg ilyenek! Csak arra kell hogy nyugodtan eltudjak vele motorozni, max az egyenesekbe kihuzatom a motort! Márkára Continental ugyhogy rossz nem lehet! Kérdésem az lenne hogy megvegyem-e a gixxerre? Használt(1500 km) és elég jó az ára is! Légyszí irjatok vissza mert ha jó akkor 6 órakor megyek még ma értük!
Köszöntem a képeket bigoneoszi! Öszzeraktam a gépet! Fejidomot egy nagyon szép gyári pirosat raktam rá! Nembiztos hogy kékre cserélem mert egész jó vele szerintem! Meg még az új bal idom nemjött meg! Tankot is vettem rá egy pöpecet! Még messze van a végleges állapottól! Plexi, ledes indexek már rajta vannak, de még szeretnék kormányvégeket meg eloxált kék karokat is!
Mivel a garanciális javítást nem a kereskedő állja, nyugodtan lehet verni az asztalt! Ugyanis ha elbíráltatják és az importőr rábólint, hogy igen mehet gariba, akkor a kereskedés továbbszámlázza a garis javítás költségét az importőrnek. Még rosszul se jár, mert növeli a műhely kihasználtságát.
Nekem az apriliam elfosta magát kétszer, egyszer besült úgy ahogy van. Cseréltek mindent garanciába, sose került 1ft-omba se. Olvastam itt olyanokat hogy csak "reklámfogás" a garancia. Hülyeség, ami jár az jár, csak nemkell töketlennek lenni!
A határozottság alap az tuti. Egy ismerősöm szétkerekezte a 6 hónapos R1 -et (blokk kuka) éshát a garanciában kicserélték az egészet pikk-pakk. Persze megigérte hogy a következő gépet is náluk veszi ( ez sokat segített ).
Jól néz ki, csak a dobot megfordíthatnád valamikor.
Meg hátsó gumit is ugye?
k7-es 600-asom van. Rendszeresen 130-150 tankolás után megtett km-nél elkezd villogni a sárga lámpa. Normális ez? MI értelme van, ha utána csak alig 10 liter megy bele?
ahogy kiveszek kezdő motoros lehetsz, nincs is ezzel gond, de szerintem azért jobb a puha gumi, mert ha véletlen valami elbaltázol, legyen az hogy hirtelen rákapsz a fékre, vagy valami megcsuszol, akkor egy puha gumi könyebbe megfogja, ugy mond hamarabb tapadást nyer, mig egy tura gumi lehet kicsuszik a francba, de lehet még pár szitut mondani,
személy szerint bt002 ill003 azért nem ajánlom mert az még felesleges, én ezeket mondanám: michelin pilotp 2ct , diablo corsa3 , bt16, contibol a sport attack, utobbit tudod a legolcsobban beszerezni, itt az aproba nézz szét,
és mindeképp érdemes egy uj gumiba belefektetni, nekem ez a tapasztalatom
érdekelne, hogy a képen látható jobbos idom is eladó-e?
kösz