Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okés! Kössz!
Jaja! Ha hazamegyek rakok neked ide képet, van otthon lefényképezve.
Igen a jobb oldalról jönnek a kábelek! Nyomnál egy képet a tiédről! Szar lenne ha a kormánytelóba elakadna a vezeték útközben!
ma test nap a hollósnál campona lessz minden remélem jo csajok is
Tudom milyen érzés Teve! Sajnos én is tapasztaltam. És amu én is fehér 954-et akartam!
Azt én sem tudtam, de aztán megtaláltam. A jobbos légbeömlő alatt mondod ugye?
szép moci olcson kapod ?
Köszönöm nagyon frankó ez a link!
Igen teljesen jó az ezresről is! Időközben felraktam már a fejidomtartót! Most csak a kábelek elrendezésével vagyok meglőve! Van 2 darab vezeték csiptető amit nemtudom honnan vettem le!
Many Thanks!
Sajnálom a gépet nekem is nagyon tetszett.
igen ott még egybe volt. ÁÁÁÁÁÁÁ, néha azt hiszem csak egy rossz álom, aztán bilibe lóg a kezem és felébredek
Dede! Én használtam is arra amire kitalálták! Néha közben volt bepisi + féknyom a gatyában...
Dííírrr... Komolyan néz ki. Szépen meg van építve. És olyan gumi vannak rajta mint nekem... Jajj ott a képen még a 954-ed is...
Hmmmm... izé.... ezt a motort pont erre gyártották nem?
tudok most egyet 450 ropi streetfigter egy barátomé forditottgátlós akra kipufogó r6 segédváz nagyon igényesen megépitve ha kp-t kapnék a cbr-ért biztos hogy azt venném meg borzalmas keresek képet na az 40es torkokkal hátsó keréken 150 lovas
Inkább a véremmel... Meg hát az volt nekem a SPORTMOTOR! Aztán volt ereszd el a hajamat...
A 89-es még csak 138 ló volt...
De utána 145 és 156 pacik...
Fúúú egyszer veszek egy ilyen 92-est!
Miért? Nem bírtál a vassal , vagy inkább a véreddel?
Néha elgondolkodok, h hogyan is éltem túl vele azt a 2 évet...
Jók ezek Sradok, szinte agyonüthetetlenek.
Tudom! Láttam az adatlapodon, és beszéltél is róla itt-ott a fórumon!
köszi, megnézek mindent, ezt a gixert nem ismerem nekem még a pupos volt meg az elsö vizes 1100 na azok akkoriban a legütőseb gépek 168 lo 89ben király volt
Nekem is volt SRAD-om...
Én is ezeket mondtam volna!
Telók, váznyak, deknik, felnik évjárata 1ezzen, hűtő, blokk ne zörögjön, mert szeret vezműláncos lenni, meg nagyon kopós a kuplungja is, azt is nézd meg. Pont odalátsz az olajbetöltő nyíláson, h mennyire kopott, nekem a 750-en szétment a váltó, azt is kapcsolgasd pl emelőn... Más nem nagyon jut eszembe.