Értem. Szóval szerinted a Castroll nem szereti az első 3 sebességi fokozatot. Egyszerűen mivel azokat használják a legtöbbet így evidens, hogy hamarabb lesz csontos mint a felsőbb fokozatok. Plusz ott van a legnagyobb áttételkülönbség. Egy K4 600-ba minimum 35-40 000km van így ha valamelyik előző tulaj gyilkolta akkor egy ilyen jelenség simán felütheti a fejét. Szerintem.
Sziasztok nemrég vásároltam egy K4-es 600-as gixert olyan kérdésem lenne reális hogy 1-2-3-ba elég keményen veszi a sebességet? 4 felfelé meg mintha vajon csuszna olyan finoman veszi. Castrol Power 1 FULL Sint olaj van van benne.
Valaki a K1-K3as gixiről tud tapasztalattokat és véleményt mondani ? Esetleg valami régi motoros újság teszt valakinek nincs ? R6 meg gixi közt vacilálok köv. motornak
Az a castrol R1 amúgy Castrol R4, új neve meg Power 1
Vegyél nyugodtan feketén átcsomagolt, hamisított castrolt 2500-ért, ha fizetnél én akkor sem tenném a motorba
Mi az a Q8 olaj?
Csak Castrol R1! 10e volt 2.5 liter de kell bele, van fordulat :)
Mondjuk tk lett a paripa 7000km-nél de ez az állapot most megszűnik úgy néz ki
Valaki a K1-K3as gixiről tud tapasztalattokat és véleményt mondani ? Esetleg valami régi motoros újság teszt valakinek nincs ? R6 meg gixi közt vacilálok köv. motornak
Vegyél nyugodtan feketén átcsomagolt, hamisított castrolt 2500-ért, ha fizetnél én akkor sem tenném a motorba
Csak Castrol R1! 10e volt 2.5 liter de kell bele, van fordulat :)
Mondjuk tk lett a paripa 7000km-nél de ez az állapot most megszűnik úgy néz ki