Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

danger kiállításon 14 pénz volt a pár
Azt a bukógombát honnan szerváltad? Már a giccsesebbikre gondolok.
kira ...megkaptad már a dizájn terveket?
holnap megy rá a maradék meg még a hátsó lámpának kell csinálnom egy konzolt meg kivágni az idomot. Fejidommal megszenvedtem, kicsit csalni kellett, de megoldottam.Holnap még jönnek a finomítások, pénteken meg éles teszt a hungaroringen
pöpec lex és már a lámpa is benn
Garutálok hozzá, csak maradjon pályán is ilyen szép, azt kívánom!

(hajaj ez a dob a gépeden )
Alakulok. Holnap tank és farokidom jön
kihagyhatatlan volt...
Az igaz! Bár azoknak van is látogatottságuk is..
hmmm
sztem arra vannak más oldalak
Pornót te is rakjál rá...
Jó reggelt B. Timi!
Há akkor már én is berakom: http://www.gsxrfans.hu/
Ha telerakod pornóképpel...lehet...
pont azért linkeltem be...hátha beindul
Elég gyengusz ez az oldal...
Tutis!
A csütörtöki nap storno ! Vasárnap megyünk , én valszeg egész napra, sztem leszünk vagy 5-10-en. Ha OK gyere te is!
ddt500 jól írta neked. Furi is lenne ha nem zörögne. Nekem a K2 is zörög picit. Amu addig járhatsz vele ameddig nem csörög 2-3000-res fordulaton is. Ha már ott zörög akkor sürgősen cserélni kell. Ameddig csak alapjáraton zörög addig bőven elfér. Nekem a 750 SRAD-ban elkezdett zörögni, még vagy 10e-ret mentem vele, és akkor cseréltettem ki.
Még1...
Remélem hasznát veszed. Max leveszem valamikor az idomot és képezek neked képet...
Van 1 kakukktojás is a képek között...
Tessék1...
18 000 a lánc, 25 000 a feszítő, 15 000 a támasztó plusz az apraja meg 6 óra munka ami 30 000. Nincs ezzel semmi gond tudom, hogy a szalonok nem az eladott motorokból élnek meg hanem a szervízből. Meg gondolom a gyári szerelési útmutató is azt mondja, hogy csere minden. Csak arra nincs lóvém, hogy a teljesen jó láncfeszítőt cseréljem. Meg 5000-es órabérre sincs.