Egy FG-14 phoenix. Nekem nagyon tetszik szép ez a bukó. Nos igazából nem olyan jó mint ahogy gondoltam . Mondjuk azért ár-érték arányban az egyik legjobb . Mindenesetre annyit megért amennyiért vettem.
Problémák:
- a hátsó tarkó résznél lévő szivacsrész felvételkor kiugrik a helyéről ( ez nagyon idegesítő ) a rögzítő műanyag stifteket beragasztottam így megszűnt ez a probléma viszont ha ki akarom mosni nem tudom hogy fogom kiszedni.
-Kb. 140 km/h felett nagyon hangos.
-Hidegben az arcüreggyulladás garantált olyan czúg van az ember azca és a zárt plexi között.
Egyébként ez az eddigi legjobb bukóm , és szeretem is , csak nincs olyan frankó mint ahogy ezt állították . Nem bántam meg hogy ezt vettem meg, viszont azért jövőre szerintem lecserélem.
holnap jön a srác vele, feltétlenül megnézem hogy milyen a vas, most nagyon alapos leszek, és ha rommá volt törve az ugyis látszani fog, mire figyeljek oda?
AZ ELVEKBŐL NEM SZABAD ENGEDNI! Én ezt már megtanultam. Vannak helyek ahol azt mondtam, h 111 felett nem megyek, és a mai napig nem megyek stb... Az elveket be kell tartanod mindig!
igazad lehet, szivem szerint megcsinálnám a cbr-t de sajna kifogyott a forrás még kb 250 körül kellene rá költenem , hogy olyan legyen mint régen, (bár olyan sosem lessz) és akkor elvinnék milla fölött is föleg igy szezon elött, de sajnos nincs pénzem, és én havi 60at bukok azért mert nincs motorom
Ha csak azért akarod megvenni hogy ha találsz túrásabb gépet akkor becseréled, az nem olyan jó, mert a beszámíttatáson csak bukni lehet. A kereskedők, ha nem gyári fényezésű és nem 5000 km van (szervízkönyvvel igazolva és ők csináltak minden szerelést) benne nem adnak érte sz..t sem.
nagyon szerettem a motoromat, viszont elvből nem tartom meg mivel volt vele egy szerencsés kimenetelü baleset, sajna ez babonám ha egyszer megusztam vele a következőt nem fogom, hála istennek ez a 2dik balesetem, remélem az utolsó, de ebböl az elvböl nem engedek, nagyon jó gép a 954, csak amit irtam nagyon fekvős, és kivánja hogy huzza neki az ember, bár amikor leromboltam, kivételesen nagyon ovatos voltam , mivel este cseréltem volna egy sv1000re. Na azt bebuktam, pedig az sv nagyon tetszik
Szerintem, ez visszalépés motor ügyileg.
A 954 nagyon jó moci, megy is, meg bírja a strapát.
40000 körül adtam el semmi gondom nem volt vele.
Természetesen Te tudod, ez Neked kell eldönteni.
A géesikszerhccáz 96-03-ig nem fotdított telós, hacsak nem rakták bele a 750 elejét. A 900 rr-re nem azt írtad hogy kényelmetlen volt hosszú távon? Ez a típus talán egy nagyon kicsit kényelmesebb csak! Viszont ez legalább SUZUKI GSXR! Nagyon szépen megcsinálták a gépet, biztos rengeteget foglalkoztak vele.
Szia Teve! Dehogynem ismerünk! Na, a 600-asok nem voltak fordított telósak 2004-ig, csak a 750-ek. Egész jól néz ki ez a vas. Azt kell róla tudni, h pörgetni nem árt, főleg a haccázast, eléggé szupersport motor testhelyzetre...
sziasztok, ti még nem ismertek Gábor vagyok, kinéztem egy gixer 600ast azt irta a tulaj hogy 98-as, ami a kérdésem, az még nem forditottgátlós volt? mit kell tudni erröl a gépröl egy cbr954rr röl váltok erre a gépre. pár infót szeretnék. elöre is köszönöm.
Amúgy valaki kitudna segíteni! A szívlámpásokon hogy van felrakva a fejtrtó konzol! Valaki ha lefényképezné és elküldené azt megköszöném! Arra vagyok kiváncsi milyen hosszú a két csavar meg merre mennek a vezetékek! Én sérülten vettem és nem a gyári megoldással volt fenn az eleje!
Thanks!
Az illesztéseket ismerősök mondták, de a többi saját tapasztalat! Mondom nagyon rideg műanyag és ézért törik! Saját tapasztalat: 2 éves kínai burkolatszett pirosból narancssárga lett és a csavarok nagyrészénél eltört vagy megrepedt! Attól hogy a német vagy angol Ebayon veszed még odavan írva hogy Hong Kong ból küldik! Amugy én is gondolkodtam rajta mert kurva olcsó( az amerikain találtam 120 000 Ft ért gyári színösszeállításut a k2 höz)!
Problémák:
- a hátsó tarkó résznél lévő szivacsrész felvételkor kiugrik a helyéről ( ez nagyon idegesítő ) a rögzítő műanyag stifteket beragasztottam így megszűnt ez a probléma viszont ha ki akarom mosni nem tudom hogy fogom kiszedni.
-Kb. 140 km/h felett nagyon hangos.
-Hidegben az arcüreggyulladás garantált olyan czúg van az ember azca és a zárt plexi között.
Egyébként ez az eddigi legjobb bukóm , és szeretem is , csak nincs olyan frankó mint ahogy ezt állították . Nem bántam meg hogy ezt vettem meg, viszont azért jövőre szerintem lecserélem.