Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én most néztem az enyémen, de nem értem miért is kellene kivenni a lengőkart?! Sehogy se megy fel a lánc ha már össze van rakva.
Hát nem! Vágod te a kérdést...
kösz hát megkérdezem hogy hogy tudnám ujra öszarakni a láncot azt hiszem nekem is könyeb lenne gondolom a lánc kerekek egyszerük.....
Ezek szerint nem montam balgaságot.
Ha nem akarja újra nittelni akkor ki kéne, de az jó meló...
Lehet hogy hülyeséget mondok , de szerintem nem kell kivenni a hátsó lengőkart.
Hát én nem szedném ki azért a lengőkart. Inkább szétszedném a nittelő szemnél, és vennék bele másikat. Kb 1500 Ft lehet...
A gyár a Castrol-t írja elő? Hol írja ezt?
Simán meg lehet, csak a láncot kell felrakatni olyannal akinek van hozzá célszerszámja...
sajknos nem uj a lánc hanem futot 6 e ret már csak a lánc kerekek ujak de a did láncot kaptam szoval igy nekem meg éri :) gondolom igy hogy nem sokat futot nem nyüszteték stb mert egy sv volt igy nem lesz szerintem gond .... én a hátso lengokar kiváteltöl félek
Én cseréltem a lánckerekeket (láncot nem) , de simán meg tudod csinálni , csak egy láncszerelő célszerszám kell , hogy a patemtszemnél össze tudd rakni a láncot.
ja bocs 98 srad hoz kellene ....
hali mindenkinek nincs véletlen valakinek robantot rajza a lánc szet cseréhez ....
nem tudom hogy meg e tudnám én ithon csinálni a cserét ......
Hali! Ha már olajról van szó, az én gépemben vmilyen Repsol 10w40 van, ha veszek Repsol moto 4t sintetico-t azt ráönthetem nyugodtan ugye? Kicsit csipegetett 2,5 ezer km alatt.
fusch Silkolene. De ajánlom még a motul-t, cepsa-t, Ipone-t.A gyár azért preferálja a castolt mert azzal van szerződésbe..De ez nem azt jelenti hogy csak az jó bele Sőt..
Power 1 volt amúgy csak a régi nevére emlékeztem
Én nem 2500 Ft-s átcsomagoltat vettem!
Ha ezt írja elő a gyár akkor már csak tudják mit kell belerakni nem?
Engem nem érdekel h mennyibe kerül, csak jó legyen mert aki az olajon akar spórolni az ne motorozzon!

Akkor mond te mit raksz a K8-ba?
Jól mondod. Mivel az első 3 sebességi fokozatot használja jobban, azért csontosodik. Viszont nem mindegy milyen olaj van benne, mert a szar olaj nem ken megfelelően. Lehet nem hallottál (bár ezt kötve hiszem) a castrol hamisításokról és átcsomagolásokról..
Egy castrol Power1 sose kerül 2000-2500 forintba ha megbízható helyről veszed ami le tudja igazolni az olaj eredetét. De vegyetek csak bele nyugodtan castrolt, Ti motorotok. Én mondom, akkor se tennék bele ha fizetnétek érte. Sajnos volt dolgom castrollal, soha többet..
Ha szerviz üzemmódba van, és megnézed a hibakódot, akkor ha leveszed a gyújtást törli a kódot és nem tudják visszanézni. Ha viszont írja az FI-t, és nem rakod szerviz üzemmódba, és úgy odamész, akkor meg tudják nézni...
Konrétan a Full-G.-nál mondták azt hogy úgy menjek oda hogy jelzi a hibakódot és ne állítsam le addig a motort.
Nemtudom, de nekem a K2 is kijelzi a hibakódot. Csak át kell kötni szervíz üzemmódba...
Ja még egy kérdés az igaz hogy K4 hibakódot csak akkor tudják kiolvasni ha úgy megyek oda a szervízbe hogy jelzi a motor? 1ik szervibe azt mondták hogy K4 nem jegyzi meg a hibákat csak a K6-tól.
Mert voltam a suzukiba és rákötötték a laptopra és 2 db vmi P0... vmi hibakódot irt ki.
Csütörtökön megy a szervízbe majd szólok a szerelőnek hogy nézzen rá arra is...
A K4 750-be mindig is Castrol ment. R4 aztán Power R1 Lassan eléri a 40 000-et a havernál. Gyári kuplung, gyári váltó. 0 olajfogyasztás. Szerintem nem ott van a bibi. Ha az olajjal lenne gond akkor minden fokozatban jelentkezne.