A linken és a többi hirdetés közt szerepel GSXR 600-750 k4-k5 oldalidom, hátsólámpa plusz k5 1000 sérült alkatrészek, gsr 600 alkatrészek a-zig és több típus is!
A szokásos!Váltókar,lábtartó,kuplungkar,Meg van egy centis repedés a vázon.Szerintem csak szarul lett megcsinálva hat éve!Szóval semmi komoly csak giccses pompahibák!
Hiába mondtam,hogy nem a múzeumba hordom!
nem emléxem miben maradtunk,mert már be voltam bögrézve!
Voltunk az AGOnál,jól lefikázta a bringámat,utána otthagytuk a picsába és elmentünk a 2Ara!Nem volt sok,mert kurva kényelmetlen volt a ruha!
Én ötvenesről ültem át a 600-ra. Kicsit túl van misztifikálva az ekkora váltás mizéria, de hangsúlyozom én is, hogy kell agy az ekkora motorhoz. Nem azért, mert olyat gyorsul, hogy leszakadsz a motorról - ez amúgyis faszság -, hanem tudni kell kordában tartani a lovakat, tudni kell fékezni, kanyarodni, tudnod kell, hogy mikor meddig mehetsz el, mikor nem szabad átlépni, és mikor lépheted át a határokat. Ezt csak úgy tudod megcsinálni, ha ellenállsz a nyomásnak, hogy húzzad bazze, mutasd meg! Úgy ánblokk... ddt500 minden szavával maximálisan egyetértek. Nálam is volt pár "na nézzük, mit megy..." Ma már összekulcsolom a két kezem hogy élek, és fejet hajtok azon fiatalok előtt, akik az új motort kiviszik a versenypályára, reptérre, hogy megnézzék az erejét.
Különben a K8-as szériával lazán eltúrázgatok naphosszakat. De ahogy láttam, nem ezt az árszegmenst céloztad meg.
Én minél fiatalabb gépet vennék, bármennyi lóvét is szánjak motorra.
Kérdésem... adott gixer 600 k3.. tettünk rá egy kipufogót ami kipufogóssal lett csináltatva.. a motor nagyon szépen megy szól húz fogyaszt.. a probléma 2500-3000 es fordulatnél van egy lyuk ahol egy pillanatra megtorpan, és alapjáraton csak sisakba hallható sisak nélkül nem ilyen tik tik tik tik hang mintha egy régi golf 3 1.4 benzin hidrotőkés lenne de ha lefedem az ujjammal a kipuff végét abba hagyja ezt a hangot. Illetve hidegen beindításnál nincs benne csak olyan 35 fok körül kezd kijönni belőle.. Dobjam le gyorsan azt a kipuffot míg kinem nyírja a főtengelyt vagy a hajtókart illetve a szelepeket? vagy mit tanácsoltok?
70/6321-829