Fasza...te se maradj ki a jóból.....elég szépen megúsztad kisebb semmiségekkel...a fékpedált melegítve tessék visszahajlítani, vagy inkább csere! A többi esés, csúszás,stb....innen már rutinból fog menni...persze csak ritkán, ha lehet!
Nekem épp a közelmúltban volt hasonló gondom, bár nekem az akksi is lemerült. Halkan jegyzem meg, hogy mind a fesszab, mind a generátor jó. Kábelezéssel volt gond, pár ezer forintos probléma. Szerintem keress egy jó villamossági szakit!
De nem merül le az akkumulátor, teljesen fel van töltve, berakom és már akkor sem indít, olyan mintha nem fordulna át az önindítóm, de teljesen olyan tüneteket csinál, mint amikor lemerül az akksi, de hagsúlyozom frissen van töltve.
Megpróbálom értelmesen leírni a problémám, és remélem valaki tud adni valami tanácsot:
Olyan problémám lenne, hogy van egy Gsx-R 600 SRAD-om, ami 2 évet állt most lett rendbe rakva, szervíz, szükséges dolgok cseréje, műszaki vizsga. Kapott a motor egy új akkumulátort is mert a régi meghalt. Minden rendben is volt új akksi be indult pöpecül , elvittem vizsgára, addig is minden jó volt aztán megálltam a telephelyen és mikor vittem volna be a vizsga garázsba nem indult be. Gondoltam hogy az akkuval lehet valami. Vége lett a vizsgának, begurultam vele pöccre beindult, haza motoroztam (kb 1,5 km), és mikor megérkeztem leállítottam, újra beindítottam szóval gondoltam minden rendben van, mert hát töltés az kell hogy legyen, mert akkor már indult szépen. 2 nappal később megint be akartam indítani és megint hasonló probléma jött elő. Kivettem az akksit, feltöltöttem, vissza raktam és továbbra sem indult. Elvittem egy boltba az akksit, ott megnézték, és azt mondták hogy első blikkre annak nincs semmi baja.
Szóval most nem igazán tudom, hogy mi lehet a probléma forrása, persze elviszem szerelőhöz, de azért nagyon hálás lennék ha valaki mégis tudna adni valami támpontot, hogy mikre számíthatok.
Hangsúlyom előtte semmi baj nem volt vele, azóta csinálja mióta a vizsgabázison nem tudtam beindítani.
Sziasztok!
Nem tudja esetleg valaki, hogy a 600-as SRAD-ok tankjai passzolnak-e az injektros 750-es SRADokra? Kissé átette magát a rozsda a jelenlegin...
Kösz előre is.
Hello! Olyan kérdésem lenne, hogy van egy amerikai modelles suzuki gsxr 600-asom. És mérföld per orát már sikerült átállitani km/h-ra. De a celsius helyett fahrenheit van és azzal nem boldogulok. A műszerfal ugyan ugy néz ki és ugyan annyi gomb van rajta. Segitsetek pls. Ha bármi ötletetek van akkor irjatok. Elöre is kösz :)
szerencse hogy nem mentél bele akkor és ennyivel megúsztad. jobbulást.
egy kis OFF: nem a gixxerel ugyan, de a robogóval jöttem haza b.nőmtől este, kijött elém egy nyulacska drága, telibe vertem és 70 körüli tempóval pereceltem egy nagyot. kimondottan jól eső érzés volt.
De veled beszéltük a múltkor pont, hogy a láncfeszítő miatt is adhat ki csörgést. Igaz nem k7-ről volt szó
Tehát arra szeretnék .khm reflektálni ( ) hogy lehet nem is kell volna cserélni, de a csere mégis megtörtént
Távol áll a konfliktuskeltés tőlem, kérem tájékoztató jellegűnek venni mindenféle kijelentésemet
Már megvan az árajánlat egy k7 -s gixer ára
Fasza...te se maradj ki a jóból.....elég szépen megúsztad kisebb semmiségekkel...a fékpedált melegítve tessék visszahajlítani, vagy inkább csere! A többi esés, csúszás,stb....innen már rutinból fog menni...persze csak ritkán, ha lehet!
Azért köszönöm a választ .
Üdv:Dávid
Megpróbálom értelmesen leírni a problémám, és remélem valaki tud adni valami tanácsot:
Olyan problémám lenne, hogy van egy Gsx-R 600 SRAD-om, ami 2 évet állt most lett rendbe rakva, szervíz, szükséges dolgok cseréje, műszaki vizsga. Kapott a motor egy új akkumulátort is mert a régi meghalt. Minden rendben is volt új akksi be indult pöpecül , elvittem vizsgára, addig is minden jó volt aztán megálltam a telephelyen és mikor vittem volna be a vizsga garázsba nem indult be. Gondoltam hogy az akkuval lehet valami. Vége lett a vizsgának, begurultam vele pöccre beindult, haza motoroztam (kb 1,5 km), és mikor megérkeztem leállítottam, újra beindítottam szóval gondoltam minden rendben van, mert hát töltés az kell hogy legyen, mert akkor már indult szépen. 2 nappal később megint be akartam indítani és megint hasonló probléma jött elő. Kivettem az akksit, feltöltöttem, vissza raktam és továbbra sem indult. Elvittem egy boltba az akksit, ott megnézték, és azt mondták hogy első blikkre annak nincs semmi baja.
Szóval most nem igazán tudom, hogy mi lehet a probléma forrása, persze elviszem szerelőhöz, de azért nagyon hálás lennék ha valaki mégis tudna adni valami támpontot, hogy mikre számíthatok.
Hangsúlyom előtte semmi baj nem volt vele, azóta csinálja mióta a vizsgabázison nem tudtam beindítani.
Előre is köszönök bárminemű választ !
Üdv: Dávid
Nem tudja esetleg valaki, hogy a 600-as SRAD-ok tankjai passzolnak-e az injektros 750-es SRADokra? Kissé átette magát a rozsda a jelenlegin...
Kösz előre is.
eladóvá vált az alábbi két lánckerék.
http://www.jofogas.hu/pest/Suz...
El kell keserítselek, h nem tudod átállítani ezt.
Így fog menni:
ºC = ºF / 1,8000 - 32,00
egy kis OFF: nem a gixxerel ugyan, de a robogóval jöttem haza b.nőmtől este, kijött elém egy nyulacska drága, telibe vertem és 70 körüli tempóval pereceltem egy nagyot. kimondottan jól eső érzés volt.
Tehát arra szeretnék .khm reflektálni ( ) hogy lehet nem is kell volna cserélni, de a csere mégis megtörtént
Távol áll a konfliktuskeltés tőlem, kérem tájékoztató jellegűnek venni mindenféle kijelentésemet
Generatort igen.
Bar szerintem tobb van km benne mint az orajaban.
Ennyi alatt az olajon es legszuron kivul max fekbetetet kene cserelni nem fobb blokk alkatreszeket.