Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos, én hallgatok a "nagyokra", amikor pl olyan érvvel jönnek, hogy nem szabad, mert pl nagyon nehezen szokom meg ezt az erőt. De amíg olyan válasz érkezik, hogy "úgysem az lesz a motorod, mint amit kinéztél"..Hát ezzel nem tudok sokra menni, mert ha egy 70 lovas motort vennék, akkor az ugyan úgy lehet számomra kényelmetlen stb, szóval nyilván a puding próbája az evés. Viszont:
Akkor milyen irányban lenne érdemes nézelődnöm, nagyjából 500,000ft vételárig? (A motorosruha, stb nyilván +költség, ezt már beleszámítottam)
Nem is válaszoltam. Mivel pontosan tudom, hogy mi fog történni. 10 év alatt te vagy kb. az 1000-ik aki ezt eljátssza.
Úgy voltam vele, hogy szerintem aki nem akar válaszolni, annak nem nyomok fegyvert a fejéhez, viszont az olyan érveket, minthogy "ha eddig nem bírtad fenntartani, akkor mostantól hogy fogod?" nyilván mellőzöm, mert szerintem nem ezt kérdeztem. Nyertem a lottón, rám hagyott Bob bácsikám már milliót, lett egy cégem, tök mindegy, ettől függetlenül még nem ez a kérdés.
Valójában akik rendes pro és kontra érveket hoztak fel, azok közül mérlegelek, akik pedig olyanokkal jönnek, amik tudom, hogy nem "rám tartoznak" azt figyelmen kívül hagyom, javaslom ezt azoknak is, akik emiatt nagyon felidegesedtek, senki sem kötelezett válaszra :)
És köszönöm az építő válaszokat!
Ezért nem érti senki, hogy mi a faszért kérdezősködsz ha már régen eldöntötted?
Igazából nem értem, hogyha úgyis személyes tapasztalat alapján fogom eldönteni, hogy nekem jó-e a GSXR, akkor azt hogy máshoz tudnám meg, minthogy megveszem? :O
Ez kicsit olyan ellentmondásos. Szóval mindenképp kell vennem egy GSXR-t ahhoz, hogy tudjam, nem hozzám való.
A másik pedig az, hogy eddig iskolába jártam, most pedig már dolgozom, nyilván munkával könnyebb fenntartani egy motort, mint iskolával
Karbon
első:60000
hátsó:30000
gyári
első 15000
hátsó 5000
A legszebb mikor hozzaoltozik a kek k3 gixxerhez suzukis borruhaban majd eladja mer jo vetel a haver piros r1 e.
És akkor még nem is beszéltetek a ruházkodásról, amire simán rá lehet költeni a motor árának a felét...
Egy SRAD-nak lehet az egész árát...
Mert ugyebár kell egy jó sisak, egy jó csizma, egy bőr ruha, ha már gyorsasági motorozik az ember fia, ne kordurába tegye! A kesztű sem elhanyagolható!
Aminek meg kell történnie az úgyis megfog
A "felelőtlenség" te vagy, neked kell tudnod, hogy képes vagy e megfontoltan vezetni. Ja és ismerni a határaidat!
Más kérdés, ha eddig nem tudtad megvenni / fenntartani, akkor most ha megveszed és nem tudod fenntartani emiatt meg majd baj lesz na akkor kib*szott nagy felelőtlenség
Nagygáz..........odacsapta a profizmus.
Nekem is volt új gumma én se fikáztam el.
De tény, hogy az első pár km alatt óvatosan mentem vele.
Akkor ezt milelte? Lerántotta a hangya?
Tettem fel új gumit már............ilyet még nem csinált.

Ezt akár hányszor látom szakadok!
Új gumi vicceskedett egy kicsit.
Ő is ésszel ment meg kisgázzal.

link
Ha kifordulnak eléd tök mindegy milyen gép van alattad. Vagy telibevered vagy nem és eltudsz sompolyogni egy menekülő irányba vhogyan.
Vedd meg a gixxerhat100at és nyugisan, ésszel ismerkedj vele.
Bár így is fogsz néha bekakkantani a gatyeszbe.
Egy sor2-1 henger 600/660 ccm kezdésnek sztem jobb lenne ill. nem csutkakormányos.
De ez is csak az én véleményem. Ne hallgass senkire, vedd meg ami tetszik ill. amire telik és hajrá! Csak kellő odafigyeléssel és vérmérséklettel.
Na jó de te 10 év pályatapasztalattal születtél.

A halandók tanulják.
Én csak azt nem értem, hogy minek kérdez bármit is? Már régen eldöntötte a dolgot. Ha elmondod az aggályaidat lesöpri őket.
Nem nem szoktak váratlan dolgok történni. Csak akkor fordulnak ki eléd ha a megengedett sebesség duplájával mész. Egy 600-as sportmotort éppen olyan könnyű kezelni mint egy gs500-ast. Vedd meg amelyik tetszik és hagyj minket békén!
ui. Az összes közúti balesetemnél a megengedett sebesség alatt haladtam. Nem 1x csak a pályázós tapasztalatom mentett meg a TK-tól.
Lehet kezdeni nagyobb motorral is, nyilván ez a költség hatékonyabb ha ezt nézzük, de nem biztos, hogy ez a megoldás a kifizetődőbb.
én pl 50--125--600 ez a saját sorrendem. plusz a haverok kölcsön gépei. én pl nem bántam meg ezt. igen minden fejben dől el, ez tény, de ha adódik egy olyan helyzet ahol hiába játszod le fejben a dolgokat, megfelelő rutin hiányában pedig mégis földhöz vered magad...az a szopó áll arc. tény és való, hogy egy 600 as sportmotor tud kezesbárány is lenni, mert 5-6000 ezerig tényleg kulturált a viselkedése, de akkor is okozhat meglepetéseket. a felelőség teljes közlekpés meg a szabályok betartása meg addig tart ameddig nem találsz egy pl hosszabb egyenes szakaszt. az ember kíváncsibb annál mint amennyire ilyen helyzetben bölcsebb. aki ezt megállja és sportmotort vesz hát az meg
de vehetsz 600 ast ha ésszel kezeled és ésszel közlekedsz akkor túl nagy baj saját hibádból nem érhet, max bénázol. ha meg pl kifordulnak eléd akkor teljesen mindegy, vagy mákod lesz és sikerül elkerülni, vagy telibe vered. ez ennyire egyszerű.
Őőő picit máshogy látom.
Első az hogy mivel nem nagyon volt nagyobb motorja igazából nem tudja mi jön be neki.És általában elsőre senkinek.
Ezért szokták az öregebbek javasolni hogy ne rögtön egy (ujságokban,haveroknál meglévő) tipusokat válasszon mert lakva jó a menyasszony alapon nem tudhatod.

Egy sportmotor azért elég kompromisszumos dolog.Kényelmetlenebb üléspóz,fullidomos (kezdőként tuti jön a pofáraesés) nagyobb gumikopás stb.
És akkor az a "tudom felnőttként kezelni" duma is (még én se állom meg pedig a nagytatám gyorsavv volt verhoval)az első hét végén nyelezve lesz ami egyenesben nagyon jó érzés de nulla gyakorlattal egy 125 ló körüli fullgáz is tud vicces lenni ha élesedik a helyzet.Ilyenkor jön az autós volt a hibás,vagy a gumi,út,szemembe sütött a nap.

Szóval reálisan egy 50-60 ló körüli relatíve öreg és olcsó naked kezdő 1,2-3 évre megteszi és az azon szerzett tapasztalat mind anyagi mind fizikálisan nem fog úgy fájni mint egy K5-6-7 körüli 600-750-esen.
És ennyi idő alatt kiderül hogy valójában mi jön be,speed,túra,enduró vagy isten ments csopper.
Hát figyelj, ha ilyen óvatosabb ember vagy és nem akarsz pengeélen táncolva motorozni akkor vágj bele nyugodtan . Az már más kérdés hogy mennyire balesetveszélyes . Ennyi erővel el se kezdj motorozni mert bármely pillanatban elüthetnek, megcsúszhatsz vagy a rosszabb esetben feldobhatod a pacskert, de gondolom tisztában vagy vele ha motorozni szeretnél . Egyébként meg ha bizonytalannak érzed magad majd a motorral és nem akarsz mások élete árán gyakorolni, akkor látogass meg egy pályát vagy egy vezetéstechnikai tréninget (Amiből már kezd sok ingyenes is lenni.) !
Köszönöm a választ!
Igen, nekem is ez a bajom, hogy mindenképpen sportmotort szeretnék, viszont alatta nemigazán tudom, hogy mit lehetne..
250-es ZXR-t, amik 20 évesek és 19,500-nál tiltanak? Nem, köszi. Valami 2T? Sajnos nem szeretem a 2T-ket, nem érezném magam jól vele. Akkor adott a kérdés, hogy mégis mit? Ha pedig mondjuk már egy 600 CBR-en vagy hasonlón gondolkodom, akkor miért ne lehetne GSXR?
Mint mondtam, szerintem van olyan érett a gondolkodásom, hogy amíg tudom magamról, hogy nem én vagyok a főnök 100%-ban, addig nem húzom neki vadállat módjára, tehát csak arra voltam kíváncsi, hogy meglehet-e tanulni vele normálisan motorozni.
(Busaman voltam, csak rájöttem, hogy ez a régebbi profilom, inkább ezt használom)
Köszönöm még egyszer!
Ha valaki sportmotort akar, 600 alatt nem nagyon van hol kezdeni. 250-es Ninja nem nagy buli. A 600-as sornégyes sportgépek, mint olyanok, felül mennek igazán, lehet őket szelíden is kezelni, ha felváltogatsz 5-6.000-nél. A csábítás viszont ott van, hogy 150-nél még ráhúzz kicsit, mert menne. A másik oldala, hogy 600-as ~110 (ennyi?) lóerős géppel sokáig el lehet lenni, míg úgy gondolja a motoros, hogy talán kinőtte. Felelősségérzet és gondolkodás kérdése.
Simán vehetsz................de ne aprózd kis 600/750-el.Felesleges.

K5 1000 legyen a minimum.
Sziasztok!
Tudom, hogy elég hülye-idióta kérdés, de mégis felteszem, hátha nem veszitek le a fejem miatta :)
2 éve van Ak (most már ugye A2, csak át kell íratni) jogosítványom, amivel már letehetem az A-t.
2 év alatt nem volt motorom (iskolába jártam, nem tudtam se megvenni sem fenntartani), úgyhogy ez idő alatt csak néha-néha mentem kölcsön motorokkal, mint pl Suzuki SV 650N, Honda CBF 250, meg hasonlókkal. A kérdés az, hogy mennyire felelőtlenség 600/750-es SRAD (hiába, abba vagyok beleszerelmesedve) GSXR-el "kezdeni"?
Ismerem a határaimat, SV-nek húztam oda sosem, mivel nem voltam biztos a dolgomban, (egyszer még egy dobozos Peugeot is rám előzött :D), én itt igazából a "hirtelen" jött dolgokra gondolok, minthogy kifordulnak elém vagy stb, tehát ez így mennyire balesetveszélyes? Szerintem a sebességgel nem lenne gond, mert pár hónapig szinte biztos, hogy a megengedett sebességgel, vagy esetleg még alatta közlekednék.
Köszönöm válaszaitokat!

(Mielőtt valaki feltenné a kérdést, nem engedhetem meg magamnak, hogy előtte legyen x motorom, ezért szeretnék egyből belecsapni a lecsóba. De azért nyilván nem a saját/mások élete árán)
Mééé szólsz bele a nagyok dolgába? Ez suzuki topic öcsi...