éppen azért........alkatrész dögivel,elérhető árron,csükormánnyal elég kényelmes,és ha egy kis plexivel hsználod még 200-ig be is lehet bujni mögé.......
Szerintem az Sv pont ideális azokra a szempontokra, amiket felsoroltam, kivéve endúrózásra. :)
Igazából ami aggályom van vele az az, hogy ugye szeretném, ha jó sokáig meglehetne és nem érezném gyengének utassal sem, de ez már nem ilyen szőrszálhasogatás akar lenni, inkább csak "hangosan" gondolkozás :)
Próbakörözni pedig nem akarok úgy, hogy nem vagyok biztos a dolgomban, számomra az olyan "erkölcstelen" a másik féllel nézve.
Ja és a motorvásár még leginkább jövő szezonra esedékes, csak szeretném előtte felmérni rendesen a dolgokat, ezért ilyen tág még a látóköröm :)
Kb 3 különböző típusú motorra lenne szükséged a szempontjaid alapján!
Annyit kapkodsz itt a vétellel, hogy a végén leversz valamit
Nekem is jó vóna egy 750 gsxr meg egy zx10 r ja és egy r1200gs is meg egy 300 exc ill egy 650 berg..............................meg egy zzr1400..........
Nyugodtság van csikánó
Nézzél ki két gépet, eriggy el nézd meg próbakör kp letéte után oszt alkoss vmit. ha nem jó eladod 1-2 év múlva és kipróbálsz másikat.
Egyszerű. Nézd meg mit kapsz 5 kilóért. Én biztos nem vennék 15 éves sportmotort. 99% pénztemető. Nem azért mert szarok hanem mert sportmotorok és ennek megfelelően használták őket. Ennyi pénzért 5-6 évvel fiatalabb nakedeket kapsz amiket nem gyilkoltak szét. És az nem csábít a száguldásra. Persze, hogy nem mész 200-al egy SV650-el. Én mentem a haverével top speedet de fél perc után le akart szakadni a fejem.
5-6 éve jött ide egy fickó, hogy első motornak 600-ast. Ő aztán nem húzza neki, meg ésszel fog menni stb pont mint te. Vett egy R6-ot. 1 hét nem kellett és boldogan írta, hogy 264-et tudott a motor a 4-es főúton. És ezekből Dunát lehetne rekeszteni.
Ahogy nem tudod milyen motort akarsz úgy azt sem tudod mi lakik benned. Majd ha saját motorod lesz és senki nem figyel téged akkor derül ki. Csak éld túl.
Igazából semmi gondom nem volt az Sv-vel :)
Egyébként Sv650N-t vezettem, de sajnos SRAD-on még ülni sem ültem, szóval elképzelésem sincs, hogy ezt hogy lehetne megtudni, hogy jó-e nekem.
(Nincs ilyen az ismeretségi körömben)
Értem, köszi szépen!
SV-n egyébként nagyon gondolkodtam még, igazából úgy voltam vele, hogy majd ha meglesz rá a keret, akkor az amelyik "szembe jön", de egy kicsit most átbillent a mérleg felé, főleg, hogy olyat már vezettem is.
Azok még jöhetnek igazából.
Amire szeretném használni:
"Kisebb" (200-300km-es túrák) leginkább utassal (nyilván erre nem a GSXR a legmegfelelőbb, de annyira nem tervezem a heti szintű túrákat), haverokkal való "mászkálás-hülyülés", ki hogy hívja (itt nem az egy keréken végig a főutcán való mutatványokra gondolok), pályázás, melóba járás. Szeretnék még endúrózni is, de az további kompromisszumokkal járna, így lemondok róla inkább.
Ja és szeretném, ha egy ideig megmaradna a motor, ne az legyen, hogy 1 év múlva kevésnek érezzem, vagy pl utassal gyenge legyen.
Igazából ami aggályom van vele az az, hogy ugye szeretném, ha jó sokáig meglehetne és nem érezném gyengének utassal sem, de ez már nem ilyen szőrszálhasogatás akar lenni, inkább csak "hangosan" gondolkozás :)
Próbakörözni pedig nem akarok úgy, hogy nem vagyok biztos a dolgomban, számomra az olyan "erkölcstelen" a másik féllel nézve.
Ja és a motorvásár még leginkább jövő szezonra esedékes, csak szeretném előtte felmérni rendesen a dolgokat, ezért ilyen tág még a látóköröm :)
Wahh wahh, szépen levontam volna a kpjából ami a rkommaban van a javítási költségeket
Csak pofaraesett a gepevel valami nagyarcu fiatal es meg neki allt fejjebb ha jol olvastam.
Annyit kapkodsz itt a vétellel, hogy a végén leversz valamit
Nekem is jó vóna egy 750 gsxr meg egy zx10 r ja és egy r1200gs is meg egy 300 exc ill egy 650 berg..............................meg egy zzr1400..........
Nyugodtság van csikánó
Nézzél ki két gépet, eriggy el nézd meg próbakör kp letéte után oszt alkoss vmit. ha nem jó eladod 1-2 év múlva és kipróbálsz másikat.
Sikerült lebeszélni igazából a GSXR-ről, bár nagyon szeretnék :/
Akkor azt hiszem marad az Sv650 :)
5-6 éve jött ide egy fickó, hogy első motornak 600-ast. Ő aztán nem húzza neki, meg ésszel fog menni stb pont mint te. Vett egy R6-ot. 1 hét nem kellett és boldogan írta, hogy 264-et tudott a motor a 4-es főúton. És ezekből Dunát lehetne rekeszteni.
Ahogy nem tudod milyen motort akarsz úgy azt sem tudod mi lakik benned. Majd ha saját motorod lesz és senki nem figyel téged akkor derül ki. Csak éld túl.
Egyébként Sv650N-t vezettem, de sajnos SRAD-on még ülni sem ültem, szóval elképzelésem sincs, hogy ezt hogy lehetne megtudni, hogy jó-e nekem.
(Nincs ilyen az ismeretségi körömben)
Én billegek mint szarka a dögön azzal a tank melletti hüle kis bizgeréket markolva.
SV-n egyébként nagyon gondolkodtam még, igazából úgy voltam vele, hogy majd ha meglesz rá a keret, akkor az amelyik "szembe jön", de egy kicsit most átbillent a mérleg felé, főleg, hogy olyat már vezettem is.
Lényeg hogy nagy sorozatban gyártott legyen és legyen hozzá dögivel bontott cucc.
Nem hátrány ha nincs sok plasztik mert a gyári jóállapotú drága és kevés van.
Vagy ha mégis gsxr akkor a bontósok számát ha nemis az éjjeliszekrényen de azért tudd honnan mit.
Amire szeretném használni:
"Kisebb" (200-300km-es túrák) leginkább utassal (nyilván erre nem a GSXR a legmegfelelőbb, de annyira nem tervezem a heti szintű túrákat), haverokkal való "mászkálás-hülyülés", ki hogy hívja (itt nem az egy keréken végig a főutcán való mutatványokra gondolok), pályázás, melóba járás. Szeretnék még endúrózni is, de az további kompromisszumokkal járna, így lemondok róla inkább.
Ja és szeretném, ha egy ideig megmaradna a motor, ne az legyen, hogy 1 év múlva kevésnek érezzem, vagy pl utassal gyenge legyen.
Félidomos is?