Szia,
Lássuk csak. Jó esetben csak a TPS-t nyírta ki a táp. Kicseréltétek, és beállítottátok középre a vonalat?
Lehet reset-elni:
Így irja az sm(benne van az átkötés): Hogyha megjavítottad a hibát, a gyújtás kapcsolót rakd OFF-ba, majd rakd ON-ba, hogyha C00-át ír, akkor törölte. Ilyenkor kell kihúzni az átkötést.
Viszont SDS-el meg lehet nézni a hibakódot, mert letárolja az ECM...
Üdv mindenkinek!
Gsxr 600 K4-K5 típusú mocira keresek kipufogó rendszert (nem gyárit). Ha lenne valakinek netalántán eladó, az legyen szíves jelezze. Előre is köszönöm!
az "emígy" az nálad mit jelent?
gondolom oldal irányba. kíváncsiságból már én is csak megnéztem az enyémen, de 2 max 3 mm ernél akármennyire is cibálom, nem mozdul többet. ha nálad ez a mozgás majd 1 centi akkor ott nagyobb a bibi
Nem tudtam a nevét:) a lényeg, hogy néztem service manualt is és minden úgy áll ahogy kell. Menet iránnyal megegyezően nem mozog, jók a gumik viszont emigy tudok rajta mozgatni majd 1 centit.
Amúgymeg fingomsincs mi hiányzik mert nem vagyok gyurcsók de az fix hogy úgy kell állnia mint katiban a gyerek..........kézzel nem szabad semmi kotyogásnak sehova lennie.
ööööö
Hardy-tárcsa a neve ( ha jól tudom ) annak a gumis "ágynak" ami a felniben és a lánckerék hátulja között van. annak természetesen van egy kicsi lógása. ha erre gondolsz ez természetes. na ne centis mozgást képzelj el, max pár mm-er. ott más nem mozoghat, ha nem erre gondolsz akkor az már az über kategória
Sziasztok! Egy kis segitegert fordulok hozzatok! k5-os suzukim hatso fogaskereke mozog. De nem menetirannyal megegyezoen hanem a kerek fele mozgatva. Csereltem csapagyat, azt hittem az a ludas de valtozatlan, tovabb mozog. Mi lehet a gond? Koszi
Szia! Függ a pályaidom minőségétől. Milyen állapotban van? Volt e már javítva , fényezve, vagy új. Kell e matricázni stb. Egy kicsit befolyásolja a szín is az árat. Gixer kék van 3 rétegű gyönyházból is (gyári) vagy sima metál kékből. A fehér lehet sima fehér, vagy gyögyfehér. Hozzávetőlegesen 40-60 között.
Sziasztok. Na a helyzet a következő. Szelephézagok tökéletes, vezérműlánc csere történt... Minden összerak... FI hiba... ok kiolvassuk... C14, TPS szenzor (véletlenül rossz helyre dugta a szerelőm a csatit, az AC csatival nyomta össze, másik szerelő szerint TPS szenzor kuka, de ad egy másikat...na most azzal is C14)...motor beindul jár... de az autómata szívató amikor leejtené a fordulatot egyből újra felemeli...kb 2000 en van a fordulat...kérdés: hogy lehet hibakódot törölni? csak szakszerviz. mert sajátmagától nem felejti el sajnos... menni nem mentünk vele. Ötlet? K7 600
Tekercselő[1] 2011. október 9. 16:10
Generátorokat tekercselek minden típushoz.
Részletek itt: http://indukcio.uw.hu
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
Renntec gyárt pl:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...
Egy ügyes lakatos, legyártja neked egy 5ösért...
Lássuk csak. Jó esetben csak a TPS-t nyírta ki a táp. Kicseréltétek, és beállítottátok középre a vonalat?
Lehet reset-elni:
Így irja az sm(benne van az átkötés): Hogyha megjavítottad a hibát, a gyújtás kapcsolót rakd OFF-ba, majd rakd ON-ba, hogyha C00-át ír, akkor törölte. Ilyenkor kell kihúzni az átkötést.
Viszont SDS-el meg lehet nézni a hibakódot, mert letárolja az ECM...
Gsxr 600 K4-K5 típusú mocira keresek kipufogó rendszert (nem gyárit). Ha lenne valakinek netalántán eladó, az legyen szíves jelezze. Előre is köszönöm!
gondolom oldal irányba. kíváncsiságból már én is csak megnéztem az enyémen, de 2 max 3 mm ernél akármennyire is cibálom, nem mozdul többet. ha nálad ez a mozgás majd 1 centi akkor ott nagyobb a bibi
Amúgymeg fingomsincs mi hiányzik mert nem vagyok gyurcsók de az fix hogy úgy kell állnia mint katiban a gyerek..........kézzel nem szabad semmi kotyogásnak sehova lennie.
Hardy-tárcsa a neve ( ha jól tudom ) annak a gumis "ágynak" ami a felniben és a lánckerék hátulja között van. annak természetesen van egy kicsi lógása. ha erre gondolsz ez természetes. na ne centis mozgást képzelj el, max pár mm-er. ott más nem mozoghat, ha nem erre gondolsz akkor az már az über kategória
Koszi!
Generátorokat tekercselek minden típushoz.
Részletek itt: http://indukcio.uw.hu
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500