Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyári, de nemigen lehet hozzáférni. Én is színkód alapján csinálom, csináltam. A matrica színeit is belefújtam. Sajnos minden szín háromrétegű gyöngyház,még a SUZUKI felirat is, ami nem olcsó Nem egyszerű, kicsit pepecs meló, de nem lesz széle, válla a lakk alatt mint a matricának.
hüha tehát akkor gyári de mégsem? :D mert nekem csak bal oldal kéne
nekem a matrica a lényeg mert a fényezést színkód alapján stb nekem is profin megcsinálják stb. de mindenképp ilyen matricát akarok :D mert én is gyárira akarom szépen megcsinálni azt a kis horzsolást. mert bántja a lelkem.
Különben, Budaörsön a Full Gáz nál egy srác 35 ért tud szerezni teljes gyári matrica szettet (de nem ezt a ködölt gyöngyházat, ami a K-5 ön van
Pont egy ilyent csináltam a minap :O Vagyis,holnap fejezem be az oldalidomot.
100 as fújva gyári matricákkal? uramatyám mióta elestem gyári matricára vadászok, csak bal oldal, de sehol nem találtam ~ 45 papír alatt
neked hol sikerül beszerezni?
Köszönöm szépen a gyors választ. Azért kérdeztem, mert én is műanyag javítással és fényezéssel foglalkozom és tudjak viszonyítani.
Tankot kivéve mindent megcsinált. Idomok belseje szépen lefújva mattfeketével, matricák rálakkozva ahogy kell, szín tökéletesen eltalálva.
Nem tudom pontosan mennyi volt, de ha jól rémlik egy 100 as volt az egész, gyári matricákkal.
Szia! Minden idomot fényezett a srác a mocin (matricázás, lakkozás)? Milyen árban dolgozik?
A 3 év nem gond.................a bandit topikban egy ismerős most vett egy 2008-óta álló gépet.
Reméljük szépen fog üzemelni, ami aggaszt az az hogy állt 2011 március óta. 17 ezret futott eddig szegény, és kényszerszabira ment, mert a srác idén tudott ránézni, úgy hogy foglalkozzon vele.
2 évet szenvedett a bal lábával, mire összerakták normálisan neki.
Nekem 2x.
Oooooo.............meg is pusztult lassan,kinok kozt.
Hát ha ráesik a motor!
Ennek is bekrepal a generatora?
Majd a generátorra meg a váltóra figyelj oda.
Ami sérült: oldalidomok, fejidom, generátordekni.
Első futómű kapott egy kicsit, ott szivárgott az olaj, ezért szimering csere volt ott + a kormány stabilizátor lett cserés. Igazából idomsérült lett a gép.
Váz túlélte?
Az a baj, hogy mivel egy árok, és egy 30 méteres csúszás szedte le az összes idomot, így nem tudom, hova milyen csavar, bolha, takaróidom, gumigyűrű, tökömtudja mi kell, így a service manualra tudok hagyatkozni. Lehet lesz olyan amit elmennék megnézni a tiéden, hogy pászol össze.
Most a fejidom, műszerfal, lámpa, irányjelzőkkel foglalkozom, de csak esténkén meló után tudok mindig foglalkozni egy kicsit
Emmá jobb................megbízható és örökélet+1 hét?

Eddig a kelle tünik a legeccerűbbnek.
van Fváron is egy
Macerás mer vidéki...............
Michelin Pilot Power 2CT-t bátran merem ajánlani. Nagyon jól tapad és viszonylag tartós is.
Dóka Sándor
Akkó monnyá tuti generátor szakit.
ne panaszkodj,neketk már van pálya felhajtótok,nekünk meg pálinkánk(Elixir) na akkor csak büzykölgessed,ha valami nem megy K4-em van nekem is,és le lesheted rólla,a blokkot azt nem adom,az egy picit nagyobb Szalkai szerelőket anyira nem ismerek,magamnak szerelek,ha komoly a baj akkor meg telefonos segitséget kérek