Gyári, de nemigen lehet hozzáférni. Én is színkód alapján csinálom, csináltam. A matrica színeit is belefújtam. Sajnos minden szín háromrétegű gyöngyház,még a SUZUKI felirat is, ami nem olcsó Nem egyszerű, kicsit pepecs meló, de nem lesz széle, válla a lakk alatt mint a matricának.
hüha tehát akkor gyári de mégsem? :D mert nekem csak bal oldal kéne
nekem a matrica a lényeg mert a fényezést színkód alapján stb nekem is profin megcsinálják stb. de mindenképp ilyen matricát akarok :D mert én is gyárira akarom szépen megcsinálni azt a kis horzsolást. mert bántja a lelkem.
100 as fújva gyári matricákkal? uramatyám mióta elestem gyári matricára vadászok, csak bal oldal, de sehol nem találtam ~ 45 papír alatt
neked hol sikerül beszerezni?
Tankot kivéve mindent megcsinált. Idomok belseje szépen lefújva mattfeketével, matricák rálakkozva ahogy kell, szín tökéletesen eltalálva.
Nem tudom pontosan mennyi volt, de ha jól rémlik egy 100 as volt az egész, gyári matricákkal.
Reméljük szépen fog üzemelni, ami aggaszt az az hogy állt 2011 március óta. 17 ezret futott eddig szegény, és kényszerszabira ment, mert a srác idén tudott ránézni, úgy hogy foglalkozzon vele.
2 évet szenvedett a bal lábával, mire összerakták normálisan neki.
Ami sérült: oldalidomok, fejidom, generátordekni.
Első futómű kapott egy kicsit, ott szivárgott az olaj, ezért szimering csere volt ott + a kormány stabilizátor lett cserés. Igazából idomsérült lett a gép.
Az a baj, hogy mivel egy árok, és egy 30 méteres csúszás szedte le az összes idomot, így nem tudom, hova milyen csavar, bolha, takaróidom, gumigyűrű, tökömtudja mi kell, így a service manualra tudok hagyatkozni. Lehet lesz olyan amit elmennék megnézni a tiéden, hogy pászol össze.
Most a fejidom, műszerfal, lámpa, irányjelzőkkel foglalkozom, de csak esténkén meló után tudok mindig foglalkozni egy kicsit
ne panaszkodj,neketk már van pálya felhajtótok,nekünk meg pálinkánk(Elixir) na akkor csak büzykölgessed,ha valami nem megy K4-em van nekem is,és le lesheted rólla,a blokkot azt nem adom,az egy picit nagyobb Szalkai szerelőket anyira nem ismerek,magamnak szerelek,ha komoly a baj akkor meg telefonos segitséget kérek
nekem a matrica a lényeg mert a fényezést színkód alapján stb nekem is profin megcsinálják stb. de mindenképp ilyen matricát akarok :D mert én is gyárira akarom szépen megcsinálni azt a kis horzsolást. mert bántja a lelkem.
neked hol sikerül beszerezni?
Nem tudom pontosan mennyi volt, de ha jól rémlik egy 100 as volt az egész, gyári matricákkal.
2 évet szenvedett a bal lábával, mire összerakták normálisan neki.
Oooooo.............meg is pusztult lassan,kinok kozt.
Első futómű kapott egy kicsit, ott szivárgott az olaj, ezért szimering csere volt ott + a kormány stabilizátor lett cserés. Igazából idomsérült lett a gép.
Most a fejidom, műszerfal, lámpa, irányjelzőkkel foglalkozom, de csak esténkén meló után tudok mindig foglalkozni egy kicsit
Eddig a kelle tünik a legeccerűbbnek.