Sziasztok!
Barátom gixxerének rehabilitációjába kezdtem bele, de van valami amire nem tudok rájönni.
Ez a kis izzó hova való? Lámpastestben nem találtam a helyét, de lehet csak én vagyok ügyetlen, service manualban szintén nem találom merre leledzik eme izzó.
Köszi a segítséget előre is.
És a piacon mi üthetne nagyobbat az, hogy néhány kilóval könnyebb az egyik motor vagy az, hogy kinyírhatatlan a blokkja
Valószínűleg abból a típusból adnák el a többet (utcára) amelyik hoszabb élettartamot ígér. Persze ez később viszájára is fordulna, mert perpétum mobilét nem vásárol minden évben az ember
tehát marad az, hogy koptassák a polgárok szét a blokkot hidegen Biztos vagyok benne, ezt már komoly közgazdászok kiszámították Semmi sincs véletlen mint, hogy az sem, hogy még mindíg ugyanaz a hajtóanyag és ugyanaz az erőforrás mint 110 évvel ezelőtt, legfeljebb már cizelláltabb
Kilóhajhászós
Egész biztos vagyok benne, hogy vannak itt a fórumozók között igazi tálentumok, akik keményen nyomják a pályát és a grammok is számítanak náluk, meg az ezredmásodpercek
De abba is majdem biztos vagyok, hogy a motorosok 95%-a nem ilyen. Egy utcai motoron, utcán motorozva ugyan miért nem mindegy egy max 15 kg + azért cserébe, hogy elfelejtsd a hidegindítást és megnöveld a motorod élettartamát
Valaki közületek ki tudta már motorozni közúton a 600-át
Nem igen hiszem Itt most ezalatt nem azt értem, hogy autópályán akár 10 percig is megy a teli 6.
bele hát na ezért nem szabad,szemüveg nélkül baszni......mert nem látod mibe tolod,csak utólag érzed inkább mesélj valami más ciki témát....kezdem én,hogy szartam be a motoros találkozón a bőrgunyámba
Na jóóó de az autó amiről beszélsz (írsz). Motornál ilyen kilóhajhászós időszakokban pedig ilyen rendszer nem éri meg nekik. Meg amúgy is, mi van ha elkopik? Fooogyasztóói társadalom. És nem mi vagyunk a világ közepe
Szegény Norbi jó nagy reklámot kevert ebbe a topikba.
Ezt a hidegindítási mizériát a mérnökurak már rég kiküszöbölték, csak nem alkalmazzák Talán 10 éve már a béjemvébe beiktatták a rendszert, néhány éve valamelyik mazdában is helyet kapott, ami +5 fok alatt el sem indít míg elő nem melegszik az olaj
Nem ördöngösség, a teknőbe bele köll bigyeszteni egy merülőforralót, egy szivatyúval meg eljutattni az olajjáratokba és a kenési helyekre ez még mind az indítás előtti pillanatokban Hogy ez miért nincs minden járműben rendszeresítve
Én csak tippelni tudnék
Nem örök életre terveznek semmit Hiszen szemétgyártó társadalomban élünk
Le tudnád fotózni azt ami nálad van?
Lehet mert utángyártott?
Köszi előre is!
Barátom gixxerének rehabilitációjába kezdtem bele, de van valami amire nem tudok rájönni.
Ez a kis izzó hova való? Lámpastestben nem találtam a helyét, de lehet csak én vagyok ügyetlen, service manualban szintén nem találom merre leledzik eme izzó.
Köszi a segítséget előre is.
Valószínűleg abból a típusból adnák el a többet (utcára) amelyik hoszabb élettartamot ígér. Persze ez később viszájára is fordulna, mert perpétum mobilét nem vásárol minden évben az ember
tehát marad az, hogy koptassák a polgárok szét a blokkot hidegen Biztos vagyok benne, ezt már komoly közgazdászok kiszámították Semmi sincs véletlen mint, hogy az sem, hogy még mindíg ugyanaz a hajtóanyag és ugyanaz az erőforrás mint 110 évvel ezelőtt, legfeljebb már cizelláltabb
Egész biztos vagyok benne, hogy vannak itt a fórumozók között igazi tálentumok, akik keményen nyomják a pályát és a grammok is számítanak náluk, meg az ezredmásodpercek
De abba is majdem biztos vagyok, hogy a motorosok 95%-a nem ilyen. Egy utcai motoron, utcán motorozva ugyan miért nem mindegy egy max 15 kg + azért cserébe, hogy elfelejtsd a hidegindítást és megnöveld a motorod élettartamát
Valaki közületek ki tudta már motorozni közúton a 600-át
Nem igen hiszem Itt most ezalatt nem azt értem, hogy autópályán akár 10 percig is megy a teli 6.
Szegény Norbi jó nagy reklámot kevert ebbe a topikba.
Nem ördöngösség, a teknőbe bele köll bigyeszteni egy merülőforralót, egy szivatyúval meg eljutattni az olajjáratokba és a kenési helyekre ez még mind az indítás előtti pillanatokban Hogy ez miért nincs minden járműben rendszeresítve
Én csak tippelni tudnék
Nem örök életre terveznek semmit Hiszen szemétgyártó társadalomban élünk
Virággal érted