Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amma az ő baja.
Veszek egy ezrest osz gyorsabb leszek.
a motor nem megy a föld alatt.........csak a felezővonal alatt
A negyesmetro gyorsabb.
neeeeeeeem csak 299
Leveszed 13-ra és meglesz a 300.
azt hiszem 17 a gyári elsőfog,de lehet tévedek.....miután fel raktam a gyárui méretet,azt hittem MZ-n ülök
14-48-at a fighterre raktam.........na az emberkedett rendesen 3-ba is főleg ugy hogy 280-at mutatott,és mentem vagy 160-al
Helló!
Eladóvá váltak a karbon cuccok. 2006-tól: első sárvédő, hátsó sárvédő, ledes hátsólámpa vagy ha valakit érdekel: gyári sárvédőim is vannak.
Jó az ha van rá felesleges pénzed.
Köszönöm szépen a segítségeteket!
Nem volt semmi problémám se a 300V-vel szó se róla!
Szerpentinezni szoktam elég sűrűn, meg azért szokta kapni szegénykém az ívet, egykerekezgetek is azért vele! Szóval akkor a 300V túlságosan is jó bele! :D
Akkor sikerült megnyugtatnotok! :)
Köszönöm még egyszer! ;)
Persze, a 15 lánckerék miatt van. Viszont többet megy minden fokozatban.
Azért én meganálizálnám a Szobabringa segítségével a szerelőmet, ha ilyet csinálna. Bár én vagyok a szerelőm...
Sztem ha utcán tekered, az 5100 is elég bele. Ha komolyan vereted, néha pálya akkor 7100, de az bőven elég. Sztem nem kell 300V...
Nekem is K5 van, enyémben Repsol Racing 10w40 csordogál. semmi probléma vele :)
Egyértelmű.................kurvára felesleges a 300v.

Évek óta 5100-at használok..............utcán..................tökéletesn jó bármilyen élethelyzetbe.

Nem kell ezt túlmisztifikálni.

Sőt mindig azt mondom hogy ha a gyár nevéről egy sörreklám vagy sütőolajreklám jut eszedbe vagy az hogy ez miafenét gáyrt azt ne...........de bármilyen ismert gyártó 10w-40-es 4t motorkerékpár olaja bőven tudja azt amit egy 600-as motornak kell az fix.

Kivétel a csatrol és a pancsoltak.
Ezek a full szint olajok olyan szinten túlteljesítik a hétköznapi utcai használatban hajtott gépek igényeit amire sokan nem is gondolnak.Csak megveszik a legdrágább olajat gondolván az mindenben a legjobb és kész.De erröl már regénybe illő hosszúságú kommentharc folyt valamelyik topicba 300V azokba a motorokba kell amik pályán vannak használva tizedeket és századokat hajhászva 10ezer alá nem csökkenő fordulatszámmal.Utcára 5100 vagy 7100.A lényeg hogy időben legyen cserélve szűrővel együtt.Ennyi a lényeg.A többi fing fűrészelés
Hasznàlt, 2hónapos. 50.000.-
Miért valami bajod volt a 300V-vel?
Köszi a segítséget!
Én is 300V-t raktam eddig bele!
Esetleg olyan van közöttünk, aki 300V után mást használt, és jobban teljesített mint a 300V?
Bár ami jó az jó! :D
Én 300V-t használok, de ahogy olvasgatom a tapasztalatokat az inkább már pályára való így majd legközelebb már megfontolom hogy azt rakjam-e bele legközelebb.(Bár megjegyezném hogy halkabb lett tőle a motorom és puhább lett a váltóm! Előtte viszont 5100 volt benne.) Egyébként a 7100-at is nagyon dicsérik!:)
Hi! Valakinek 30000 pénz a héten!
Sziasztok!
K5 600-ba milyen olajat ajánlotok, kinek melyik vált be a legjobban?
A Motul termékeket ajánlják, mennyire megfelelő a 7100-as, vagy a 300V termék?
Valakinek valami tapasztalata,véleménye?
Köszönöm szépen előre is!
Üdv.: Béci
első sárvédő ilyen árban van? új/használt? köszi
Helló! valakit érdekel?
suzuki gsxr 600-ra. 2006 tól
Kb. 7%-al hosszabb lett az áttételed miért ne éreznéd meg?
Köszi. na most az van hogy... egy suzuki guru megnézte és elszált a másodlagos pillangószelep állítóm... amit megjavított. Most nincs hibakód. de nem értek valamit... oda vittem a motort vezérműlánc cserére... minden működött hibakód mentes volt... jo ok szerelőm elbaszta rosszul kötötte a tps csatit össze... TPS hiba (másik TPS-el is ugyan az a hiba) aztán kiderül hogy pillangószelep behalt...? nekem kicsit fura.... most össze van rakva, nincs hibakód...megy is ahogy eddig... vagyis nem egésszen mert: 14-es lánckerék volt fent, kicseréltük 15-ösre... (egybe amikor vezmű. láncs csere volt) és megyek a pályán azt vettem észre hogy jobban kell tekernem a gázd hogy menjen...normális ez? meg hogy hatodikba nem nagyon akar 14E től feljebb menni a fordulat mintha csak vánszorogna és a gáz már csutkán.. mi lehet a baj? van összefüggés szerinted? vagy csak a 15 lánckerék miatt érzem?