Köszönöm szépen a segítségeteket!
Nem volt semmi problémám se a 300V-vel szó se róla!
Szerpentinezni szoktam elég sűrűn, meg azért szokta kapni szegénykém az ívet, egykerekezgetek is azért vele! Szóval akkor a 300V túlságosan is jó bele! :D
Akkor sikerült megnyugtatnotok! :)
Köszönöm még egyszer! ;)
Persze, a 15 lánckerék miatt van. Viszont többet megy minden fokozatban.
Azért én meganálizálnám a Szobabringa segítségével a szerelőmet, ha ilyet csinálna. Bár én vagyok a szerelőm...
Egyértelmű.................kurvára felesleges a 300v.
Évek óta 5100-at használok..............utcán..................tökéletesn jó bármilyen élethelyzetbe.
Nem kell ezt túlmisztifikálni.
Sőt mindig azt mondom hogy ha a gyár nevéről egy sörreklám vagy sütőolajreklám jut eszedbe vagy az hogy ez miafenét gáyrt azt ne...........de bármilyen ismert gyártó 10w-40-es 4t motorkerékpár olaja bőven tudja azt amit egy 600-as motornak kell az fix.
Ezek a full szint olajok olyan szinten túlteljesítik a hétköznapi utcai használatban hajtott gépek igényeit amire sokan nem is gondolnak.Csak megveszik a legdrágább olajat gondolván az mindenben a legjobb és kész.De erröl már regénybe illő hosszúságú kommentharc folyt valamelyik topicba 300V azokba a motorokba kell amik pályán vannak használva tizedeket és századokat hajhászva 10ezer alá nem csökkenő fordulatszámmal.Utcára 5100 vagy 7100.A lényeg hogy időben legyen cserélve szűrővel együtt.Ennyi a lényeg.A többi fing fűrészelés
Köszi a segítséget!
Én is 300V-t raktam eddig bele!
Esetleg olyan van közöttünk, aki 300V után mást használt, és jobban teljesített mint a 300V?
Bár ami jó az jó! :D
Én 300V-t használok, de ahogy olvasgatom a tapasztalatokat az inkább már pályára való így majd legközelebb már megfontolom hogy azt rakjam-e bele legközelebb.(Bár megjegyezném hogy halkabb lett tőle a motorom és puhább lett a váltóm! Előtte viszont 5100 volt benne.) Egyébként a 7100-at is nagyon dicsérik!:)
Sziasztok!
K5 600-ba milyen olajat ajánlotok, kinek melyik vált be a legjobban?
A Motul termékeket ajánlják, mennyire megfelelő a 7100-as, vagy a 300V termék?
Valakinek valami tapasztalata,véleménye?
Köszönöm szépen előre is!
Üdv.: Béci
Köszi. na most az van hogy... egy suzuki guru megnézte és elszált a másodlagos pillangószelep állítóm... amit megjavított. Most nincs hibakód. de nem értek valamit... oda vittem a motort vezérműlánc cserére... minden működött hibakód mentes volt... jo ok szerelőm elbaszta rosszul kötötte a tps csatit össze... TPS hiba (másik TPS-el is ugyan az a hiba) aztán kiderül hogy pillangószelep behalt...? nekem kicsit fura.... most össze van rakva, nincs hibakód...megy is ahogy eddig... vagyis nem egésszen mert: 14-es lánckerék volt fent, kicseréltük 15-ösre... (egybe amikor vezmű. láncs csere volt) és megyek a pályán azt vettem észre hogy jobban kell tekernem a gázd hogy menjen...normális ez? meg hogy hatodikba nem nagyon akar 14E től feljebb menni a fordulat mintha csak vánszorogna és a gáz már csutkán.. mi lehet a baj? van összefüggés szerinted? vagy csak a 15 lánckerék miatt érzem?
Veszek egy ezrest osz gyorsabb leszek.