Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én erre nem akarok semmit se mondani, mert na. mindenki úgy csinálja ahogy jónak látja, én csak el mondtam a saját álláspontom, hogy mi hogyan is csináljuk DE inkább kicsivel több legyen benne, mint egy kicsivel kevesebb.
kérlek akkor mond el, hogy szerinted ezzel mi a gond, ha már ilyen viccesen kinevettél
Na most akkor mennyit töltsek bele? 2.2 van a blokkon... szűrő fel vesz kb 3 decit... akkor 2.5 öt toljak bele?
k5 600 oldalán is 2800ml ert ír, ami szerintem kevéske.
4 literes kanna és ~3 deci maradt ki. olajszűrő cserével persze.
ha rendesen kicsurgatja az ember és miután leengedi az olajat beindítja 2-3 másodpercre amitől semmi baja nem lesz, még lecsurog 4 deci simán! a szűrő is vesz fel olajat. szépen rá töltögetve akkor lepi el a szintet. Simán bele megy 3,5-3,7 liter. az enyémben is annyi van egy rendes csere után. mindig hozzá értő szerelővel csináljuk. Sv-től kezdve mindenféle hondán, régebbi gixxereken, sose annyi ment bele amennyi rá van írva a deklire. ha rendesen meg van csinálva az olaj csere, ezt hozzá tenném jöjjön ki aminek ki kell, ne maradjon benne....
Sziasztok.....gsxr 600 k3 kb atlagot nezve hany km nel esedeked a kuplung lamella csere?nekem jelenleg 29 ezer van benne allo helybe ha rakol sebessegbe kicait csattan a valzom.. ez normalis vagy a lamella lopasa miatt hogy nem emel ki rendesen?
2.8-at ír a blokkon? mert nekem a blokkon 2.2 van...
2,8-at ir,nekem 1 deci szokott maradni.......
Mennyit töltesz bele amúgy? Én 3L-t szoktam... sok?
castrollal én is igy jártam............edig csak azt használtam,szinte 1000km-er van az olajba,mert zörgött a motor és akadozott a váltás visszafelé, le cseréltem motulra,és lám,tökéletes
Rendben köszi, akkor elfelejtem ezeket a dolgokat. annyi hogy most motult kap, nem castrol-t... mert eddig castrollal jártam éveken át, nemis volt baja, most kezdett el csattogni, szerintem beszoptam valami szar castrolt-t... ettől csak nem lesz baja hogy most motult kap...
Egyik sem javasolt...!
Az sem tesz jót a motornak, ha minden olajcserénél más márkájú olajat használunk.
A kopáscsökkentő (teflon stb.) adalékok, pedig olyan helyre is lerakódnak ahova nem kellene pl. szűkítik a olajjáratokat, beleül-eltömíti a dugattyú lehúzógyűrűt stb.
Én se öntenék bele semmi furcsaságot, kivéve ha egy 26 éves dízel lenne, de gondolom a gyári blokkal használod.
Ne használj tisztítót meg adalékot sem. Jó olajat és helló.
Sziasztok. Mennyire javasoljátok ezeket a motor öblítőket olajcsere előtt? Vagy inkább csak ártana mint használna a vasnak? Olajcsere lesz nálam és gondoltam csinálok egy ilyen beltérmosást... hátha megszűnik az alsó tartományban lévő kerepelés.... Másik kérdés, ilyen olyan adalékokat ugyancsak mennyire célszerű használni motorolajba? Vagy parasztvakítás mind? köszi (k7 600)
Végre egyszer vettél egy motort.
Attól függ melyik megy tönkre előbb, a csájé vagy a biciklije.
Most ezzel legózok csak hogy megnyugoggyá!
Ne törődj vele. Motorja sincs! Mindig felszed valami motoros csajt akinek épp van, és azt nyuzza.
Oszt amikor érzi hogy kopogós a bike akkor továbbáll....


































































Jo valto es fotengely nyirast ;)
Deeee teeeeeeeeeeeeeeeee......
Meg TEEEEEEEEEEEE.....
Teeeeeeeeeeeeeee......
hello, valakinek nincs egy k2-es 600as gsxr generátor dekli tömitése Budapesten ma? elmeek érte, kösziii
De most nem? Szetszedek en szalon motort is... :)