Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ertem miert kell jatszani itt a nagy szakertot es fikazni a masikat oknelkul! Palyazgass ;) ha meg blokk kell vagy fotengely hivj batran ;) te 636 odnal jobb alapotut szedek szet ;)
Ne kötekedj öreg, merrádolvasok...
De, persze.
Esetleg nem tettszik valami? El lehet jonni megnezni ;) Sőt 2 hét mulva meg további 4-5 makulatlan motor lesz szétkapva! Azert h amit eladok alkatreszt nyugott szívvel adjam oda hogy jo es ne kopkodjenek itt ram h szar alkatreszt kuldok! ;) nem

Udv! Szep napot ;)
Es ha ugyvan eladnad?
Makulátlan motor bontódik, dzsááááááá..........
az biztos
Szerintem en vagyok a legredszeresebb olvaso itt.
na,ne offold a topikot Wartburgos,mert lócitromba lesz nyomva az arcod
Ez igaz.
te.......jobban megnézték mint a mostanit
Eleg ha raneztek a sargakacsara.......kiszaladtak meg europabol is.
buszváróba ülő fijatal jányokat jó volt vele ilyesztgetni
De minek?
Dunara vizet....
ez még megvan
Az a baj h nekrm 4 csavaros a dobom es ben akarom a konyokot is cserelni...ennek meg ahogy latom rugos megoldasa van.....vagy ez mas dobbal nemnagyon fog mukodni?:-D
Egyel alattad bontanak......
Sziasztok. Gsxr 600 k3 ra nincs valakinek valami jo vegdobja? Erdekekne valami jofele...
gsx-r 750 k2 BONTVA lesz! magyar papiros szép állapot! arrow rendszer! 30/220-1196! hívj minden nap este 10-ig
generátor tekercs lesz
Gsx-r 750 k2 makulatlan motor bontodik! arrow rendszer! magyar papiros! kepek hamarosan ;) 30/220-1196
hatkilósgixer[70150] július 7. 00:41
Sziasztok. Olyat vettem észre a gépemen hogy megyek vele ,rendesen bemelegszik.... Megállok, kb 70 fokra visszahül, szóval nem vészes.... És kicsit oda húzok neki akkor kis kerepelést lehet hallani... De kb megyek vele 100 métert vissza megy 90-95 fokra és semmi, megszűnik. Mi lehet szerintetek? Köszi szépen ( k7 600, 19e km)
Valószínű a fesszabod lefeküdt aludni.
Kell egy másik bele, de előtte nem árt a generátort is kimérni.
sziasztok, van egy kis problem, van egy K2es 600as gsx-rem. Nem indult be, vettem bele aksit mert ideje volt a cserének. Beledobom, beindítom, minden fasza. Haza fele jövök 2 nap múlva, először kicsit nehezen indul majd másodszorra gatya megint. Vettem multimétert, alapjáraton nincs gond, ha ráadom a világítást akkor elkezdi húzni a aksit lefelé rendesen és lemerül. Tolásra beindul és lámpa nélkül nincs gond. Nem nagyon értek hozzá, szerintetek mi lehet a problem? Ha tolásra indul akkor gondolom a generátor valamennyire jó, csak lehet már annyit nem tölt vissza amennyit kell. Köszi a segítséget mindenkinek.
K6-K7 nek ez a hibája...a fesz.szabályzó.Tulajdonképpen nem azzal van a gond hanem azzal hogy rossz helyen van gyárilag.Megöli a hő.Körbeveszi a blokk,a kipufogó és a hűtő plusz maga a fesz.szab is termel hőt jócskán.Át kell tenni a fejidom alá vagy az akksi környékére és nem ott nem fog tönkremenni.