Őt javaslom, hogy keresd: http://xn--tatabnya-dza.cylex.hu/ceg-info/solvart-kft-104839.html
Az ő szabályzói hibátlanul dolgoznak egy csomó magyarországi motorban.
Gondolom, tanácsot, véleményt is ad.
nálam úgy volt hogy megyek balatonra mint állat... fehérvárnál megállok kúton, indítok SEMMI! Ok bika kábel... beindul...balatonon tinglitangli indult is még rendesen akárhol áltam meg. hazaértem egyből akksi csere mert még a gyári volt benne... minden rendben jövök haza pestről kanyarban megállt mint a szeg (fordulatszám nulla s3besség 129-nél megállt, fokozat kijelző folyamatosan 3.ban)... ok fater hoz bikakábelt nem idndul... nem indul... majd nehezen beindult... kimértem töltés nulla... fesszab megolvadva... kapott egy K8-as "javított" fesszabot... azóta lekopogom jó! De egyből levettem a generátort és hála Istennek nem pörkölődött meg. Szerintem cserélj fesszabot...
Arra az egyre tudok még én is gondolni, ha a szabályozó zárlatos, az kiégetheti a tekercset vajon? Bár nincs semmi más jele, kimértem, töltött böcsülettel'...
Sziasztok!
4 hete vagyok 'boldog' tulaja egy K7 600-nak, ezalatt 800 km-t sikerült belecsavarni, most ég éppen el a 2. generátorom. Mi lehet ennek az oka szerintetek, tapasztaltatok már ilyet? Az előzmények : Mindenféle előjel, bármi nélkül Cseszneken a szerpentinen lehörgött, megállt. Családot riaszt, pótakku utánamhoz, beletesz, minden happy.. Egészen vissza Győrig, aholis körforgóból kifele egy indexelésnél kopp, és se kép, se hang. Itthon méregetés, járatás, meddig jön a ménkü, meddig sem, generátordekli levesz, 2 tekercs kokszos, másik 2 is már fekete. Rendeltem bele egy új generátort, utángyárit. Beleraktam, töltött is vele szépen, megjártuk vele Ausztriát a hétvégén, de nyomta el az olajat valamennyire a dekli alól. Ma levettem megnézni, mi a gond, a dugó elállt kicsit a núttól, amiben a kábelek ki vannak vezetve. mellette szivárgott ki a cumó. Ami fájóbb pont viszont; az új generátoron is ugyanannál a tekercsnél, ami az eredetiben meg volt égve, kicsit már el van színeződve. Hallottam olyant is, hogy az alacsony olajszint okozhatja, erre figyeltem, volt benne végig elég olaj, a felső nívónál nem sokkal ment lejjebb. Volt benne emellett egy PropTech tiltáskiiktató, azt ma vettem ki, okozhatott esetleg ez galibát? Segítsetek, legyetek oly kedvesek, mert már készítem a gyufát hozzá
Sziasztok. Olyat vettem észre a gépemen hogy megyek vele ,rendesen bemelegszik.... Megállok, kb 70 fokra visszahül, szóval nem vészes.... És kicsit oda húzok neki akkor kis kerepelést lehet hallani... De kb megyek vele 100 métert vissza megy 90-95 fokra és semmi, megszűnik. Mi lehet szerintetek? Köszi szépen ( k7 600, 19e km)
GSX-R 600-750 K4 gyári leömlő! a dob felfogatásánál kicsit meg gyűrve! aki sportdobot akar csinálni rá szétvágni ezt tökéletes de javítható is akár! 30/220-1196
ha nem akarod kókányolni,akkor egy másik felső villahid,fém fékcső,mert nem ér el a gyári,kuplung-gázbovden elér,éa ha rajta hagyod az idomokat akkor vágni kell a fejidomból
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget! gsxr 600 K3-am van! Szeretnék hozzá egy kényelmesebb, egyenes kormányt közép távú túrázásokhoz. Van aki már végzett ilyen átalakítást? Tapasztalatok, illetve alkatrész beszerzés érdekelne! Előre is köszi!
Sziasztok.
Közületek van olyan, aki ért a karbikhoz?
Valami nem oké a Sradom karbijával, fulladozik, dadog, motorféknél durrog... Gondolkodom sokat kaphat, vagy ilyesmi, mert zabál is, mióta ezek a tünetek vannak...
Volt szerelőnél, kipucolta, és szinkronizálta 25 ezerért, de a hiba ugyan úgy megvan! Ő szerinte ez ilyen, és együtt kell vele élni :(
Ha van köztetek olyan, aki nem egy öreg SRAD-on szeretne meg gazdagodni, hanem korrekt árért megnézné, hogy mi kellhet a karbimba, az dobjon nekem mailt a vastagpeti@gmail.com címre. Budapest, vagy környéke előny, de nem feltétel! A motor megy, nem mindíg produkálja a hibát, el tudok vele messzebbre is menni.
Hali. Kimértem a motort persze szétszedve ellenőrízve a forraszttásokat is.
Ugye kétfázisú léptetőmotornak négy kivezetése van kettő-kettő közös és mind a két pár 7,5 ohm volt pontosan.Mikor gyújtást adok rá egy pillanatra mint ha meg akarna mozgulni de utna semmi, ugyanúgy zárva marad a pill.sor és ennyi.
Sziasztok! Nagyon nagy a problémám segítsetek !
Gsxr 600 k4 f1 hibakód jelentése a másodlagos pillangószelepsor vezérlési hibájára
utal. Na most a vezérlőmotornak semmi baja nincs sem a vezetékelésnek sem ki lett mérve mindkettő. Attól tartok hogy az ecu megadta magát. Honnan lehetne szerválni egyyet ?
Őt javaslom, hogy keresd: http://xn--tatabnya-dza.cylex.hu/ceg-info/solvart-kft-104839.html
Az ő szabályzói hibátlanul dolgoznak egy csomó magyarországi motorban.
Gondolom, tanácsot, véleményt is ad.