Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sem olvasom angolt

De amúgy olyan egyértelmű dolgok ezek

Kérem kapcsójja be
Szia.
Ha nem ketyeg a blokk, normális. Ha jár a motor, és világít, na az a nem normális.
Oszibá helyrehozza akkor neked.

Akkor te olvasol angolt.
Magyart nem találtam.
Köszönöm a válaszodat.
Gondolom nincs olajnyomás, indítás után elalszik... Ha ezt nem lehet megérteni az angol manualból, akkor nem kell angol manualt olvasni.

Ha indítás után nem alszik el akkor van gond.
Sziasztok!
Egy gsx-r 600 2009 leendő tulajdonosa vagyok.
Olyan kérdésem lenne ,hogy a műszefalon a képen bejelölt piros led világít indításkor. Az angol manualból nem sikerült teljesen megértenem ,hogy ez normális-e ezért ha felvilágosítanátok azt megköszönném.
Próbáld a bontókat. Ricsi, Sugomotor stb biztosan találsz valamelyiknél hamar.
Senkinek nincs k4-k5 re egy balos kormány csutkája?
Sziasztok. Fékbetétet cserélek a gépen... Lucas betétet tudok jó árban (új). mi a véleményetek róla? merjem bepattintani? köszi
Vidd vissza!
Olyan 60 fokos körül kéne lennie.
Ennyi. Ez a lényeg.
Nem, nem veszem annak. Legközelebb biztos, hogy jobban figyelek erre. itt is az volt a baj, hogy megcsúszott az eleje. ha a széle is tiszta az útnak akkor TALÁÁÁN lett volna sanszom hogy össze kaparom valahogy és nem esek el. ez van de megy tovább :D
Egyébként 1x nekem is bekacsázott a hátulja féktávon nem tudtam hirtelen mitől volt de akkor valószínű az ilyen kavicsok miatt.
Ne vegye el a kedved. Ez a hely szinte mindig ilyen. Bejárás jó ötlet. + adnék 1 tanácsot remélem nem veszed okoskodásnak. Télen volt időm sokat olvasni a motorozásról. Első lényeges dolog, hogy ne a sáv közepén menj. Képen is látszik hogy a sáv közepe és a két legszéle a legkavicsosabb. Van 2 nyom ami aránylag tiszta ugye a kocsik kijárják tisztítják. Ebből kell képzeletben megválasztani a külsőt vagy a belsőt. Ezek a részek tisztábbak kisebb az esély kavicsra vagy idegen tárgyra futni.
én is ott több embertől hallottam, hogy sok a kavics. akik idegenek megálltak ők is csak azt mondták hogy sok volt a csúszkálás mindenkinél. kicsit elvette ez az önbizalmam az utcai kanyarvadászattól :D legközelebb esküszöm ha ilyen szakaszra megyünk előtte bejárom 50 el...
A lényeg, hogy neked nem lett bajod motor meg javítható. Franc essen ezekbe a kavicsokba. Mi 2-en voltunk szerencsére egyikőnkkel sem történt semmi. De másik galériát is láttam már erről az esetről. 1 ideig valószínűleg kerülöm ezt a szakaszt.
Pár képet raktam föl amit utána csináltam telóval a nagy idegeskedésben

link
Nekem nem lett. kicsit meghúztam magam, térdem nyakam még fáj egy kicsit de semmi komoly. pontosan kb lillafüred előtt vagy 3-4 km errel. fölfelé menet. kanyar előtti féktáv és elment az eleje. elcsúszott. nem tudtam megfogni sajna. szalagkorlát megfogta a hátulját a mocinak az azért nem csúszott le. de hátul semmi baja nem lett ott is pár karc... Igen vasárnap voltunk többen. jah akkor már épp kajáltunk valahol. nálunk is a csapatból többen megcsúsztak. haver bnőjével is járt egy táncot a motorral de neki sikerült megfogni.
Nem lett semmi bajod? Mi történt pontosan és hol? Vasárnap voltál ugye? Parkolóban Lillafüreden láttam a mocidat kipuról megismertem te viszont nem voltál a motor mellett. Mi hál istennek megúsztuk esés nélkül de csomó helyen írják most, hogy nagyon kavicsos.
pontosabban balos kormány csutkát az esés elvette a maradék eszemet is
Sziasztok. k4-k5 600 hoz keresek bal oldali kormány csutka felfogató konzolt. az a kis alumínium vacak :D
Megtréfált Lillafüred felé az apró kavics. csak óvatosan srácok arra felé. mert nem látni...csak azt érzed h repülsz és törik a gép ....
Kitartóbban próbáld.... ;)
Köszi a gyors választ!