Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, mennyit kérnél értük?
Komoly érdeklődőknek eladó lesz tavasszal a komplett pályaidomszettem:
- Dúzs Peti féle idomszett
- Gyönyörű fényezés
- Gyorszárak
- Integrált indexes hátsó lámpa csatlakozóval
- projektoros első lámpa

Csak fel kell pattintani a motorra és használható utcán, pályán egyaránt.

Csak felsorolom ha ilyen szettet akarnál összehozni:
idomszett: 88.000 Ft
gyorszárak (8db) : 1500 Ft/db
első lámpa: 15.000 Ft
Hátsó lámpa: 25.000 Ft
fényezés: 60.000 Ft
Lámpatartók kialakítása: 15.000 Ft
ülésszivacs: 5000 Ft
Összesen: 220.000.- Ft

Én kompletten 140.000.- Ft-ért kínálom.
28.000 Ft a táska ára.
Te Oszi, nem is tudtam üveges családból származol...
Mennyiért válsz meg tőle?
mivel SOS kell a zsé 30ezerért a hétvégén elvihető, később már visszaviszem fentebb az árát
köszike
A -2 +2az jobb lesz . A kis gikszert kicsit más technikával kell vezetni , a lendületből való motorozást kell erőltetni . Sajna nekem is jobban fekszik az erőből motorozás , de majd jövőre az ezredessel...
:) Nem gondoltam h orok eletu a lanc szett, csak a szamok erdekeltek. ;)

Nekunk asszem, -1/+2 van fent. Ezzel kezdunk, de ugy latom a kalkulator szamai alapjan h akar a -2/+2 is OK. Azzal vissza tudnam talan lopni egy kicsit az ezres nyomatekanak emleket magamnak ;) Juditnak meg poccintunk a mod kapcsolon ha tulsagisan uhrik.
Nos: 114 szemes 525-ös erősített láncom volt a -1 +4 áttétellel. Ebből már ki is derül hogy hogyan férhet is bele a +4-es nagy kársó lánckerék. A lánc már megette a kenyere javát. Következő tényező, hogy a szemek szorultak is egy kicsit. A harmadik probléma, hogy a nyár eleji perec alkalmával 2 szemnél a kavicságyjelenet során az x gyűrűt kivágta a kavicsok morzsaléka, és igy momtam le vele az egésztovábbi szezont. A negyedik indok az volt, hogy egy kicsit még rövidítsek az áttételen (lehet hogy még egy +2 fogas hátsót betárazok ha nem lenne elegendő). Az ötödik indok a súly csökkentése (520-a DID ZMVX gold, alu hátsó lánckerék + fogyókúra és edzés részemre elrendelve). Az utolsó indok, hogy a hársó tengelyt egy kicsit hátrébb akartam helyezni, hogy féktávon egy kicsit stabilizáljam a motort.
Kb. röviden ennyi...
Ja.
Én is készülök már melegítem
4000 km-s nagy túra ?
28 nal jarok.lesz egy 4e koruli menetem kintre es ezt ki kene birnia.
Én is reménykedek bár már 27 e körül járok de még szerencsére semmi szakaszos nyúlás pedig 25 és 30 e km közti a csereperiódus
Igazad van, csak én személy szerint nem akarok pörgősebb mocit. Tudom, most nagyot nézel, de nekem ez így tökéletes.
Ennek a valtasnak mi volt az oka?
Ha nem tevedek a ket verzio szinte ugyanazt az attetelt adja.
Remélem ezt az idényt még kibírja.
Nagy az esélye.Most szerelem fel a láncolajzót.
Lánckerékből mindenféleképpen majd gyárit veszek mert azon van rajta a tehermentesítő gumi az elsőn és most nálunk szettbe van de ez még a jövő kérdése :D
Gratula. Nálunk is hasonló a gyerkőc. Nem nagyon akar leszállni a gépről.
Csendélet

És ha a gyár később DID-et tesz rá mert jobb ajánlatot ad 200e darabra mint az RK?
Nem biztos hogy az a legjobb hanem azt szerzik be a legjobb áron.

Mondjuk GWX van fenn és nincs bajom.
Az a gyári
Én -1 +4- el mentem, most váltottam -2 +1- re.
már nem az enyém
evitték jáccani
Jézus...................má aszittem nem látom ezt a rusnyaságot ....................és mégyis.