Sima halandó... Én se vagyok félisten.
Magam is hallottam olyanokat, hogy a versenygumi magas hőfokon üzemel a legjobban, az eddigi 30 000 kilométeres, Dunlopokkal letekert kilométerekre visszatekintve nálam egyszer sem csúszott meg sem a motor eleje, sem a hátulja, bárminemű nem megfelelő üzemhőmérséklet miatt. Még akkor sem, amikor Pozsony felől hazajöttem tíz centi hosszú, egy centi széles drótszálas futófelülettel. Különben esőben is kellemes meglepetést nyújtott a tapadása, igaz - mint bárki más - én sem kísértettem a sorsom egy esetleges lapon kanyarodással.
Azt aláírom, hogy egy sportgumi is tapad, a gyári Bridgestone BT016-osaimat is a hegyekben koptattam el. Viszont amióta D211GP-ken megyek, sokkal jobban érzem a motort, jobb érzéssel veszem be a kanyart a pontosabb, megbízhatóbb visszajelzések miatt. Lehet, hogy elég nekem a sportgumi, de a tudat, hogy a versenygumi sokkal többet tud az én tudásomhoz - és a sportgumihoz - képest, hidd el, engem megnyugtat.
Persze értem én.
A gazdasági részét mindenképp bár én sima halandóként 8-12e közt veszem darabját nem pár ezresért.
A másik egy kicsit bonyolultabb és apszolút ne vedd sértésnek.
Lassan 40e km em KB 60%-át inkább kanyarvadászatos történettel múlattam és sikerült egy jó csapattal megtennem.Nem tartom magam különösen jónak inkább csak olyan közepesnek.Vannak sokkal jobbak nálam de gyengébbek is.
Viszont sikerült figyelnem közelről igen gyors srácokat.
Na szóval a megfigyelésem saját és mások tapasztalatai alapján az a tempó ami megkívánja egy kvázi pályagumi tapadási tulajdonságait nagyon nem utcára való.Se mátrába se ausztriába se bárhova.
És aki mégis ezt a tempót tudja az nagyon hamar leszokik az utcai motorozásról.Persze mindíg vannak kivételek de ezeket egy kezemen meg tudom számolni.
Sokan mikor lehiggadnak és elkezdenek nem eszement módon hegyi kirándulásos kanyart vadászni rájönnek hogy ha picit (nem sokat) visszavesznek a tempóból akkor egyrészt nem akkora fontossággal bir a pályás tulajdonság mint amennyivel macerásabb egy szikrázva vászonig kopott pályagumi a túra közepén a semmiben.
Egy normális modern sportgumi tapad annyira amit ésszel ki lehet használni bárhol a hegyekben és kibir annyit hogy ne kelljen gumis után kajtatni Hallstadt környékén vasárnap délután.
Autópályán persze hogy jó a bakelit, viszont a hegyekbe, vagy a versenypályán kész öngyilkosság. Imádom a kanyarvadászatot, így nem volt kérdés, hogy miért a versenygumi mellé raktam le a voksom.
Másrészt gazdaságilag nem tudom magamnak megengedni, hogy gumikat cserélgessek adott alkalomra. Lehet egyik nap még vígan vadászgatom a kanyarokat az Északi-Középhegységben, este meg jön az üzenet, hogy reggel indulás külföldre, dolog van. Kényelmesen utazok, és ha a hegyekbe érek, játszok egyet. És ami fő, hogy van tapadás.
Harmadrészt pár versenyzővel már vagyok olyan viszonyban, hogy néhány darab ezresért dobáljuk egymás közt a gumikat. Idén két hátsó, egy első, 2012-es NTEC-ek kijöttek 15 rugóból.
Most már érted, hogy miért ragaszkodom a Dunlopokhoz?
Ja,végülis.
De ezen a tempón egy bakelitdarab is tapad szal róka fogta csuka.
És ha elindulok valahova ami messze van nem szeretnék gumit is vinni magammal.
Amúgy pedig jópár ilyen-olyan használtgumit fogyasztottam el.
Nem spóroltam csak apránként adtam ki ugyanazt a pízt amit egyszerre adnék ki csak egyszer egy évben kellet gumishoz vinnem.
Kevesebb az esély a felni szétcseszésére.
Mindent a maga területén használ az ember úgy a jó.
Túrázni sporttúra,pályázni pályagumi oszt nincs para.
Utcai benzinkímélő tempóhoz egy Angel,PR2,Bt023 való.
Szerpetines csapatásra ésszel kiváló egy rossoII,sportsmart,Power,power2 esetleg pure2ct.
A d212-est meghagynám egy erős pályanapra,nem cseszném el 110-es dücörgésre vagy autópályás unalomra.
A versenygumit azért választottam, hogy inkább fusson kevesebbet az abroncs, de tapadjon-ragadjon.
Egyengázon futva fogyaszt a gép keveset. Nézelődni meg tudok, s közbe gondolkozni is.
Kímélve, mint írtam, tízezret elmentem vele.
Azt túragumival vigyen.Vagy legalább sporttúrával.Ne pályacuccal.
Amúgy nem spórolsz szinte semmit és én speciel nem fáradok másodrendűzve úgy el mint pályán.
Max 1-2 óra előnyt nyersz és halálra unod magad.
Amúgy szerintem ha kíméled max 4000 és kuka.
Hát bennem meg van az akaraterő. Döntögetni a hegyekbe jártam, hol egyedül, hol némelyik fórumtárssal, hol a haverjaimmal.
Persze volt benne kockásodás, lényegében az autópályázások miatt, amikor mentem külföldre.
Nyilván csukló függő is, de a 110-es tempó sem teljesen reális. Izmos kigyorsítások nélkül végigmotorozni egy szezont, ahhoz már akaraterő kell. Volt döntve is, nem kopott kockára?
Anett88: szerintem neked ilyesmi kéne: http://www.ebay.com/sch/i.html...
trevis: gyengusz lámpákon sokat szokott dobni az Osramnak a Nightbreaker nevű izzója, egy próbát megérhet.
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Suzuki gsxr 600 k3-am van és csak annyi a gondom vele, hogy éjjel a tompítottal sz..t sem látok. Állítólag gyárilag ilyen gyenge! Tud valaki erre valamilyen megoldást?
Did láncszettem van k8-hoz, a legerősebb változat, -1+2es fogaskerékkel. Szerintem k7hez is jó meg nem csak 600-ashoz. Akit érdekel keressen, 40ezerért viheti, ennyiért a sima változatot ha megkapja..
Did láncszettem van k8-hoz, a legerősebb változat, -1+2es fogaskerékkel. Szerintem k7hez is jó meg nem csak 600-ashoz. Akit érdekel keressen, 40ezerért viheti, ennyiért a sima változatot ha megkapja..
Szia!
Airbox rácsnak nevezik (felénk legalábbis). Próbáld meg Atixot, ha megfelel neked a bontott, használt. Ha mégis újszerű kell neked, holnapra meg tudom kérdezni neked egy ismerősöm, ha van neki, megadom az elérhetőségét.
Sziasztok!
k5-ös giximhez keresek a fejidomon lévő légterelő beömlő nyíláson (bizonyára nem ez a spéci neve) lévő fekete rácsot. Nekem a bal oldali hiányzik Szeretnélek kérdezni benneteket, hogy merre lenne érdemes indulnom? Köszönöm a segítséget, üdv: Anett
Uram, ha számít a kilométer, akkor az csak jobb csukló-függő.
Saját példám (lemérve):
- Dunlop D211GP versenygumi, 110-es utazótempóval 10 000 kilométert elbicikliztem. Tapadt is, és sokáig elment, igaz, ehhez be kellett áldozni a sebességet.
Esőben is megbízhatóan viselkedett.
Urak! Kéne nekem valami gumicska, ami utcán elfutna 7ezer körül és nem olyan, mint a beton. Remélem nem túl utópisztikus a gondolatom. Most rosso II van fent, fogalmam sincs, hogy ennek mik a tulajdonságai. Olvasom, hogy sokan a bt016-ot preferáljátok. Az mennyiben tér el az említettől? K5 a szekér, ha ez számít. Köszike.
Magam is hallottam olyanokat, hogy a versenygumi magas hőfokon üzemel a legjobban, az eddigi 30 000 kilométeres, Dunlopokkal letekert kilométerekre visszatekintve nálam egyszer sem csúszott meg sem a motor eleje, sem a hátulja, bárminemű nem megfelelő üzemhőmérséklet miatt. Még akkor sem, amikor Pozsony felől hazajöttem tíz centi hosszú, egy centi széles drótszálas futófelülettel. Különben esőben is kellemes meglepetést nyújtott a tapadása, igaz - mint bárki más - én sem kísértettem a sorsom egy esetleges lapon kanyarodással.
Azt aláírom, hogy egy sportgumi is tapad, a gyári Bridgestone BT016-osaimat is a hegyekben koptattam el. Viszont amióta D211GP-ken megyek, sokkal jobban érzem a motort, jobb érzéssel veszem be a kanyart a pontosabb, megbízhatóbb visszajelzések miatt. Lehet, hogy elég nekem a sportgumi, de a tudat, hogy a versenygumi sokkal többet tud az én tudásomhoz - és a sportgumihoz - képest, hidd el, engem megnyugtat.