Szeptemberben egy kis csapattal tettünk egy 4 napos osztrák-olasz-szlovén kört, beiktatva a lehető legtöbb mellékutat. A végén már kanyarundora volt mindenkinek. Nehéz volt megszokni, hogy nem kell állandó jelleggel az úthibákat pásztázni. Nem számoltam pontosan, de valahogy 60 körül jöttem ki mindennel együtt. Nem volt spórolós, de nappal inkább mentünk, mintsem az éttermeket, meg a kávéházakat látogattuk.
Jól látod a szitut,van az a pont ahonnan már csak pályán lehetne tovább fejlődni,de ez iszonyú lóvé,így közúton maradva visszafogjuk magunkat,élvezzük a tájat.
Egyetértek! Jó, gyakorlott, de nem eszetlen társasággal egy viszonylag kezdőn sokat tud dobni.
Viszont egyrészt olcsónak sem mondanám. Szállással, sok menéssel, kajálással, látványosságok megnézésével (ha már ...) 4 nap sztem belekarcol a 100-asba mindenestől. ...és akkor egy szezonra egy ilyen édes kevés. Kéne kb. havonta egy ilyen, hogy folymatosan fejlődjön az ember.
Másrészt meg egy szinten túl semmilyen szerpentin nem alkalmas fejlődésre. Vannak határok, amiket át kéne lépni, ahhoz kilépni a komfort zónából. Ezt szembeforgalommal, esetleges sóderos kanyarral, szabálytalanul előző autóssal nem érdemes feszegetni.
Nyilván más és más neked és nekem és egy harmadik embernek ez, de éppen ezért ne magunkból induljunk ki! Ha végignézünk a magyar versenyzőkön, nem egy és nem kettő van (részben) parkolópályán. Nem azért mert nem tudott volna fejlődni tovább, hanem mert nekik félmisi egy ilyen párnapos móka a maguk módján. Mi nem vagyunk olyan szinten, így középhaladóként egy kétnapos csapatás, ami előre is mozdít "csak" 50-100e.
Na, erre írtam, hogy az anyagiak előteremtése a nehezebb (sokunknak) ahhoz, hogy folyamatos fejlődést biztosító szinten tudjuk nyomni.
A magamfajta kocamotoros szépen beosztja a kis pénzét, hogy adott hónapban hány ilyen nap fér bele. Szerencsére nem minimálbéres vagyok, és nem is a (hivatalos) átlagbért keresem, de amellett, hogy nem dohányzom, ritkán járok már bulizni, és megvagyunk trendi külföldi nyaralások nélkül, okosan be kell osztani a pénzt.
Mindeközben tudom, hogy úgy lehetne előrelépni, ha pl. Pringre nem évente 1-2szer jutnék el, hanem adott hónapban többször. Akkor meg lehetne valósítani, hogy először végig csak 70-80%-on megyek, aztán a köv. alkalommal (nem túl sokára, hogy még emlékezzek) minden felmenetelben legyen egy(!) kijelölt feladat, és csak arra koncentráljak, másra nem. Majd megint nem sokára visszatérni, és akkor már csapatni, ami belefér.
Bizonyos szempontból az utca sem nagyon más. Ha csak néha engedheti meg magának az ember, akkor izomból akar nagyot menni. Azzal meg hamar falba ütközik. Remélhetőleg csak képletesen.
A mai, korszerű sport-túra gumikkal nem nagyon tudsz mellényúlni. Dunlop Roadsmart II, Michelin Pilot Road 3, stb. Ha ki tudod fizetni, akkor jó darabig számíthatsz rájuk.
Helló srácok!
Ha már gumi téma van, nekem is adhatnátok némi tanácsot...
Valami új abroncsban gondolkozok, de fogalmam sincs milyen legyen!
Igazából nem vagyok milliomos cégvezető, stb... (lásd 1997-es a vas) De tavaszig összegyűjtök két rendes gumira valót, de eléggé tanácstalan vagyok!
Leginkább túrázgatásra van használva a vas, de nem vetem meg a szupi kis hegyi utakat sem! Tehát szempont hogy tapadjon, de ugyanakkor tartós is legyen!
Láttam itt az apróban olyan hirdetőt, hogy pl pirelli gumi párban 45e pénz, és ajándék +egy hátsó. Ez mondjuk nem hangzik rosszul...
Hogy milyen minta van rajta az lényeges?
Jó, hát két barátom, Szabó Henrik, Hegedűs Gabi is mesélték, hogy amikor kint jártak új motorokat tesztelni külföldön, néhány kollégájuk elképesztő iramban tekertek a gyári papucsokkal. Nyilván az évek, a rutin, és a tanulási készség juttatta el őket erre a szintre. Szeretnék én is szakmai kezek alatt pallérozódni, úgyhogy idén három helyre is beiratkozok.
Egyszer csak figyeld meg pl szotyit mit megy egy túragumival a banditon..............és rájössz hogy a sima sportgumi is milyen sok.
Én csak lesek 2-3 kanyarig...............utána már nem látom.
Bár ő aszongya a gsxr ezressel elég jókat tud meccselni.
2004-2008 R1 első féked van most elfekvőben, (2 nyereg és fékmunkahenger kompletten)?
Nem mondtam hogy teszko gazdasagos.
Az a baj hogy mind kene.ezis azis.
Viszont egyrészt olcsónak sem mondanám. Szállással, sok menéssel, kajálással, látványosságok megnézésével (ha már ...) 4 nap sztem belekarcol a 100-asba mindenestől. ...és akkor egy szezonra egy ilyen édes kevés. Kéne kb. havonta egy ilyen, hogy folymatosan fejlődjön az ember.
Másrészt meg egy szinten túl semmilyen szerpentin nem alkalmas fejlődésre. Vannak határok, amiket át kéne lépni, ahhoz kilépni a komfort zónából. Ezt szembeforgalommal, esetleges sóderos kanyarral, szabálytalanul előző autóssal nem érdemes feszegetni.
Nyilván más és más neked és nekem és egy harmadik embernek ez, de éppen ezért ne magunkból induljunk ki! Ha végignézünk a magyar versenyzőkön, nem egy és nem kettő van (részben) parkolópályán. Nem azért mert nem tudott volna fejlődni tovább, hanem mert nekik félmisi egy ilyen párnapos móka a maguk módján. Mi nem vagyunk olyan szinten, így középhaladóként egy kétnapos csapatás, ami előre is mozdít "csak" 50-100e.
Na, erre írtam, hogy az anyagiak előteremtése a nehezebb (sokunknak) ahhoz, hogy folyamatos fejlődést biztosító szinten tudjuk nyomni.
Az meg nem egy veszes arban mozog.
A magamfajta kocamotoros szépen beosztja a kis pénzét, hogy adott hónapban hány ilyen nap fér bele. Szerencsére nem minimálbéres vagyok, és nem is a (hivatalos) átlagbért keresem, de amellett, hogy nem dohányzom, ritkán járok már bulizni, és megvagyunk trendi külföldi nyaralások nélkül, okosan be kell osztani a pénzt.
Mindeközben tudom, hogy úgy lehetne előrelépni, ha pl. Pringre nem évente 1-2szer jutnék el, hanem adott hónapban többször. Akkor meg lehetne valósítani, hogy először végig csak 70-80%-on megyek, aztán a köv. alkalommal (nem túl sokára, hogy még emlékezzek) minden felmenetelben legyen egy(!) kijelölt feladat, és csak arra koncentráljak, másra nem. Majd megint nem sokára visszatérni, és akkor már csapatni, ami belefér.
Bizonyos szempontból az utca sem nagyon más. Ha csak néha engedheti meg magának az ember, akkor izomból akar nagyot menni. Azzal meg hamar falba ütközik. Remélhetőleg csak képletesen.
Ha ennyire tanácstalan vagy akkor én egy Angelt javasolnék kezdésre.
Amit apróban adnak azt fingom nincs melyik pirelli.
Ha csak sima diabló akkor az egy elég kemény túragumi.
Ha már gumi téma van, nekem is adhatnátok némi tanácsot...
Valami új abroncsban gondolkozok, de fogalmam sincs milyen legyen!
Igazából nem vagyok milliomos cégvezető, stb... (lásd 1997-es a vas) De tavaszig összegyűjtök két rendes gumira valót, de eléggé tanácstalan vagyok!
Leginkább túrázgatásra van használva a vas, de nem vetem meg a szupi kis hegyi utakat sem! Tehát szempont hogy tapadjon, de ugyanakkor tartós is legyen!
Láttam itt az apróban olyan hirdetőt, hogy pl pirelli gumi párban 45e pénz, és ajándék +egy hátsó. Ez mondjuk nem hangzik rosszul...
Hogy milyen minta van rajta az lényeges?
De tény hogy az élas helyzetben menni,menni,menni a legjobb.
Én csak lesek 2-3 kanyarig...............utána már nem látom.
Bár ő aszongya a gsxr ezressel elég jókat tud meccselni.