Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akrapovic Titán dob, 4 csavaros felfogatással, carbon bilincsel.
Dob beszámítás lehetséges, bővebb infó emailben, vagy telefonon!
mdaniel9112@gmail.com
Szerintem ne feszíts rajta, mert akkor lehet az lesz a baja, hogy nem tud visszaállni ahova szeretne, és megint jön a hibajel, csak annyira legyen feszes, hogy ne húzza az exup motor bowdenfeszítőjét (ne legyen holtjátéka).
Szerintem.
Ezek a bowdenek általában teflonosak és igazából szilikonos kenőanyaggal lehet kenni, ha mással fújják akkor a teflon bedagad és onnantól mindig szorulni fog....jellemzően a nagynyomású mosás is beletuszkolja a koszt amitől ragadhat.
gondozva van a motor! megnéztem lent azt a szar bowdent! Nem olajszegény azt miután lemosom míndig kap WD40 et de megmozgattam abba az irányba amerre a bowdeb húzza kicsit volt ellenálása de még mindjárdt megnézem de megmozgattam és nemírt F1-et remélem akkor ez lesz csak a baja :)
Köszönöm a segítséget!

Esetleg azokon a bowdeneken nemkell feszíteni?
Vagy lehet azért írja az F1 -et, hogy néha foglalkozz az autóvetsennyel is, ne csak motorozz....
Mert baja az van.Csak nem ez.

Szerintem vidd el egy szervízbe.
Szia!

Exup vezérőmotor nem áll vissza az alaphelyzetbe?!, tipikus probléma lehet, nálam is szokta ezt csinálni, szorul a bowden, vagy valami hasonló, kicsit wd40 -ezd be a bowdeneket, esetleg alul is megmozgathatod a szelepet. Azt gyí....
Ezt értem! De miért arja akkor ki folyton az F1 et?
Szerintem ez nem hibakód.

link
Na sikerült kiolvastatni a hibakódot a hibakód a következő -c00
Ez elvileg nem hiba. De mégis villog az F1 jel.....
Mi a teendő?
http://www.kepesmotor.hu/april...

Ezt nézzétek meg, én egy félórát sírtam a röhögéstől
Srác kicsit belenyúlt a tutti vételbe és ez megviselte a lelkét
ööööööööööö nem tudom vidd el valami szakihoz aki rá dugja laptopra vagy,valami comondor 64-re de amig megy meg nem zakatol mit foglalkozol vele
A legtöbbnek a léptetőmotornál van gyíkja az inyektorban.
Brian a gumitopikban ennek a doktora.
Keresd őt.
Ki kéne olvasni a hibakódot, ha nem tűnik egyértelműnek, hogy kell a leírások alapján akkor vidd el valakihez aki tudja hogyan kell és akkor kiderül, de ha beindul és úgy írja ki (feltéve, hogy az olajnyomásjelző sem jelez) akkor könnyen lehet, hogy csak egy szenzor csatija nem lett visszadugva amikor hozzányúltál vagy épp rosszul érintkezik.
ja amikor ráadom a gyújtást akkor leelenőriz mindent :) már levettem az akksiról is hátha elfelejti de ugyanúgy kiírja :( szerinted mitnézzek át rajta?
akkor valami kontakt hiba lesz teszter az,amikor rakod a gyujtást és le ellenőriz minden kijelzőt
milyen teszter?
igen be indul és kipörög teljesen a motort! semmi furcsa hangot nemtapasztaltam vele! máskor is irtam már ki de akkor levettem meg visszaadtam a gyújtást és jlett
teszter megy?be indul,ki pörög teljesen?
Segítsetek!

A mai napon ráadtam a gyújtást a motoromra (2006 suzuki gsxr 600) és folyamatosan az f1 hibakódot írja ki a motor. Hiába veszem le és adom rá újra a gyújtást és stb.

mi lehet a probléma illetve mit ellenőrizzek le?

Előre is köszi!
valakinek? kompletten 5,5 colos
Kép lemaradt :D
Szép őszi napon
Eladó egy Yoshimura dob E betűs K8-K9 összekötőcsővel.
Ha érdekel valakit keressen emailben: mdaniel9112@gmail.com
Sziasztok,

2003-as, szívlámpás (csőrös) 600-ashoz keresem a következő alkatrészeket:
- bal index
- bal kormányvégsúly
- bal markolatgumi
- kuplungkar
- első sárvédő (fekete színű)
- jobbos levegőbeömlő műanyag cső ráccsal

Illetve érdekelne még:
- jobbos oldalidom (gyári)
- fejidom (szintén gyári)

Akinek van ilyen és eladó, ne tartsa magában