Na kicsit belenyúltam a dologba , szervízbe azért nem viszem mivel jómagam is autó-motor szerelő vagyok. Arra lettem volna kíváncsi , hogy valakinek volt e hasonló problémája az elektronikával.
Megmértem a kompressziót és mind a 4 hengerbe 10 bar rejlik azonban kihúzgáltam az injektorokat és mind a 4 injektor szépen nyomja a benzint ezért azt a lehetőséget kizártam,hogy kaja baja van. 4 új gyertya rejlik a moccban és mind a 4 tökéletes szikrákat ad. Azonban volt egy rejtett hibája az ac és a szívócsonk közt a műanyag összekötő cső be van húzva gyárilag egy vastag gumicsővel , hogy ne törjön meg , azonban ez pont alatta meg volt törve , de ez még semmi! Lehúztam a szívócsonkokat és olyan meglepetés ért , hogy valaki csavarhúzóval feszegette ki a gumikból a csonkokat és eltörték! próbálták megragasztani de a benzin megette és így kb a szívócsonk gumijánál és a szívócsonknál kb 2cm-es lyukon bírta szívni a fars levegőt. Micsoda kókány emberek léteznek kb 1000-2000 ft ért szakember aluval meghegesztette 1000 ft -ért pedig leesztergálták volna. Azonban a hiányzó darabja nincsen meg azt valószínű eltörés után kiműtötték belőle mivel a szelepeket és a dugót szétverte volna és valószínű normális kompresszió sem lenne benne. Szerencsére a hengerfej nem volt lent róla. De még a szelepfedél sem! Vagy kevés km-es , vagy rohadtul nem tartották karban a gépet. Magyaroknál a 2. lehetőség a szokás....
Köszönöm a kielégítő választ :D de én inkább arra gondoltam, hogy mik lehetnek a gyenge pontjai ennek a típusnak, mert nem volt még suzukim és így nem tudok róla nagyon semmit, amit meg a cikkekben írnak róluk az nem túl hosszú távú tesztek alapján van :S
Nem mai csirke már az...lehet van a gyomrába vagy 100ezer km (órába 30-40ezer max ) Be kéne vinni egy jobb műhelybe mérni egy kompressziót.Szinte biztos hogy szervíz limit alatt van már. Leglábbis a nem induló hengereké biztos. De lehet sok más egyéb hibája is
Sziasztok! k3-as gixeremmel lenne kis gond. Beindítom és csak a 2 középső henger jár. Gyertyákat kicseréltem és szikrát is ad mind. Kivettem az injektorokat és mind a 4 fröcsköli a benzint. Próbáltam ide oda cserélgetni a gyertyákat de akkor is csak a 2 középső jár. Mi lenet a probléma forrása? :)
Sajnos az egyik vázba épített csavarozási pont elforog, ami az ülés bal oldalát fogja. Ezt valahogy ki lehet szedni a vázból szerintetek? A túloldalon van egy olyan, ami semmire nincs használva, azt gondoltam a helyére.
Sziasztok! Eredeti Suzuki Cordura kabátom eladóvá vált, motor váltás végett, váll+ gerinc protektoros 22e ért, valamint kék szinű alpinestar cordura nadrág 10e, illetve az Axo csizmám 18e-ért ha esetleg vkit érdekelne!
Majdnem igazad lett, te vészmadár :)
Felnyitottam a tankot, szűrőpucolás meg ilyenek...
Látom tiszta benzin a tank allja, meg minden...
A csö a benzincsapon alig volt rajta, és ˝korrektül˝ gyorskötözővel rögzítette az előző tulaj szerelője!
Vettem rá új csövet, bilincsekkel...
Bele sem gondolok, ha a forró blokkra spriccelte volna a benyát... :(
Tudja-e valaki, hogy a K7 GSX-R 600 sárvédője megegyezik-e a a K8-K9 sárvédőjével? Mindenhol össze vissza számozzák őket.
Ez van kinézve: http://www.ebay.co.uk/itm/1711...
Előre is köszönöm.