Van egy kicsi relé, a biztosítékos dobozka mellett, az mi lehet?
Szerintem nem index relé, mert kattogást nem hallani róla (máshonnan se) csak villog. Nem lehet, hogy a refi reléje az?
Sziasztok. Akadt egy kis gondom világítás téren...
A távolsásival lenne gondom.
Az izzó jó benne, de nem megy rá áram, ha átkapcsolom, vagy ha a fénykürtöt nyomom..
Viszont ha le van kapcsolva a világítás, és a hosszút felkapcsolom, és még pluszban a fénykürtre rányomok, fel villan, de nem a jobb oldali, hanem a bal, tehát a tompított.
Kicsit fura nekem, és hirtelen nem tudom hogy hol keressem a hibát!
Vagyis gondoltam a bal kapcsolókat szemügyre veszem belülről, de nem tudom meglazítani a két csavarját... :(
Semmi extrára nem gondoltam, csak szemeim előtt lebegett egy szép kellemes 16 C° tavaszi délután, mikor kimész imádott motoroddal, éppen cibálod neki a tudodmit , mikor kékes füst csap ki a kipufogóból, majd dobhártya (és lélekszaggató) fémes csörömpölés veszi kezdetét a frissen polírozott motorblokkból, közben legalább 3 helyen spriccel ki a forró, frissen beletöltött minőségi motorolaj, befejezésül a kikönyökölt hajtókar mosolyog rád gonoszan az idom alól, a vidéki diszkók legforróbb hangulatait idéző füsttengerrel kombinálva.
Te az ámulattól dermedve remegő testtel próbálsz leszálni motorodról, észre sem veszed, hogy az egyik hátsó indexbúrát messzire rúgod a közeli pocsolyába drágán szerzett paripádról.
Gyorsan sztenderre pattintod paripádad mikor beugrik, hogy ki kellett volna cserélni a megöregedett benzincsövet, ami több helyen szivárgott már, de szerinted nem volt vészes, hiszen max. 2-4 évente cserélni kell, ha öreg, ha nem mert ez a gyári élettartam, de bírja az még alapon ott rohad a tank alatt legalább 12 éve.....de a mai napon meghozza gyümölcsét eme trehányság, és beindul a sokszázéves folyamat az izzó motorblokk halott teste, és a benzin halált hozó szerelmi kapcsolatának köszönhetően, így ami még menthető lett volna szeretett motorodból, az is a lángok martalékává lesz.....
Szerencsére te ezt biztonságos távolból figyeled motorodtól könnyeidet nyelve ám bevillan, hogy a lakhelyedtől is biztonságos távolágban vagy kb. 150Km -re, ami további könnyeket csal szemedbe....
Víszont az egész történet jó véget ér, mikor zihálva, ordítva ülsz fel ágyadban eme rémálmot követően, és remegő zacskóval kibotorkálsz a garázsba, ahol háborítatlanul pihen a jó állapotú masinka, melyet végigsimítva visszatér a mérhetetlen nyugalom satnya kis alultáplált testedbe! Majd visszaalszol....
Nem is kell menni vele......
Figyi! Helyedben én a szabad ég alatt tárolnám.....
Ha szerencséd van, holnap éjfélre fasza kis tüzijáték kerekedhet belőle! ,
Ne aggódj jövőre veled is ez fog történni.......remélem leégeti a seggszőröd, meg a zacsiban a pörköltmogyi majd befigyel....
A motorom nem, csak én égtem le anyagilag, mit égtem......lángoltam! De jó volt, mert el is sültem sokszor azidő alatt....
Boldog Új Évet... !
Szerintem nem index relé, mert kattogást nem hallani róla (máshonnan se) csak villog. Nem lehet, hogy a refi reléje az?
A távolsásival lenne gondom.
Az izzó jó benne, de nem megy rá áram, ha átkapcsolom, vagy ha a fénykürtöt nyomom..
Viszont ha le van kapcsolva a világítás, és a hosszút felkapcsolom, és még pluszban a fénykürtre rányomok, fel villan, de nem a jobb oldali, hanem a bal, tehát a tompított.
Kicsit fura nekem, és hirtelen nem tudom hogy hol keressem a hibát!
Vagyis gondoltam a bal kapcsolókat szemügyre veszem belülről, de nem tudom meglazítani a két csavarját... :(
Jovore mashogy lesz.
Most zavaros volt minden.
Kevesebb tobbnapos tobb egynapos.
Masra koncentraltam picit.
Letároltam télire.
Tudod, ha bármire szükséged van, ha kell a segítségem....rám ne számíts!
Jól vagy? Koleszterinszint rendben? Narancssárga fehérnemű üzemel rendesen?
Ha gázolajos verzióban gondolkodol, tudok egy Pólómotort bele PDTDI GTR GSI GmbH kivitelben!
Túrabugyi....
Semmi extrára nem gondoltam, csak szemeim előtt lebegett egy szép kellemes 16 C° tavaszi délután, mikor kimész imádott motoroddal, éppen cibálod neki a tudodmit , mikor kékes füst csap ki a kipufogóból, majd dobhártya (és lélekszaggató) fémes csörömpölés veszi kezdetét a frissen polírozott motorblokkból, közben legalább 3 helyen spriccel ki a forró, frissen beletöltött minőségi motorolaj, befejezésül a kikönyökölt hajtókar mosolyog rád gonoszan az idom alól, a vidéki diszkók legforróbb hangulatait idéző füsttengerrel kombinálva.
Te az ámulattól dermedve remegő testtel próbálsz leszálni motorodról, észre sem veszed, hogy az egyik hátsó indexbúrát messzire rúgod a közeli pocsolyába drágán szerzett paripádról.
Gyorsan sztenderre pattintod paripádad mikor beugrik, hogy ki kellett volna cserélni a megöregedett benzincsövet, ami több helyen szivárgott már, de szerinted nem volt vészes, hiszen max. 2-4 évente cserélni kell, ha öreg, ha nem mert ez a gyári élettartam, de bírja az még alapon ott rohad a tank alatt legalább 12 éve.....de a mai napon meghozza gyümölcsét eme trehányság, és beindul a sokszázéves folyamat az izzó motorblokk halott teste, és a benzin halált hozó szerelmi kapcsolatának köszönhetően, így ami még menthető lett volna szeretett motorodból, az is a lángok martalékává lesz.....
Szerencsére te ezt biztonságos távolból figyeled motorodtól könnyeidet nyelve ám bevillan, hogy a lakhelyedtől is biztonságos távolágban vagy kb. 150Km -re, ami további könnyeket csal szemedbe....
Víszont az egész történet jó véget ér, mikor zihálva, ordítva ülsz fel ágyadban eme rémálmot követően, és remegő zacskóval kibotorkálsz a garázsba, ahol háborítatlanul pihen a jó állapotú masinka, melyet végigsimítva visszatér a mérhetetlen nyugalom satnya kis alultáplált testedbe! Majd visszaalszol....
Röviden ezt vizionáltam....
, , , ,
Na cső!pöcs!