aaaaaaa tied rossz olasz ócskavas fordulaton nem felfele megy ember,hanem le 13,5-ig mert akkor tul töltené az aksit,és bumm a fejedbe viszont alá ne mennyen
alapjáraton 14,5 legalább amivel töltsön,e feletti érték rossz,gázadásra 13,7,mivel a feszabályzó vissza szabályozza,ez alatti érték rossz,természetesen kapcsolj rá minden fogyasztót,ha 12V,vagy alá megy akkor nincs töltés,valszinü generátor
Ha 3 munkahelyen dolgoznál és nem lenne időd élvezni a pénzt te sem tartanál semmit a garázsban csak azért hogy legyen, úgy gondolom hogyha ráköltök 30e ft-ot abból tökéletes lenne ahogy írom a hírdetésben is az a két dolog a baja! De ezektől a hibáktól még lehet használni! Egyébként igen tavaly kerestem motort vettem egyet ezt amit hirdetek, de azóta bejött még egy meló és nincs időm használni és elfelejtettem a keresést módosítani, de ha úgy jobb akkor mindjárt törlöm! Egyébként általában eltitkolni szokták a hibákat nem leírni, nagy általánosságban!
Egy pár ezresért lehet venni multimétert.
Beindítod és mérsz egy töltési feszültséget az akkusarukon.
Ha 13,5-14,5 közt van akkor tölt és jó a fesszab.
Fordulatra sem szabad nagyon megszaladnia.
De ha alatta van vagy a fesszab vagy a generátor kuka.
Házilag KB idáig juthatsz komolyabb villanyász képzés nélkül.
az akksi biztosan jó, majdnem új még, riasztó nincs benne.
Ki lett szedve az önindító, az is hibátlan. feszültségszabályzó kapcsolatban lehet azzal h lemerül mindig az akksi?
Sziasztok!
98as Srad tulajdonos vagyok. A problémám az, hogy valami állandóan lehúzza az akksit.
Beindul rendesen, pár perc múlva leállítom, aztán már erőlködök. eljátszom még 1-2x és nem indul.
Mi lehet a probléma? relé esetleg?
Valamikor hétvégén taliznunk kell! A legutóbbi telefonbeszélgetés óta megcsavartam a dolgokat, folyamatban vannak, olyan hétvégére beérnek a kész infók.
Sziasztok. K7-es 600-asra, szerintetek felmennek a 848-as ducati első féknyergei? Vagy éppen felmegy csak sok az átalakítás vele? Esetleg valaki csinált már ilyet? Köszönöm
A konyv aszongya jo.