Ki hasonlította össze.2009-ben egy Sr 50 után Naked SV.Rá talán fél évre meg valahol Pordoi környékén próbáltam követni nem sok sikerrel a többieket.
Aztán Egy próbaút után jött a szerintem naggyából végleges Angol közepes naked.
Ennél finomabban és könnyebben irányíthatót ritkán találok.
Marad ez.Nem váltogatok motort.
A szűk visszafordítókban lényegesen könnyebb egy nakeddel.Lazábban irányítható.Több az erőkar.
Derékfájdalom?Akkor az meszesedés.
Ezt úgy mondom hogy 5 év és 39000 km KB 2/3-a hosszú és elég gyors túrán tettem.
És nem itthon hanem a kanyargósabb felén európának.
Hálát adtam az instabil nakednek egy 2-3 méteres szintkülönbségű hátad mögé kanyarodó szerpentinen hogy az van alattam.
Őszinte legyek, nagyon ellenére voltam a sport motoroknak és a sport kormány + pozíciónak, de sv után nakeden ültem, instabilnak éreztem mind a kormány miatt mind a más üléspozíció miatt is. És 20 perc után fájt rajta a derekam, amin eléggé csodálkoztam is....
Ha rögtön belecsaptál volna a lecsóba most már az ezresen törpölnél.
Z kibaxott nehéz.
És nem tünsz nakedes pasasnak.A Hsz-ek alapján a gixxer olyan lesz neked mint borsó meg a héjja.
z750 el akartam kezdeni. Arról le akartak beszélni, valaki arra is azt mondta simán, hát mondom nem akarok az a típus lenni aki rögtön vesz egy nagy dögöt hallgatok azokra akik azt mondják ne. Aztán sokáig 636os ninjákat nézegettem, de hát ugye ugyan annyi Le kb mint a 750, letettem arról is. Nézegettem az 500 as palettát azok azért meg már nagyon gyengének néztek ki, meg hát éreztem is er-5 tapasztalatból hogy nem egy vadló. Aztán mondom az sv a kettő közti megoldás volt.
Már teljessen nemtom mi legyen, már úgy vagyok vele hogy sokan mondták anno vegyek rögtön 600 as sor4 et simán. Nem hallgattam senkire, nesze most cserélhetek Az eszem azt súgja az is elég lesz, de most már hogy ennyien mondják hogy 750 jobb lenne. Hmmm. A vonalvezetése a k2 k3 600 és 750 között ugyan az. Mind1, ráérek ezen akkor gondolkodni ha eltudtam adni az SV-t. És már nézem a hirdetéseket. Ki mennyit fizet 750 re súlyadót?
Igaza van Zolinak, ha sokat fogod használni, hamar kinövöd, és az üzemeltetési költségei közel azonosak (persze 1-2 apróságtól eltérve) a 600 -nak, és 1000-nek is.
Csak akkor édemes 600 -ast venni, ha elkötelezett vagy a kategória (forma...stb) iránt.
Hidd el.... azt, hogy kevesebbet pörög (nem pörög kevesebbet), meg nem fogyaszt annyit (dehogynem...) semmivel sem fogja olcsóbbá tenni sem szervízköltségben, sem fenntartásban az SV helyett.
Aztán Egy próbaút után jött a szerintem naggyából végleges Angol közepes naked.
Ennél finomabban és könnyebben irányíthatót ritkán találok.
Marad ez.Nem váltogatok motort.
Derékfájdalom?Akkor az meszesedés.
Ezt úgy mondom hogy 5 év és 39000 km KB 2/3-a hosszú és elég gyors túrán tettem.
És nem itthon hanem a kanyargósabb felén európának.
Hálát adtam az instabil nakednek egy 2-3 méteres szintkülönbségű hátad mögé kanyarodó szerpentinen hogy az van alattam.
De hát kinek a pap kinek a kocsmáros felesége.
Z kibaxott nehéz.
És nem tünsz nakedes pasasnak.A Hsz-ek alapján a gixxer olyan lesz neked mint borsó meg a héjja.
Jujj, de fincsi.....erőspistával bedörzsölve páclében áztatva 200 fokos sütőben átsütve igazi csemege!
De ugye ezt azért csináltad, mert jólesett?
14E -nél a fogyasztás 12 liter körül.....
Igaza van Zolinak, ha sokat fogod használni, hamar kinövöd, és az üzemeltetési költségei közel azonosak (persze 1-2 apróságtól eltérve) a 600 -nak, és 1000-nek is.
Csak akkor édemes 600 -ast venni, ha elkötelezett vagy a kategória (forma...stb) iránt.
Hidd el.... azt, hogy kevesebbet pörög (nem pörög kevesebbet), meg nem fogyaszt annyit (dehogynem...) semmivel sem fogja olcsóbbá tenni sem szervízköltségben, sem fenntartásban az SV helyett.
Van mekdönci előtt majrécsíknézegetős?