úgy legyen.. .hehehe...a nagy öregek azt mondták (persze amerikás csopperen csücsülve) ezek a suzukis pórszívók bírják a gyúrődést akár 100ezerig sem kell hozányúlni...és lám ...még igazuk lehet ...izzón kívül még nem kellett cserélni mást rajta igaz?ez az egyetlen típus hibája hehehe nem bírja a setítben való lődőrgést... na ,mégegyszer ennyit legalább balesetmentesen!
Szia!
Szerintem valamelyik alkatrészed (távtartód) hiányzik, vagy a keréktengelyben a 2 csapágy között, vagy a keréken kívül a villa,lánckerék körül.
Nézz utána neten, van hozzá manual, abból ki tudod nézni, hogy hogy néz ki a robbantott ábrája, és össze tudod hasonlítani a motorod jelenlegi állapotával.
Nekem volt hasonló esetem az első kerékkel, kimaradt a csapágytávtartó, kb 300 km után szétnyomta a csapágyat az első tengely külső távtartóval (elég nagy nyomatékkal lett összehúzva,így feszült rendesen) az alkatrészt pótolva a mai napig kifogástalan kb 70.000 km tettem a csapágyakba (is).
Remélem sokat szívsz majd vele, és elbaszod a nyarat a motorszereléssel....hehe...
800 Km dögmelegben.
van már bukó őzlábgombád?itt az enyim,ne
Szerintem valamelyik alkatrészed (távtartód) hiányzik, vagy a keréktengelyben a 2 csapágy között, vagy a keréken kívül a villa,lánckerék körül.
Nézz utána neten, van hozzá manual, abból ki tudod nézni, hogy hogy néz ki a robbantott ábrája, és össze tudod hasonlítani a motorod jelenlegi állapotával.
Nekem volt hasonló esetem az első kerékkel, kimaradt a csapágytávtartó, kb 300 km után szétnyomta a csapágyat az első tengely külső távtartóval (elég nagy nyomatékkal lett összehúzva,így feszült rendesen) az alkatrészt pótolva a mai napig kifogástalan kb 70.000 km tettem a csapágyakba (is).
Remélem sokat szívsz majd vele, és elbaszod a nyarat a motorszereléssel....hehe...