Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdeklődnék a motorostársaktól ,hogy generátordekli cserekor, mire kell ügyelni?Pl.:érdemes -e az olajat leengedni,v. csak minimális folyik el, és elég utántölteni? v. visszatölteni?K8 -as 600-as lenne a páciens,de tudomásom szerint k6-tól megegyezik a dekli...Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Hívtalak telecsonyon,de egy idegen faszi vette fel és aszonta nem ismer téged!
karburátorok ki lettek pucolva, üresben mint eddig is minden ok, rángat mikor hajtom. még mindig hülyéskedik....
Te meg csörgess mámeghabekapcsoltadatelefonodat....
Megváltozott a számod Csabi?
Miért nem szólsz, h nézzem meg?
E-mail-ben dobd már át az új számodat.
nincs mit
Köszi!
Kérdzz rá nálluk:

http://automuszer.eu/
Lehet meg tudják oldani az üveglap cseréjét.
Hát................izé én anno úgy kezdtem hogy komplett óra.
Az lcd-t is bezúzta nem csak a házat.

Azóta tom hogy pofáraesni nem csak fáj de nem is gazdaságos.
Teljesen jogos felvetés, mihez képest sok? 500 Euro a teljes óra. Egyébként nem dierkt volt, egy perecben ez is betört . Már csak a remény maradt hogy a javítási költségből lehet faragni...
16 rugó..................soooook?
Yamahánál csak komplett műszer van cikkszámra.Na az sok.
Huhh kellett bezúzni?
Holnapra estére megtudom mondani.....
Köszi, 70 dollár a legolcsóbb belőle. én arra gondoltam, hogy szétbontani és vágni bele egy üveget, majd sziloval visszatenni :) Nem vagyok a kókányolás híve, de kicsit sokkallom az új árat.
Lehet venni óra első részt kereskedésben.
Sziasztok,

Gsx-r 600-as k6 motor Kilóméter óra üveg betört, lehet ezt cserélni? Van valakinek valami ismerőse, cég stb. aki meg tudja csinálni,? Köszi
Eladó GSX-R 600/750/1000-hez rengeteg bontott alkatrész.
Idomok, lámpák, lábtartók, indexek, tükrök, műszerfal és egyéb termékek.
Érdeklődni telefonon (06209629446) vagy e-mailben (cheedah@vipmail.hu).
Valaki esetleg le tudná fényképezni, hogy a fejidom tartó konzolnál hogy van elvezetve a gázbovden a K6-K7?
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
GSX-R600K6 szekunder fojtószelepsor elektromotorjának meghibásodása,okozhatja-e téligázás gyorsításnál 6e fordulaton jelentkező megtorpanást és erővesztését.
A motor két évet állt,új aksi,új olaj benne,bár a benzin a 2 éves állott volt a próba kör alatt. A motor 3. inditásra kelt életre,a kijelzőn semmi hiba jel vagy "check engine" infot nem ír.
A gyorsulással egészen a 6e fordulat eléréséig nincsen gond,utána kezdi a halálhörgést. Azóta a benya le lett cserélve, pöccre indul, üzem melegen üresben simán el forogja magát letiltásig. Az exup szelepet már néztem,gyújtás ráadáskor megcsinálja a tesztet,gondolom ha az exup szelepet teszteli akkor a fojtószelepsor motorját is teszteli az ECU. Szóval idegesít a dolog egy kicsit.Mikor le lett állítva 2 éve semmi gond nem volt vele. A motor az asszonyé,én meg nem kapok rá felszállási engedélyt így nem megyek vele. Ha valaki tud infot,vagy mit kell ilyenkor megnézni és megosztaná velem megköszönném.
Tuti hogy van egy gyorscsati a faridomban.
Lámpától kövesd vissza a tyúkbelet.
Nem nagy a gép...........meg fogod találni.
igen de ha lecsavarozom az egész rendszámtartót még a kábel ugyanúgy hozzáköti a rendszámtartót a motorhoz. na ezt nem tudom, hol kell kikötni
Kompletten lekel venni az egész rendszámtartót... így a világítás is megoldódott
sziasztok gsx-r 600 k6-on hol kell kikötni a rendszámvilágítást?
Fél éves akksi lett most cellazárlatos a kocsimban...
Hogyha 3 helyen dolgozol, akkor sztem pont hogy meg tudnád csináltatni, és elviszik amikor elviszik, de addig is tudod használni. Mert így elég gáz...