Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van a géphez egy kb 500 oldalas manual, amiben minden a motorral kapcsolatos infó benne van az utolsó csavarig.
Ott írja le, hogy milyen általad kezdeményezett eljárási folyamatot követően írja ki a tényleges hibakódot.
A manualban minden hibakódnak megvan a pontos műszaki leírása, onnan tudod meg, hogy mi a motorod valódi gondja!
Hibakód kinullázásáról nem tudok, az valószínűleg egy bonyolultabb eljárássorrend.
A manual letölthető a netről, a linket megtalálod valahol itt a fórumban is...
Olyan faszán sütött a nap hogy már nem bírtam tovább De mostmár nem hozom ki amig rendes jóidő nem lesz...
Robinzon.......engem a gyorsváltód érdekelne beszerzés.fel szerelés. viszont az aksi témában vitatkoznék veled mert a pórus ferakáskor minden aksi szikrázik
15 fokban teljesen normális a 65-70 fokos hűtővíz, attól ne parázz. 5 fokban meg ne motorozz , ezt a pár hetet már kibírjuk.
Valami mégis leszipkázza az aksit..... + fogyasztó
Fokozatjelző és riasztó nincs a motoron. Feltöltöttem ma az akksit, mérni fogom minden nap a feszültséget.
Riasztó van a motorban ?
Van itt a közelben egy üzlet onnan szoktam venni ilyesmit ha ott nincs akkor Miskolcon a Maxxpowerbe biztos lesz...
Csak van a közelben suzuki.
Tegnap előtt olyan 5 fokban 52-53 fokig is visszament...Ősszel 15-20 fokban 65-68 volt menetközben de elvileg még az is kevés.Most legközelebb kb 1 hónap mulva megyek vele addig rendelek valahonnan
Hali!Ott lehet a gond,hogy vmi leszívja az akksidat.Nézd meg,hogy amikor az akkusarut hozzáérinted a pólushoz szikrázik-e,ha igen,akkor vmelyik fogyasztó áramot vasz fel.Ilyen lehet pl.a fokozatkijelző,ha direktre van kötve az akksira,simán leszívja 1 hét alatt.Persze,ha nincs ilyened akkor máshol kell keresni bűnöst.
Sziasztok!
Vettem egy új akkut, de ugyan azt csinálja mint a régivel. 1 hét alatt lemerül. akkor is ha nincs beindítva a motor.
Hol lehet a gond?
Miért, hány fokra hűl vissza?
Ez nem olyan mint az F-astra olajszűrő.
Nem kapható minden sarkon.
Tényleg csámpázz el egy márkakereskedésbe és rendeld meg.
Ennyire egyszerű.
Előtte célszerű telefonálni hogy mennyi az annyi.
Csak kéne mert nagyon visszahűl menetközben Elég lenne ha tudnék valahonnan rendelni.Egy termosztát cseréhez nem viszem szervízbe az igazán nem nagy feladat.De remélem azért 5ezertöl nem lesz több
Mondtam!
Tényleg belement annyi!:D
Hiba kódot hol tudok kiolvasni? Szervizkönyvét néztem eddig csak. Minden frankón ment, nem volt vele gond, csak idegesít az a nyüves piros lámpa a fordulatszámmérőn....
Jaja...most nem megy a motor, így nincs ihlet itt sem egyengetni a sok homármotorost, de azért neked válaszolok!
,
Nem kell bele!
Amúgy 5000 Ft körül van az ára.... vagy a duplája nem tudom.
Suzuki Hollósnál is lehet rendelni! Ha beszerelteted akkor még 5000, vagy több..
Előkerültél?
Szia Broki!

AZ FI csak egy dolog, kiolvastad a hibakódot is?
Biztos, hogy befecskendező hiba? Szerintem, ha nem tapasztalsz a motor viselkedésében különösebb elváltozást, illetve, ha nincs gondod az üzemszerű működéssel, akkor én nem foglalkoznék vele, lehet a téli leállás nem tett neki jót.
Nekem ilyenkor a pillangóvezérlés szokott hibát jelezni, de mikor elkezdem rendszeresen használni, nem jön a hiba, működik rendesen.
Értem, olvastam már olyat, akinek segített... de ki tudja.
Malacpersellyel, hogy érdemes erre készülni? Lehet, hogy a tél volt neki hosszú?
Halgass a könyvre.
Az a pancs csak a pénztárcának tesz rosszat.
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni. K2-es giximmel ma mikor elindultam pirosan világított a fordulatszámmérő mellett a lámpa, illetve az FI és a hőmérséklet felváltva... Szervizkönyv felcsap, olvas, befecskendező hiba, irány a szerviz. Na ezt még szeretném kihagyni, injector tisztító segíthet a történeten, vagy mihez kezdjek? Mennyire vészes ez a hiba?