Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem mész túl sokat.
Nekem most van 20e benne.
nekem is lassan 5 éves én 20 e km körül van benne....
40e felett itthon bármilyen jó az állapot kétkedéssel vegyes álmodozás miatt irtó nehéz motort eladni.
Én sasolgatom régi Tiger hirdetéseket.
Simán adják el németben 100-120e-res T400-as kódú iszonyat ronda 885-ös 3 hengeres túrabálnákat 1600-2700 euru közti áron.
Itthon motorhalált vízionál mindenki ennyi Km után.
Már a km is árulkodó 9 évesen 13.000 km ? :O:O
De bírja a suzukki tekknika.
Bár én nem vennék ilyet.
Túristának nem kell.
Hiába cseréli sűrűbben olajat pályán kb 95 %-t max gázmozdulaton megy közúton ez kb 10 % vagy kevesebb....
Vagy csak momentán szar és nem akar tárcsát venni.

Mébaj a pályamiotor?
Jobban karbantartják a pályások mint a túrások.
"Lazára szegecselt első féktárcsák." Pfffff
Biztos hogy pályamotor volt......
sziasztok!

Ismeri valaki ezt a motort? köszi előre is.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_600_6_honap
_garancia-6428683
A bal oldali kép az K4es festés a jobb oldali meg K5ös...
Szia Bili-boy!
A színeltérés attól van, hogy a 2 fénykép nem koromsötétben vaku nélkül készült! ,
A felni, plexi, eloxált dolgokon kívül gondoltam hogy K5-nél volt-e árnyalateltérés a fényezésben? Illetve kicsit eltér a matrica ez mitől van?
örülök, de nem azért írtam, hanem ha esetleg másnak is van hasonló panasza..
Főnök..................a plexi is más színű.


ha a jobb oldali motorra gondolsz akor az ismerem és a felni nemrég lett át festve
Sziasztok!
Van aki nagy szakértő és megtudná mondani hogy K5-ösnél volt-e több verzió/árnyalat kék fehér fényezésben?
Vagy csak érzéki csalódás hogy másnak tűnik!
Előre is köszi!
Huhhh....már nyugodtabban alszom!
Szia BaszóPeti!
Kezdek elbuzulni, de nagyon keményen , most még az van hátra, hogy elkezdjem dícsérgetni mások motorkájának a ledcsíkjának a krómozott csavaralátétjét, és akkor már csak az önbaszás marad hátra!
Motorkámra már ráverdestem, most a hétvégén be is indítgatom, és már posztolom is ide kifelé, hogy milyen jó és szép volt!
Broketthez már 3 hónapja készülök kimenni, de még nem jutottam oda, szájbaveretem magam, csak hogy neked jó legyen!
Amúgy jól vagy? Megkaptad már a működési engedélyt a HungarianGayPartyService Klub külföldi üzemeltetéséhez, ahol a tested kőkemény valutáért adják kézről kézre az izzadópicsájú 60-as alkoholista hölgyek duzzadt heregolyóval?
Kellett még bele 12 szelep is.

Amúgy ja.
3 bontott hengerfej után szakítottam bele vagy 4-5 hengerfejcsavart.
Aztán már blokk kis kellett.
Szia!
Erre te meg kivettél 2 kereket, meg lehámoztad a kasznit róla, és még ma is megy, mint Triumph!
Ott az 1. henger mindíg hidegebb volt, mint a többi kettő, azt hengerfejesre is verte gyorsan az űrtechnikát!
Sziasztok, talán emlékeztek, hogy rejtélyes biztosíték-kibaszódással küszködtem egy 1997-es sraddal. Nos a hiba megvan, az önindítótól érkező kábelt a kormányütköző-alsó kifli-váz hármas megrágta és mikor teljesen balra fordítottam a kormányt, hozzá ért a vázhoz a szigetelésétől megfosztott vezeték.
motobogyó!Észre fogja venni a szikra intenzításán,ha vmi gebasz van,ne kötözködj ,persze exaktabb eredményt kap,ha kiméri.A gyorsváltót a prop-technél vettem.SP electronics váltókapcsolóval és a saját fejlesztésű vezérlő elktronikájukkal.Ennél is lehet állítani pl.a megszakítási időt(injektor).Váltórudat is adtak hozzá.Mindennel együtt,beszerelve,beállítva 75 pénz volt,ami kb fél ár,egy SP vezérlő elektronikáshoz képest.Tökéletesen működik.
Te mi van veled szobacickány? Megbetegedtél, hogy ilyen intelligens stílusban írogatsz? Na nehogy félre értsd fasznak sem hiányzik a régi stílus, sőt te sem hiányzol itt senkinek, inkább menj simogasd a matuzsálem motorod, vagy eredj be firkált kezű autórontó komához és kérj tőle egy jobbost meg egy hiza gerit, meghívlak, én fizetem ;)
A wartburgban meg 25 évet.
Utána fater odaadta hogy ne fiam használd.
Rá egy hónapra sugárban hányta a vizet.
Termosztát akkor cserés, ha tartósan magas a hőmérséklet a hőfokjelző szerint,és mikor elindulsz hirtelen visszaesik.
Menet közben nem nagyon veszed észre, mert akkor a menetszél közrejátszik.
Amúgy ilyen hidegben normális, ha nem megy nagyon 60 Celsius fölé pláne, ha gyorsan mész!
Nekem volt még újkorában, hogy jó 10-15 perc alatt érte el a 70 fokot, de akkor már városban nyomtam és nem volt több 6-8 foknál.
Úgy tudod a termosztát működését megfigyelni, ha felmegy a vized mondjuk 100-105 fokig hirtelen, és még mielőtt bekapcsol a venti kis gázzal megforgatod a vízpumpát, és azzal együtt a vizet, akkor rásegítesz kicsit a nyitásra, és a keringés behoz a hűtőből a motortestbe egy kis hidegvizet, és csökkennie kell a hőfoknak...
Nekem ugyanez a problémám, úgyhogy termosztátcserével kezdem én is a szezont...mondjuk 4,5 évet kibírt, szavam nem lehet