Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ha valakinek van K4-K5-ös 600-as-hoz alkatrésze kérem jelezze:
hűtő,tank oldalidomok,műszerfal,fejkábel,villahidak.
20/596-8172
Azért kérdeztem, mert valamelyik nap beindítottam kitoltam a friss levegőre és bemutattam a szomszédoknak is, hogy mit szól az akropovic... felment a víz 100 fokig, a venti nem kapcsolt be. leállítottam, és tolt ki magából egy keveset... Többek közt azt sem tudom, hogy ebben van e tágulási tartály?! (az előző kawámban még volt) meg azért érdekel, hogy mitől tolta ki a vizet.
Szerencsére van nekem is egy direkt kapcsolóm a ventilátorra, így azzal vissza tudtam gyorsan hűteni.
Sziasztok! Kedden új taggal bővült a család, GSX-R 600 '02 , együtt várjuk most már a tavasz hangjat .
Közbe a tegnap feltett kérdésemet is megoldottam, már most sztenderen is indul a kicsike és működik az üres jelzője is
Üdv mindenkinek
Eccer bizisten kipróbálok egy XR1200-ast.
Nézem is az ilyenfajta csoppereket, de van vele 1-2 bajom:
1. az infúzió rudját nehéz felrakni ráé, mert túl magas lenne
2. a járókeretet csak az oldalkocsis verzióba tudom felrakatni
3. túl hangosak a hallókészülékemnek
4. nem találok olyan rojtos ruhát, ami felmegy a pelenkára

Ez már az öregkor egyik tünete.

Még nem veszélyes de mikor erős vágyat érzel rolytos bőrruha,hárlidévdzon vásárlás és futón szállítás gondolatára orvost fel kell keresni.
Leharcolásról szó sincs...csak váltanék vele egy-két szót
szobamotoros,

őőő..izé..khmkhm... mondjuk a lámpákra kevésbé figyelek..:9

Van olyan, mikor azon gondolkodom, hogy amin átjöttem lámpa, az zöld volt-e?!

Gondolom tudat alatt megnézem aztán nem foglalkozom vele tovább... aztán egyszer csak bevillan, hogy zöld volt-e?!
Hogy ti mikre figyeltek motorozás közben.....
Lenyűgöző...
Nekem a közlekedési lámpákkal is csak a bajom van....nemhogy a motoron lévőkkel...
Aha.... hogy nyálazd meg a vízhőfokmérőm...te szőrös sárkánygyík!
Szia!

Minek ez neked? Marha rusnya.....
Vagy a motort keresed? Az már egy fokkal (vízhőfokkal) szebb...
Van itt egy Zoli32 -nk, azt szívesen odaadjuk neked...csak ne harcold le nagyon...
Nekem is be van rakva egy kapcsoló és amikor bejövök a városba araszolni, bekapcsolom.
Én egy LED-es kapcsolót tettem bele akkor világít, mikor megy a ventillátor. Látom mindig mikor kapcsol be, mikor kapcosl ki...
Sziasztok!


Őt keresem, tudna valaki segíteni?
Feri a keresztneve:

Köszi
Olyan mint a sárkánygyík csak ez szőrös.
Vízhőfok?

Az mi? ,
Hát ha te jobban tudod mint az a 150-200 mérnök ott az Osamu bácsi sleppjében akkor hajrá kacsolót rá oszt annyi.
Ha ettől jobban érzed magad ám legyen.
Én sajnos csak keveset mentem suzukival (Kb24000.-et) És akkoris kerültem a várost nyáron de saját tapasztalatom szerint simán birta és nem kellett kapcsolókat utólag ráaggatni.
Most jobb a helyzet mert fingom nincs hány fokos csak azt hogy 5-6 pálcika normális 7 pálcikánál kapcsol a venti és visszamegy 6-ra.
Így nem kell ezen gyöngyöző homlokkal aggódnom hogy most 90-100 vagy 15 fokos.
nekem volt már 117,sőt 123 fok is,és mégsem fujta magából nem szabad le állitani menni kell 100 fölötti tempókat és vissza hül nekem 83-86 a nyári időben,lámpákat lassu tötyögős turákat nem szereti.....szivesen fel megy 100 fölé ventilátor 103-105-nél kapcsol,megy 8 másodpercet majd 8 at pihen,ez igy váltakozik mig vissza nem hül
Nem azt mondtam hogy szétfőzi mert a hűtőrendszerek kb. 115 fokig tökéletesen teljesítenek de ha utánaolvasol egyből ki fog derülni számodra is hogy a motorok 85-90 fok körüli hűtővíznél érzik magukat a legjobban viszont a legjobb emissziós értékeket 100 fok felett hozzák (103-105 körül).
Azzal gondolom tisztában vagy hogy a gyártók mi mindenre hajlandóak/kényszerülnek hogy az emissziós értékeknek megfeleljenek (vezérlő és ellenőrző szondák tömkelege, többszázezer forintos katalizátorok, extra ecu fejlesztések ezek vezérléséhez, stb.)
Szóval le lehet söpörni itt egy egymondatos sorral hogy hát persze, a gyártók mindig mindent tökéletesen csinálnak és minden más buherálás csak kár hogy ez nem igaz...
15-20 fokba megy vissza ennyire városon kívül...
Teljesen felesleges................a gyártó tuti nem főzi szét a motort egy norma miatt.
De ha szeretsz buherálni akár meg is lehet csinálni.
Ha neked visszamegy a vízhő 60-65 fok körülre az nem egészséges, nagy valószínűséggel döglött a termosztátod, nézesd meg szerintem.
Grat a géphez, nekem is ilyen van :)
Az utolsó emberi méretű Gsx-R, éljen soká :) 193 cm-vel elférek rajta és párommal is normálisan meg lehet ülni, a későbbiek már ilyen minimotorok :(
Üzemi hőmérséklete igen széles, 80-85-től 103-105-ig kb, utóbbi városi dugózás során simán előfordul nyáron és sajnos csak 103-nál kapcsol a hűtőventije a galádnak.
Én most tervezem tavasszal hogy direkt kapcsolót is beépítek a venti körébe mert teljesen biztos vagyok benne hogy ez nem normális, az hogy ilyen magas hőértékű a venti kapcsológombája az az emissziós értékek miatt van a gyártók részéről, a motornak a legjobb ilyen 90 fok körüli vízhőmérséklet.
A hőmérséklet elég változó...Én mire átvergődök egy lámpákkal teli városon 90-95-100 fok a víz aztán mikor kiérek lemegy akár 65 re is.
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek. Vettem egy kipufogó dobot a K6-os gixxeremre, de mivel nincs a hátsó lábtartón felfogató hely ezért szükségem lenne egy olyan lábtartóra amin van ilyen, hol tudnék ilyent venni? Összekötő cső is kellene, tudtok ajánlani esetleg szakit ehhez?

Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!

Üdv,
Sz
Sziasztok!
A napokban vettem egy K3-at, baromira tetszik a gép... Előtte egy zxr-250-em volt elég nagy a különbség...
Valakinek nincs esetleg egy felesleges üléspúpja?
Illetve még azt szeretném megkérdezni, hogy mennyi az üzemi hőmérséklete?