Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

okoska, ha leflexeli a pillangoszelepet, attol meg az ECU nem fogja jobban erezni magat, tovabbra is vilagitani fog az FI...
Ha egy bazinagy franciakulcsal bezúzod a műszervalat.
Garantáltan nem írja ki.
Franc se tuggya..............nekem nem hiányzik az exup.
Neked valami ilyesmi kellene, könnyű, és nincs benne pillangó, hacsak bele nem petézett....

http://racing-bazar.hu/motorke...


Csak ki akarom iktatni, hogy ne írja a Fi-t.
Akkor mEXUPtad.... ?
Háde ne add fel...
Sziasztok, esetleg ha valakit érdekelne:

http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Jól írta szobacica , ezen még a leömlőben van a pillangó szelep. A sport dob közvetlenül utána van.
Ja...kész exupás!
Állítólag a nyomaték miatt kell...érdekes ezeknél, ha kiiktatják egyből jobban használható lesz a gépezet!
Én csak autómata szivatónak hívom, ami a motor gazdáját szivatja...


Érted vazze.
Erővágó is jó a kábelvágásra, ha flexet használ a kábelt a segédvázra tegye, mert a levegőben tartva elugrál a korong alól....
A segédváz alá meg a combját, ha túlmegy a vágás akkor úgy észreveszi biztos....
Mint mondtam a flexel nekem nincs olyan hogy leszedhetetlen.
MINDEN leszedhető.

Amúgy nekem nincs gondom.Kurvára nincs exup sehol.
Csá!
Jajjj...a KÉKET tényleg!
Szerintem húzd le a kábel csatit róla,és figyeld mit csinál. Nekem is dobja az FI -t, de már kb 1 éve így járok vele, és nem ellenkezik, csak akkor, ha 16000 fölé akarom csavarni, mert akkor ledadog,de azt már újkorában is csinálta... amúgy semmi baja... ...feltéve, ha néha beindul a 4. henger is...
A pillangó a leömlőben van, a katalizátoros tök még levehető ezekről (K6-7), nemúgy mint a k8 -tól fölfelékről. Az összekötő az a tök kiiktatásához kell ezeknél feltéve, ha nem egy komplett rendszer van rajta, de mivel pillangószelepről írt kétlem.
A kéket...........a kéket...................vagy a zöldet................na jó fingom sincs de tuti hogy 320-as flexet kell hozzá használni.


Amúgy ha darabolod a pillangó minek bele én egy csővel az egészet kiktatnám a picsába.
Minden deka számít.
Igen nyitva van. Viszont az állító motor csak kb 0,5 mm-t mozdítja a bovdeneket és csak kerreg 2-2 másodpercig mikor ráadom a gyújtást + a hibakódot írja...
A piros nem lesz jó , nem robbantani akarok...
Szia!

A piros vezetéket kell elvágni......
Szelep alapból nyitva van...vagy nem?
Üdv!

Egy kis segítséget kérnék.
K7 600 esetében az exup kiiktatásához melyik vezetéket kell elvágni? Az exup vezérlő motor megmakkant, és írja a Fi hibát.Van egy MIVV kipuff a gépen és sportlégszűrő, így ki szeretném iktatni az egészet mert úgy is felesleges a beépített cuccok miatt. A pillangó szelepet benne szokták hagyni, vagy az is eltávolítandó?
Eladó k4 k5 600 alaktrész szinte egy egész motor, illetve k5 k6 1000 alaktrészek http://www.kepesmotor.hu/motor...
Na ja.
De képzeld el milyen nehéz lehet a domaldkacsa dolga mikor végeégyengülésben letottyad az a rusnya eleje és elkezdi beletúrni magát a fagyott fődbe mint a igen közeli rokona a varacskosdisznó.
és az eke hegesztést ki hagytad bát télen nem szánt a traktor
Dehonnem.
Komplett fényezés,futóműátalakítás,légszűrőcsere,fékkarmantyúzás,gu
mizás,hasidom felszerelés.
Van itten pár apróság.
kösz kösz, akkor meek is veszek petrot, ilyenkor úgy se lehet msát csinálni, sajna :s
Simán jó.
De kell rongy hozzá és ha nagyon alapos vagy egy ecset meg fogkefee sem árt és én ilyen 250 forintos spricnis üvegbe szoktam rakni.
Könnyebb kezelni.
Vagy veszel lánctisztító spray-t.
Ez a drágább megoldás.
Sziasztok, a láncot le akarom takarítani petroleummal és utána megjáratni és lenyomatom lánc sprayvel. Annyi kérdésem lenne a sima petro elég hozzá vagy valami spec kell?