Szerdán el tudok menni az öcsédhez délelőtt, addig valahogy juttasd el hozzá (a távtartókat ne felejtsd el, ja és a plexit is kell). Megírhatnád privátban mennyi a plexi.
Akkor megnézem bontóba valahol a GSR hátsó lánckereket.
Ja meg valami, utananeztem: en a hatso nagyobb lanckereket a Suzuki Hollosnal vettem (bontott), eredetileg 48 fogas JTR1792 (GSR600-bol) akartam, de csak 47-esuk volt.
Ha ertelmezned hogy mit irtam akkor nem irnad amit irnal.
Mindezt tudom.
Valszeg a nagy kioktatasban et a resz elfelejtodott.
Most irom le masodszor.
MINDKETTOT megcsinalnam EN.
Kiiktatnam a vezeteket ES kidobnam a tobbit.
Azt elejen vettem hogy te csak vezeteket vagnal.
Nekem ez kicsit felmegoldas.
De csak nekem.
Ha ertelmezted volna, hogy mit irt a Darage, hogy mi a baja, akkor lehet hogy nem baromsagokat irsz. Nem az a fo baj, hogy bent van a pillangoszelep vagy sem, hanem hogy az 'exup' motor meghalt, illetve hogy mivel palyamotort epit, nem akarja hogy vezerelje a motor a pillangoszlepet. ha viszont 'csak' kikotod a motort, az ECU hibat dob.
Egyszerűbb.Persze.
Esetleg berakni egy jó motort?
Az mégegyszerűbb.
Viszont elegánsabb.Legalábbis nekem.
Hamár pályagépet építünk az apróságok számítanak.
Igaz én ilyen kis bütykölőstechnikás vagyok így lehet nekem ez fontosabb.
Bár okoska tuti nem vagyok.
Ha nem vágod el a vezetéket akkorse.
Mivel benn van és nem érzi jól magát.
Ergo a kettő együtt jár.
De ha kiiktatod elektronikusan miaf...nak hagyod benn?
Ha már okoskázol.
Szerdán el tudok menni az öcsédhez délelőtt, addig valahogy juttasd el hozzá (a távtartókat ne felejtsd el, ja és a plexit is kell). Megírhatnád privátban mennyi a plexi.
Akkor megnézem bontóba valahol a GSR hátsó lánckereket.