Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Szerdán el tudok menni az öcsédhez délelőtt, addig valahogy juttasd el hozzá (a távtartókat ne felejtsd el, ja és a plexit is kell). Megírhatnád privátban mennyi a plexi.
Akkor megnézem bontóba valahol a GSR hátsó lánckereket.
ÁÁÁUUUU....fájt, de elvágtam! ,
Nem szabványos suzuki vezeték lehetett, mert rövid volt, és vékony!
akkor gyorsan vagd el a rozsaszin madzagot ami benne van...!
Szia!
Az az alsógatyám..... !
ebben a vidiben benne van amit tudnod kell:

http://youtu.be/0bjKQYc0vcE
szia, az enyemnek a kozepe es az alja meg megvan
Sziasztok,

Keresek komplett farokidomot K8-K9-hez egyben vagy egységenként.
http://www.kepesmotor.hu/idomo...

Aki tudna ne tartsa magában
Ja meg valami, utananeztem: en a hatso nagyobb lanckereket a Suzuki Hollosnal vettem (bontott), eredetileg 48 fogas JTR1792 (GSR600-bol) akartam, de csak 47-esuk volt.
Szia, lett hatso tengely, vagy atpasszolom az ocsomnek, vagy ha legkozelebb megyek, akkor osszefutunk valahol
Szia, 14-ert

udv,
N.
Szia!

K8-ra bal tükör mennyiért van nálad?
Jócccakátmindenkinek!

Norbi!
Holnap hívjatok , már alig várom a cuccokat...
azert tudtam aludni, megha nehezen is...
Bele! Te meg végre nyugodtan alhatsz. Elképzelem, hány álmatlan éjszakád volt emiatt.
:) BUEK Neked is!
akkor a Jezuska beletalalt :)
Kaptam karira guminyomás mérőt. Amúgy BUÉK! ;)
Rengeteget.
Ha ertelmezned hogy mit irtam akkor nem irnad amit irnal.
Mindezt tudom.
Valszeg a nagy kioktatasban et a resz elfelejtodott.
Most irom le masodszor.
MINDKETTOT megcsinalnam EN.
Kiiktatnam a vezeteket ES kidobnam a tobbit.
Azt elejen vettem hogy te csak vezeteket vagnal.
Nekem ez kicsit felmegoldas.
De csak nekem.
...egyebkent eddig hany palyagepet epitettel?
(csak hogy k0cs0g legyek...)
Ha ertelmezted volna, hogy mit irt a Darage, hogy mi a baja, akkor lehet hogy nem baromsagokat irsz. Nem az a fo baj, hogy bent van a pillangoszelep vagy sem, hanem hogy az 'exup' motor meghalt, illetve hogy mivel palyamotort epit, nem akarja hogy vezerelje a motor a pillangoszlepet. ha viszont 'csak' kikotod a motort, az ECU hibat dob.
köszönöm...
Egyszerűbb.Persze.
Esetleg berakni egy jó motort?
Az mégegyszerűbb.
Viszont elegánsabb.Legalábbis nekem.
Hamár pályagépet építünk az apróságok számítanak.
Igaz én ilyen kis bütykölőstechnikás vagyok így lehet nekem ez fontosabb.
Bár okoska tuti nem vagyok.
mert lehet hogy egyszerubb nyitott allasban rogziteni, mint osszekotocsovet fabrikalni
Ha nem vágod el a vezetéket akkorse.
Mivel benn van és nem érzi jól magát.
Ergo a kettő együtt jár.
De ha kiiktatod elektronikusan miaf...nak hagyod benn?
Ha már okoskázol.
feketet barna csikkal....

google a baratod...