Mind 1 is hogy milyen szerinted ezt észreveszi a motor vezetője ?
Ha kap pc-t akkor se fogja jobban kihasználni hiába lesznek egyenesek a görbéi a gyári beállítássokkal se tudja az ember kihasználni amit a motor tud csak sajnos ez a PC ilyen népbetegség lett ha van másnak akk nekem is kell.....
Sziasztok! Egy kis segitséget kérek tőletek. a képen látható motor egy 2005ös évjáratú gsxr 600-as. érdekelne, hogy szerintetek ez a heggesztés gyári, vagy már átmentek rajta?! köszi előre is
Te láttál már gyári térképet?!
Csak egy nagyon egyszerű kérdésem lenne.
Ugye az ECU-ban lévő térképet "beleégetik/beleírják" a gyárban a null szériás motor tesztelése/beállítása alapján.
Mi van akkor, ha a benzinpumpa nyomása/üzemanyag mennyiség szállítása nem egyezik meg 100%-osan a tesztmotor benzinpumpa adataival?! (azaz belefér a gyári elég nagy szórásba?!)
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy az üzemanyag minőségi különbséggel mi is van valójában...
Más alkatrészt nem is kérdeznék most meg (injektor nyitási ideje, szelephézag, az összes elektromos alkatrész szórása, stb...)
Bevallom őszintén, hogy pont nincs igazad.
Sok mindenki ezt a "dolgot" terjeszti, de akik ezt mondják, azok nem látják át a dolgot....
A Power Commander ellentétben a nevével - mint Power - nem arra való, hogy a teljesítményét növelje a motornak. Az egy hordalékos dolog.
Elsődlegesen arra való, hogy a motor működését optimalizálja megfelelő beállítás esetén.
A legnagyobb javulás alsó/közép tartományban és alsó/közép gázálláson érhető el.
Abban azért egyet értünk, hogy a pályázok pont ezen a tartományon nem használják a motort . Legalábbis remélem
Amiért a pályázok belerakják, az azért van, mert a közép tartomány felső részében vannak a kanyarban, illetve a nyél gázon számít az a pár LE is.
Ez kb olyan, hogy 100-200KHUF-ot költ valaki kipufogóra, mert azt látja és hallja, de az, hogy a motort belül hogy működik, nem érdekes.
Ez olyan, mikor itt megkérdezi valaki a 2-3 millás motorjához jó-e a tesco-s motorolaj, mert olcsóbb.
Amúgy a ringen kicsivel több, mint 20 másodpercet mennek csak nyél gázon egy 2 perces kör esetén, ami kb 15% csak!
Eghy utcai motoros - aki nem randalirozni megy ki -, az kb. sosem húz nyél gázt... százalékos arányban.
Ez profi kézi varrat.
A robotos hátrébb van.
Ha kap pc-t akkor se fogja jobban kihasználni hiába lesznek egyenesek a görbéi a gyári beállítássokkal se tudja az ember kihasználni amit a motor tud csak sajnos ez a PC ilyen népbetegség lett ha van másnak akk nekem is kell.....
Ha jól tévedek.
nem vagyok ezekben a gépekben profi.Az angolnak ilyen gondja sosevót.
Ez a kw után fizetendő illeték? Akkor nem.....ki van ez találva!
Csak nem neked lett kitalálva....
Felső tartomány lehet 51% -tól?
Van esetleg valakinek elfekvőben gsxr 600 K6-K7 pályaidomhoz ülőlapja? Mert akkor vevő lennék rá, már ha jó áron adja.
Az kérdéses hogy megelőző jellegű e?
Kerestem neked egy GSXR600 (2009) motort kipufogóval.
A görbék a 40%-os, 60%-os és a 100% gázállásnál az üzemanyag ellátása.
Szerinted ez jó?!
Te láttál már gyári térképet?!
Csak egy nagyon egyszerű kérdésem lenne.
Ugye az ECU-ban lévő térképet "beleégetik/beleírják" a gyárban a null szériás motor tesztelése/beállítása alapján.
Mi van akkor, ha a benzinpumpa nyomása/üzemanyag mennyiség szállítása nem egyezik meg 100%-osan a tesztmotor benzinpumpa adataival?! (azaz belefér a gyári elég nagy szórásba?!)
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy az üzemanyag minőségi különbséggel mi is van valójában...
Más alkatrészt nem is kérdeznék most meg (injektor nyitási ideje, szelephézag, az összes elektromos alkatrész szórása, stb...)
Bevallom őszintén, hogy pont nincs igazad.
Sok mindenki ezt a "dolgot" terjeszti, de akik ezt mondják, azok nem látják át a dolgot....
A Power Commander ellentétben a nevével - mint Power - nem arra való, hogy a teljesítményét növelje a motornak. Az egy hordalékos dolog.
Elsődlegesen arra való, hogy a motor működését optimalizálja megfelelő beállítás esetén.
A legnagyobb javulás alsó/közép tartományban és alsó/közép gázálláson érhető el.
Abban azért egyet értünk, hogy a pályázok pont ezen a tartományon nem használják a motort . Legalábbis remélem
Amiért a pályázok belerakják, az azért van, mert a közép tartomány felső részében vannak a kanyarban, illetve a nyél gázon számít az a pár LE is.
Ez kb olyan, hogy 100-200KHUF-ot költ valaki kipufogóra, mert azt látja és hallja, de az, hogy a motort belül hogy működik, nem érdekes.
Ez olyan, mikor itt megkérdezi valaki a 2-3 millás motorjához jó-e a tesco-s motorolaj, mert olcsóbb.
Amúgy a ringen kicsivel több, mint 20 másodpercet mennek csak nyél gázon egy 2 perces kör esetén, ami kb 15% csak!
Eghy utcai motoros - aki nem randalirozni megy ki -, az kb. sosem húz nyél gázt... százalékos arányban.