Most speciel 5,1-el jártam meg ausztriát.
Sokáig birja.
Szerintem simán eljárnál ott ennyivel.
Előbb vágysz egy kis pihenőre mint benyára.
Fárasztóak a kanyarok.
Mert eddig úgy tankoltunk ha túráztunk hogy megálltunk kúton felnyitottam tanksapkát ha már nem láttam benyát akkor tankoltam így meg tudom mennyi van még benne
pedig ez köztudott..Sosem pályáztak és 10ezer km alatti futásuk van..Valószínű a sportmotor hírdetésekben ez az alap megírt sablon, csak a személyes adatokat kell kitölteni
Szép motor , csak ne írd ki hogy "pályát nem látott" ha mégis voltál kint vele a ringen . Nem mint ha baja lenne tőle , mert ahogy írtad is ez a gép "pályára termett". Ez az én véleményem...
180 és 280 km közt nagyon ingadozik a nafta állása.
De van a műszerfalon egy sárga lámpa amiről tudom hogy kurvagyorsan keresni kell egy kutat............a második opció a telefonos segítség és max egy óra mulva van mobiltöltőállomás nálam.
meg mennyi benyával kell oda készülni hány km egy ilyen túra ? :)
Sokáig birja.
Szerintem simán eljárnál ott ennyivel.
Előbb vágysz egy kis pihenőre mint benyára.
Fárasztóak a kanyarok.
Azóta picit fejlődtem.
Mikor indulok tankolok.
Pláne túrakor.
GPS-es néni megmonnya hány az annyi.
Dizájnos meg egyedi
Minek?
Most én is írjam hogy csak túrázásra használt meg megkímélt?
Jól néznék ki.3-asban végig a glokneren 8-10000-en pörögve KB 40-60 motort előztem meg 40 KM-en 36 fokban.
na mindegy, csak megjegyeztem a véleményem...
Me hogy az enyém nem az rendicsek..................de ami késik az lassan jön.
Akkor látta már.
Nálad valami? Nálam semmi...
Eladó egy nagyon szép K6-os gsxr
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
180 és 280 km közt nagyon ingadozik a nafta állása.
De van a műszerfalon egy sárga lámpa amiről tudom hogy kurvagyorsan keresni kell egy kutat............a második opció a telefonos segítség és max egy óra mulva van mobiltöltőállomás nálam.
Ez viszont tapasztalat.