meg becsült nem figtarként használt csak a kényelem miatt át alakitott motor eladó amugy meg meg kap mindent rendesen olajat stb-t akkor nem sok baja lehet
lehet egyenes kormánnyal is pályázni
Utcán kényelmesebb lenne, pályán meg majd jobban kapaszkodnék De ez csak ötlet, lényegében az évenkénti vizsga miatt jutott eszembe, mert bármily furcsa átalakítva közelebb lennék a szabályoshoz mint most pályaidommal..
sradnál nincs véletlen az a fejidom merevítő? Mert akkor tuti le kell cserélni, a merevítő kerettől nem férne el.. Meg szerintem hülyén néz ki sportidom + magasított kormány..
nem mindegyik cső meg bowden kel pluszba. Én pont most nézegettem utána az enyémet hogy lehet megoldani. Az x-bike-osok még szerelési ábrát is mutattak hogy hol kell elvezetni a bowdeneket hogy ne kelljen cserélni.. nekem a fékcső amúgy is hosszú, de bent a melóhelyen van elmentve egy weboldal ahol meg tudom nézni hogy melyik évjárathoz milyen bowdent van csövet kell venni pluszba avagy nem, ki van ez már találva..Majd holnap megnézem..
Két módszer van rá, a házi barkács, vagy az igényes gyári..
Ha barkácsolni akarsz, akkor be kell szerezni egy felső villahidat (ha nem akarja a mostanit szétbarmolni), kifúrni, kormánykiemelőt rátenni, kormányt bele, vezetékek hogyha rövidek akkor venni hosszabbat és kb ennyi..
Ha igényeset akartok akkor az kicsit több pénz, de legalább néz ki ki valahogy..
LSL-nek van superbike kittje, ami felső villahídból, vezetékekből, fékcsőből és szerelési anyagokból áll. Ez kb 80 ezer Ft, + a kormányt.. Olyan 100ezer ft-ból megvan a komplett átalakítás..
Lehet venni pár külföldi oldalról csak felső villahidat, az kb 50ezer ft, és így csak a fontos dolgokat kell megvenni pluszba (pl kormányt, de lehet a fékcső nem kell)
Ezt nem tudom egyenlőre érdeklődés szinten mozog az ügy, mert ma voltunk nézni egy 2007-es Hornetet neki csak sajnos 400-ba számolnák ezt be. Max akkor kapna érte többet, ha saját maga adja el. Azt találta ki, hogy utána jár mennyibe fájna ez a fajta modosítás, hogy túrásabb legyen a gép.
Lenne egy nagy kérdésem. Egyik cimborámnak van egy 98-as GSX-R SRAD. Mivel mostanában többet megy hosszútávon túrázgatni, kevés pénzért számítanák be, mert 87ezer km-er van benne. Így most azt vette fontolóra, hogy magaskormány kellene rá és túrásítani kellene. :) Valaki tudna segítene ebben, hogy mit, hogyan kell csinálni és mik kellenek hozzá? Fékcsövek, vezetékek, milyen kormányhíd stb...stb előre is köszi a segítséget.
Ha időm egedi felmerészkedem még ebben az évben a ringre is.
Kéne mert itt van 10 percre.
Utcai hóttlassúba.
Hátha nem kaszálok el senkit a csalimpálással.
Utcán kényelmesebb lenne, pályán meg majd jobban kapaszkodnék De ez csak ötlet, lényegében az évenkénti vizsga miatt jutott eszembe, mert bármily furcsa átalakítva közelebb lennék a szabályoshoz mint most pályaidommal..
Hogyhogy túrásítani akartál?
Nem pályázol?
Vagy miaszösz.
Talán a kormánykapcsoló vezetéke toldani.
Hülyén néz ki hogy kifeszítve lóg lefelé.
Ha barkácsolni akarsz, akkor be kell szerezni egy felső villahidat (ha nem akarja a mostanit szétbarmolni), kifúrni, kormánykiemelőt rátenni, kormányt bele, vezetékek hogyha rövidek akkor venni hosszabbat és kb ennyi..
Ha igényeset akartok akkor az kicsit több pénz, de legalább néz ki ki valahogy..
LSL-nek van superbike kittje, ami felső villahídból, vezetékekből, fékcsőből és szerelési anyagokból áll. Ez kb 80 ezer Ft, + a kormányt.. Olyan 100ezer ft-ból megvan a komplett átalakítás..
Lehet venni pár külföldi oldalról csak felső villahidat, az kb 50ezer ft, és így csak a fontos dolgokat kell megvenni pluszba (pl kormányt, de lehet a fékcső nem kell)
Ha itthon az x-bike-nál 100e.
Esetleg kérdezd a sárga szörmedvény tulaját lejjebb hogy a streetfighterek hogy oldják meg.
LSL superbike kitt.
Lenne egy nagy kérdésem. Egyik cimborámnak van egy 98-as GSX-R SRAD. Mivel mostanában többet megy hosszútávon túrázgatni, kevés pénzért számítanák be, mert 87ezer km-er van benne. Így most azt vette fontolóra, hogy magaskormány kellene rá és túrásítani kellene. :) Valaki tudna segítene ebben, hogy mit, hogyan kell csinálni és mik kellenek hozzá? Fékcsövek, vezetékek, milyen kormányhíd stb...stb előre is köszi a segítséget.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
olaj, szűrők, fékbetétek, gyári cuccok stb jó áron eladó:
http://www.kepesmotor.hu/olaj_...
K3 hoz is van bukógombájuk vajon?