Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg becsült nem figtarként használt csak a kényelem miatt át alakitott motor eladó amugy meg meg kap mindent rendesen olajat stb-t akkor nem sok baja lehet
Bazzzz te kezedből se vennék motort......
Lehet hát.

Ha időm egedi felmerészkedem még ebben az évben a ringre is.

Kéne mert itt van 10 percre.

Utcai hóttlassúba.

Hátha nem kaszálok el senkit a csalimpálással.
lehet egyenes kormánnyal is pályázni
Utcán kényelmesebb lenne, pályán meg majd jobban kapaszkodnék De ez csak ötlet, lényegében az évenkénti vizsga miatt jutott eszembe, mert bármily furcsa átalakítva közelebb lennék a szabályoshoz mint most pályaidommal..
Köszi-köszi a segítséget. már így is sokkal okosabb lettem. :) erről a kittről pl. nem is hallottunk.
Upsz.............akkor benéztem..............

Hogyhogy túrásítani akartál?
Nem pályázol?

Vagy miaszösz.
ezt nem tudom, hogy van-e, de szerintünk se férne el a magasított kormány. oda akkor még kell venni egy fejidomot +pénzért.
nem neked nézném meg hanem a kérdező kollégának :)
Ezért ne fáradj............nem holnap lesz mikor én gixxert faragok túrásra.
sradnál nincs véletlen az a fejidom merevítő? Mert akkor tuti le kell cserélni, a merevítő kerettől nem férne el.. Meg szerintem hülyén néz ki sportidom + magasított kormány..
fékcső tuti hogy hosszabb kell,mert a gyári nem ér fel a magasitott kormányhoz......többi bovdenek jók.....vezetékek is
Ez a kitt ez jól hangzik, szerintem ilyen 100ezer még nem is lenne akkora gond a srácnak. Ehhez nem kell lecserélni a fejidomot?
nem mindegyik cső meg bowden kel pluszba. Én pont most nézegettem utána az enyémet hogy lehet megoldani. Az x-bike-osok még szerelési ábrát is mutattak hogy hol kell elvezetni a bowdeneket hogy ne kelljen cserélni.. nekem a fékcső amúgy is hosszú, de bent a melóhelyen van elmentve egy weboldal ahol meg tudom nézni hogy melyik évjárathoz milyen bowdent van csövet kell venni pluszba avagy nem, ki van ez már találva..Majd holnap megnézem..
Szerintem cső kell ígyis-úgyis...............meg bowden.
Talán a kormánykapcsoló vezetéke toldani.
Hülyén néz ki hogy kifeszítve lóg lefelé.
Két módszer van rá, a házi barkács, vagy az igényes gyári..
Ha barkácsolni akarsz, akkor be kell szerezni egy felső villahidat (ha nem akarja a mostanit szétbarmolni), kifúrni, kormánykiemelőt rátenni, kormányt bele, vezetékek hogyha rövidek akkor venni hosszabbat és kb ennyi..
Ha igényeset akartok akkor az kicsit több pénz, de legalább néz ki ki valahogy..
LSL-nek van superbike kittje, ami felső villahídból, vezetékekből, fékcsőből és szerelési anyagokból áll. Ez kb 80 ezer Ft, + a kormányt.. Olyan 100ezer ft-ból megvan a komplett átalakítás..
Lehet venni pár külföldi oldalról csak felső villahidat, az kb 50ezer ft, és így csak a fontos dolgokat kell megvenni pluszba (pl kormányt, de lehet a fékcső nem kell)
Ha kintről veszi meg 70-80 rugó az LSL superbike kitt.

Ha itthon az x-bike-nál 100e.

Esetleg kérdezd a sárga szörmedvény tulaját lejjebb hogy a streetfighterek hogy oldják meg.

LSL superbike kitt.
Ezt nem tudom egyenlőre érdeklődés szinten mozog az ügy, mert ma voltunk nézni egy 2007-es Hornetet neki csak sajnos 400-ba számolnák ezt be. Max akkor kapna érte többet, ha saját maga adja el. Azt találta ki, hogy utána jár mennyibe fájna ez a fajta modosítás, hogy túrásabb legyen a gép.
Pénz mennyi van rá?
Sziasztok!

Lenne egy nagy kérdésem. Egyik cimborámnak van egy 98-as GSX-R SRAD. Mivel mostanában többet megy hosszútávon túrázgatni, kevés pénzért számítanák be, mert 87ezer km-er van benne. Így most azt vette fontolóra, hogy magaskormány kellene rá és túrásítani kellene. :) Valaki tudna segítene ebben, hogy mit, hogyan kell csinálni és mik kellenek hozzá? Fékcsövek, vezetékek, milyen kormányhíd stb...stb előre is köszi a segítséget.
sziasztok!

olaj, szűrők, fékbetétek, gyári cuccok stb jó áron eladó:
http://www.kepesmotor.hu/olaj_...
Szia!
K3 hoz is van bukógombájuk vajon?
Ha te mondod........................de ha már nem szép legalább birja.
birja ez......