Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gratulálok, a jó teleszkóphoz a legszarabb féket keresed :)
Ne gixerét tedd felülre, vagy yamahaát keresd vagy kawáét..
Nem olyan kemény az.
Tökéletes.
De fejlesztek R-es specifikációra.
Az viszont Über lesz.
Full állítható alul felül és radiális fék lesz rajta.
Az előző tulaj valamit csinált a teleszkóppal mert enyhe hajlást diagnosztizáltak rajta.
Nem vészesen de annyi elég volt hogy kilazítsa alul a csavart a mozgással és elfossa magát.
Most meg lett csinálva tavasszal de idegesít.
Ezért beújítottam egy pár Daytona teleszkópot.Amihez radiális nissin kell alul felül.
nem jó a béka fékje ?
Egyenlőre kéne egy gixxer felső munkahenger..............de eddig nem találtam csak olyat aminek folyik a légtelenítője.
Egy rendes kormány (renthal a gyári) meg egy pár nissin nyereg.

Gumi utána jöhet.
nekem is ez az első zsír új gumma így lassan 20 e km után megérdemli Gixi
Ja...............túrásnak jó is.
Bár mivel én mindenevő vagyok tökmindegy nekem.
Amit találok olcsón.

De ha kísz lesz a gépezet rendesen felpattintok egy nem használt szettet.
Angelt sokan dicsérik
Rosso II szerintem jobb.
Tapasztalatom szerint könyebben fordul mint bármi a túrás vonulatban.
Bár mintha nem túrás lenne.
Angel sztem 10 e körül bírni fogja
Azajó..............a Rosso birt 6e-ret...............Power pure 2000-et a Rosso corsa is ennyit max 2500-at.

Ha ez bir 6000-ret már jó szezon volt.
BT016 is jó csak kemény gumma
Én beújítottam egy BT016-ot.

A pirelli fele sem volt.

Majd jövőre küldök rá egy pár Rosso II-t.
Nem pályagumi, közútra pont jó pályán is lehet vele dönteni esőben sem csúszkál amire én használom arra pont megfelel :)
Elég hervasztóan túragumi.
Nem akarom fényezni magam de én megmondtam hogy ott lesz a hiba
Meglett a hiba oka.A vízpumpánál lévő cső repedt volt,és ott fojt a hűtővíz.Köszi a segítséget.
Szia nanoveres-kékeres, vagy ki!
Nem normális ha meleg, pláne ha mentél vele előtte...azonnal vidd szerelőhöz!
Azok a hideg vízcseppek, a motorozás közbeni gyönyörűségtől történő behugyozásod eredményei, és azért hidegek, mert mire leért a garázspadlóra kihült!
új papucsok...
Ami a vízpumpától jön cső ott szokott csöpögni, fel kell lazítani bilincset megmozgatni csövet és újra meghúzni bilincset utána nem fog csöpögni......
Nem olyan rég értem haza,most semmi nem jelent meg alatta.Remélem így marad! Pedig meghajtottam rendesen.....
én ezért fujtam le a blokkot
Szia!

Nálam is tök ugyanezek a jelenségek vannak, viszont semmilyen foltot nem észlelek a motorom alatt.
Sziasztok!
Szerda óta tulajdonosa vagyok egy k8.asnak.Lenne pár kérdésem.Normális,ha az olajbeöntőnél lévő dekni meleg?Nem forró,a kezem bírja.Olajat cseréltem benne,10w40 full szintetikust tettem bele.Szép lett a hangja a blokknak.Nemrég jöttem haza,és miután leálltam a garázsba,néhány hideg víz cseppet vettem észre alatta.Ez normális?Amúgy tetszik nagyon,szép a hangja fordulaton,és meg is indul rendesen. Köszi a válaszotokat.Széles utat!
Vadi új kuplung fedél, ha érdekel valakit
10000Ft

1996 GSX-R750X CRANKCASE COVER (MODEL T-V)
1996 GSX-R750X CRANKCASE COVER (MODEL W-X)
1997 GSX-R600 CRANKCASE COVER
1997 GSX-R750X CRANKCASE COVER (MODEL T-V)
1997 GSX-R750X CRANKCASE COVER (MODEL W-X)
1998 GSX-R600 CRANKCASE COVER
1998 GSX-R750X CRANKCASE COVER (MODEL T-V)
1998 GSX-R750X CRANKCASE COVER (MODEL W-X)
1999 GSX-R600 CRANKCASE COVER
1999 GSX-R750X CRANKCASE COVER (MODEL T-V)
1999 GSX-R750X CRANKCASE COVER (MODEL W-X)
2000 GSX-R600 CRANKCASE COVER