Nekem nem mondható nagynak a volt motorom, de képzeld nekem is világított az üres jelző Mindegy csak leírtam amit láttam a képen, elhiheted h nekem se az volt a lényeges h a zöld meg a piros lámpa világít, hanem az FI felirat, csak leírtam h azon kívül a kis piros is világít. Nah mind1 hagyjuk nem lényeg, az a lényeg, h legalább van vmi fogalmam most már h mi baja lehet a gépnek. És bár nem neked de kössz a segítséget! Nem utálok én senkit szent a béke
oltogatlak hát mert olyan alapvető dolgokat kérdezel............én vágom hogy mit irtál és hogy nem a tied a motor és azt is értem hogy csak 1 kép van amin a müszerfalat látod.........de ne haragudj annyit kacagtam hogy világit az üresjelző és az olajnyomás lámpa általába minden nagyobbacska motornál igy van.......sőt még a kicsiknél is,még az ETZ nél is igaz ott a piros lámpa a töltés tehát ha inditás után is világit ,akkor nagy a baj bár az üres jelző az akkor is világithat na azért ne utálj meg mert meg haraplak
Le kell kerni a kodot es az mutatja mi a gond. A szervo motor szokott a hibas lenni a forrasztasnal. Akkor nem megy a pillango szelep. HA! ez a hiba akkor viszonylag konnyen lehet javitani.
Valoszinu a "Secondary Throttle Valve Actuator" a hiba de ekkor hibakodnak kellene lennie. C-28. Ez a legszurohaz tetejet leveve egy pillango szelep amit lehet latni a "throttle body" tetejen. Valoszinu felig vagy reszben zarva van es ugy maradt. Ez csak egy felteves. Kerdezz ra hogy az FI lampa vilagit-e menet kozben.
Sziasztok! Hozzáértők segítségét kérnem Motorvásárlás előtt állok, és egy hirdetést felhívtam(k5-ös 600as Gixer), és a tulaj elmondta, hogy banki vissza vett motor, rendben van minden stb., de annyi van h 180nál nem megy többet. Elvileg 5ikbe próbálta egyszer ki, egyébként nem szokott 130-140nél többet menni(motoros társak miatt), de amikor kipróbálta akkor 180-nál bedadgott és nem ment többet. Elvileg egy szerelő ismerőse mondta, neki h vmi pillangószelep vagy csonk lehet eldugulva a sok állás miatt és h azt kipucolva megszűnik a probléma, és ez megúszható 6-8 ezer Ft-ból. És akkor itt jönne a kérdés,hogy találkoztatok már ilyennel? vagy mi okozhatja ezt a problémát? Segítségetek előre is köszönöm!
De ha indulok már nem pöcsölök garázslánykával.
Minek kezdett bele.
Ez nem jön össze.
Bár ha a pillangó eldugul az egy zoknit szívott be.
Szerintem az a pillangószelep motor tipushiba inkább sanszos.
Csak neked kevésbé kiabálós.
http://youtu.be/Ia0HUBWdDkU
http://youtu.be/kx6FV2qR2TY