Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na azért tőlem is tanultál és okosabb lettél
Nekem nem mondható nagynak a volt motorom, de képzeld nekem is világított az üres jelző Mindegy csak leírtam amit láttam a képen, elhiheted h nekem se az volt a lényeges h a zöld meg a piros lámpa világít, hanem az FI felirat, csak leírtam h azon kívül a kis piros is világít. Nah mind1 hagyjuk nem lényeg, az a lényeg, h legalább van vmi fogalmam most már h mi baja lehet a gépnek. És bár nem neked de kössz a segítséget! Nem utálok én senkit szent a béke
oltogatlak hát mert olyan alapvető dolgokat kérdezel............én vágom hogy mit irtál és hogy nem a tied a motor és azt is értem hogy csak 1 kép van amin a müszerfalat látod.........de ne haragudj annyit kacagtam hogy világit az üresjelző és az olajnyomás lámpa általába minden nagyobbacska motornál igy van.......sőt még a kicsiknél is,még az ETZ nél is igaz ott a piros lámpa a töltés tehát ha inditás után is világit ,akkor nagy a baj bár az üres jelző az akkor is világithat na azért ne utálj meg mert meg haraplak
Ha elolvasnád amit írok,nem csak oltogatnál egyből akkor láthatnád,hogy nem az enyém a motor, vmint h a hirdetés képen látszik az amit mondtam
akkor inditsd be
Az üres vissza jelző lámpa és a kis piros olajlámpa világít a képen.
Le kell kerni a kodot es az mutatja mi a gond. A szervo motor szokott a hibas lenni a forrasztasnal. Akkor nem megy a pillango szelep. HA! ez a hiba akkor viszonylag konnyen lehet javitani.
Szervízbe vitellel.
akkor FI és ezt a hibát, hogyan lehet kiküszöbölni?
Azt nem látom.

De ha indulok már nem pöcsölök garázslánykával.
az én ismerősöm,mikor vitte a bank tőle a motort előtte tele hányta a klokkot éles honokkal ha nem az övé akkor senkiése
meg a fejedbe se
Nálam a garázslámpa nem.

Minek kezdett bele.
gyujtáson minden lámpa világit
Valoszinu de ha ugy marad beinditas utan akkor van a hiba. Egyebkent az nem F1 hanem FI azaz Fuel Injection.
Chopperes volt a srác és most is a chopperes haverjaival jár motorozni, ezért is adná el, mert nem jött át neki ez a stílus. Ennyit tudok én is!
Van egy kép a műszerfalról,csak a gyújtás van ráadva kispiros lámpa világít és a jobb alsóba pedig F1 felirat van, ez lehet az?
Kiaza roggyant aki gixxert vesz és 130-al pöcsöl?

Ez nem jön össze.

Bár ha a pillangó eldugul az egy zoknit szívott be.

Szerintem az a pillangószelep motor tipushiba inkább sanszos.
Valoszinu a "Secondary Throttle Valve Actuator" a hiba de ekkor hibakodnak kellene lennie. C-28. Ez a legszurohaz tetejet leveve egy pillango szelep amit lehet latni a "throttle body" tetejen. Valoszinu felig vagy reszben zarva van es ugy maradt. Ez csak egy felteves. Kerdezz ra hogy az FI lampa vilagit-e menet kozben.
Sziasztok! Hozzáértők segítségét kérnem Motorvásárlás előtt állok, és egy hirdetést felhívtam(k5-ös 600as Gixer), és a tulaj elmondta, hogy banki vissza vett motor, rendben van minden stb., de annyi van h 180nál nem megy többet. Elvileg 5ikbe próbálta egyszer ki, egyébként nem szokott 130-140nél többet menni(motoros társak miatt), de amikor kipróbálta akkor 180-nál bedadgott és nem ment többet. Elvileg egy szerelő ismerőse mondta, neki h vmi pillangószelep vagy csonk lehet eldugulva a sok állás miatt és h azt kipucolva megszűnik a probléma, és ez megúszható 6-8 ezer Ft-ból. És akkor itt jönne a kérdés,hogy találkoztatok már ilyennel? vagy mi okozhatja ezt a problémát? Segítségetek előre is köszönöm!
De legalább nem doboztuccutuccu amit bármelyik kisiskolás megold windózzal.

Csak neked kevésbé kiabálós.

http://youtu.be/Ia0HUBWdDkU
szörnyű tipikus kiabáljunk a mikrofonba
Ja.........van pár jó számuk.

http://youtu.be/kx6FV2qR2TY
érdekes a neve neki.......kuplung?