Sziasztok! Havernak lenne pár eladó K5 Gsx-r 600ról leszedett cucc( komolyabbra cserélte őket) az alábbi cuccok lennének:
-kuplung és fék kar
-használt,de még használható hátsó lánckerék
-suzuki markolat (új) fölrakta,de nem tetszett neki
-kormányvég súly sérülésmentes
-sport plexi
-kipufogó érces hangal.( a Yoshimura logo csak kipuf matrica)
árakat nem írok, ha valakit érdekel valami írjon és megérdeklődöm. ( külföldön tartózkodik)
email címem: sparxx@tvn.hu
70/628-2271 kérésre küldök képeket. minden cucc itt van nálam! posta ok.
-
Szia. Ismerem azt az ic-t hangfekveciás kivezérlés jelző, de az hülyeség volna megcsinálni , mert ez egy sport motor és el tudod képzelni hogy mikor hajtod a gépet huzod neki meg döntögeted, netalántán még egykerekezel, hogy akkor mi zaljik a tankon belül az üzemanyaggal . Szerinem a 12 led össze-vissza villogna mint egy Disco lámpa.
Nagyon jol nez ki! Csinalnal olyat amit lehet kalibralni (mas es mas szintado ellenallas ertekhez) es pl. UAA 180-as IC-vel ami mindig csak 1 ledet vilagit? Alulrol az elso piros lenne a masodik meg sarga a tobbi meg akarmilyen? 12 ledes az IC ha jol emlekszem.
nah elég primitív az illető!
Igy csak több lesz a sara a bank felé...
Vegyen kp-ra az majd az övé lesz..Mit gondolt nem tudja fizetni és majd megszánják?- hagyd ne is válaszolj...
Nyugi nem lesz baja,jól ki vannak találva zeke a gépek ;)
Volt K2 750-esen,és sokszor nyáron városban araszolva 100 fokon volt a gép,meg tűző napon leállítva is sokáig tüz meleg en marad a blokk majd idővel lehűl,legalább üzem meleg marad sokáig
Igen normális,főleg melegebb időben !
De ez minden motornál így van...hát ez a lényeg....miután leáll a motor ezáltal a folyadék keringése is,és a henger nem hűl ki azonnal hogy ha leállítod az meg továbbadja a hőt az álló folyadéknak,és felszökik a hőmérséklete..ennyi
Hello. Van egy k4-es gsxr-em . Nemrég vásároltam és az a meglepő hogy motorozok fele fél órát 1 órát és menet közben a víz 60-90 fok körül van. De amikor megállok leállítom rajtahagyom a gyújtást és jelzi hogy a víz felmegy 100+ fokra és ugye nem jár a motor. Ez normális?
Az előző tulaj mondta hogy a ventilátor 105 fokon kapcsol addig még nem ment fel eddig.... De engem akkor is zavar így tudatlanul hogy álltóhelybe 100+ a víz és mivel le van állítva így gondolom nem is keringeti a vizet semmi.....
Szóval a kérdésem csak annyi lenne hogy ez teljesen normális dolog? Ha nem akk mit lehet vele tenni?
110 fokos viz okozhat olyat pl:hangosabbak lesznek a szelepek
mert 108 fokos viznél nyomott ki nekem vizet és utánna észleltem ilyet
Válaszokat elöre is köszönöm
Eladó GSX-R alkatrészek:
K6-K7 bal oldalidom nagyon pici sérüléssel, szerintem így is felrakható.
K6-K7 jobb hátsó lábtartókonzol, a taposó már nincs meg.
K1-K5 kuplungfedél, nem repedt, nem javított. Pár régebbi gépen is ilyen van, ha jól láttam, de úgyis tudni fogja, akinek ilyen kell.
E-mailcím az adatlapomon!
-kuplung és fék kar
-használt,de még használható hátsó lánckerék
-suzuki markolat (új) fölrakta,de nem tetszett neki
-kormányvég súly sérülésmentes
-sport plexi
-kipufogó érces hangal.( a Yoshimura logo csak kipuf matrica)
árakat nem írok, ha valakit érdekel valami írjon és megérdeklődöm. ( külföldön tartózkodik)
email címem: sparxx@tvn.hu
70/628-2271 kérésre küldök képeket. minden cucc itt van nálam! posta ok.
-
Igy csak több lesz a sara a bank felé...
Vegyen kp-ra az majd az övé lesz..Mit gondolt nem tudja fizetni és majd megszánják?- hagyd ne is válaszolj...
A BT016 Pro a kopós-csúszós gixxer gyári gumi vagy a fasza piaci tipus?
Ha esetleg valakit érdekelne, van egy Ixil kipufogóm eladó, 35-ért. E betűs, doboz, papír megvan hozzá. Kb 1000 km-t mentem vele.
Volt K2 750-esen,és sokszor nyáron városban araszolva 100 fokon volt a gép,meg tűző napon leállítva is sokáig tüz meleg en marad a blokk majd idővel lehűl,legalább üzem meleg marad sokáig
Köszönöm a választ
De ez minden motornál így van...hát ez a lényeg....miután leáll a motor ezáltal a folyadék keringése is,és a henger nem hűl ki azonnal hogy ha leállítod az meg továbbadja a hőt az álló folyadéknak,és felszökik a hőmérséklete..ennyi
Az előző tulaj mondta hogy a ventilátor 105 fokon kapcsol addig még nem ment fel eddig.... De engem akkor is zavar így tudatlanul hogy álltóhelybe 100+ a víz és mivel le van állítva így gondolom nem is keringeti a vizet semmi.....
Szóval a kérdésem csak annyi lenne hogy ez teljesen normális dolog? Ha nem akk mit lehet vele tenni?
mert 108 fokos viznél nyomott ki nekem vizet és utánna észleltem ilyet
Válaszokat elöre is köszönöm
Felmegyünk egyszer egy éjszakai gokartozásra? Menjüüüüünk!
K6-K7 bal oldalidom nagyon pici sérüléssel, szerintem így is felrakható.
K6-K7 jobb hátsó lábtartókonzol, a taposó már nincs meg.
K1-K5 kuplungfedél, nem repedt, nem javított. Pár régebbi gépen is ilyen van, ha jól láttam, de úgyis tudni fogja, akinek ilyen kell.
E-mailcím az adatlapomon!
Vagy váltson kézzel az a Sziloplaszt csávó! Ahhoz még kapupántos MZ sem kell!