Erre gondoltam én is :), de gondoltam esetleg nem kell sufni tuningolni.
Hát igen vki megborította, de más egyenlőre nem jött elő.
Talán még egy anya is elférne.
Akkor már csak az a kérdés, hol lehet ilyen MZ váltógumit beszerezni?
Sziasztok!
Gsx-r k6-600-ról elhagytam a váltókar gumírozott részét, nekem vhogy menettel kapcsolódott a váltókarhoz kb 8-as a menet.
Nem tudtok olyan motoros boltot Bp-en ahol lehetne venni ilyen univerzális gumírozott menetes kart? Nem akarok megvenni egy egész lábtartó+váltókar együttest...
sziasztok. mi lehet baj vajon megyek a motorral 6ba 140-145el és hirtelen megtorpan a motor. leesik a fordulatszámmérő utánna visza. de ha pl 100al megyek vagy 150el folyamatosan akor nem csinálja. valakinek van valami ötlete ? gsxr600 k1
gsx r 600 k3 hátsó kerék csapágy az valamilyen speciális vagy sima golyos csapágy mert ma elkezdett rágni sajna de nem szettem szét idö hiány miatt és ha tudtok csapágy számot irjátok már le
köszi
Egyenlőre marad a kapupán csavaros megoldás vettem 10 db-ot A végleges megoldás egy új pedál lesz de nem mindenáron.
Köszönöm a segítséget!
Erre gondoltam én is :), de gondoltam esetleg nem kell sufni tuningolni.
Hát igen vki megborította, de más egyenlőre nem jött elő.
Talán még egy anya is elférne.
Akkor már csak az a kérdés, hol lehet ilyen MZ váltógumit beszerezni?
A gyári nem menetes ha jól tévedek.Ezt már valaki megborította és javította.
Gsx-r k6-600-ról elhagytam a váltókar gumírozott részét, nekem vhogy menettel kapcsolódott a váltókarhoz kb 8-as a menet.
Nem tudtok olyan motoros boltot Bp-en ahol lehetne venni ilyen univerzális gumírozott menetes kart? Nem akarok megvenni egy egész lábtartó+váltókar együttest...
Előre is köszönöm az értelmes hozzászólásokat!
Üdv,
SZ
http://www.sears.com/vxb-2-bea...
köszi
lanckerek csapagy: 32 x 65 x 17
Zart legyen ha lehetseges.
köszi