Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Maradok a jelenlegi favorit Cluch-nál.

A mixben szereplő zenei stílus nem az én ízlésem, de kinek a papné, kinek a bogyó!
nesze,ez meg öcsém.....már ha meg találtalak a f@szbukon
http://www15.zippyshare.com/v/...
Estebéd mellé, afternak.
de csattoghat a laza lánctól is...........gondolom azt észre vennéd
ki van peremesedve a lamella fogak és nem enged vissza rendesen,még nem csuszik meg mert a csuszok-vagy a kopók vastagsága meg van,de már akadozik a váltás főleg visszafelé eladásra gyorsan fel szokták köszörülni de nem sokáig birja mert ki lágyul szóval a nem helys müködéstől akadozik a váltód
Egyszer biztos, csak nem értem az összefüggést, a váltó csattogása között...
az az idő is el jön
Akkor a kuplung nem csúszna?
kifogom kötni külön kapcsolora ventit szerintem igy jobb lesz én szabályzom h mikor kapcsoljon .
holnap elmegyek vele mtorozni de masem vettem rajta észre változást de elötte
járt a motor levettem a hötüsapkát de nem keverte a vizet sem nem buborékosodott amikor néztem akkor 55 fokos volt a viz.
hát bizzál benne mondom 103-nál kapcsol a venti ott még nem kéne viznek folyni
vájatot nem látok.........de körkörösen van 1 kis pereme,de arra fekszik fel a sapka gumija alul.....és ott a visszafolyó kis furata
akkor a levegös rendszer miatt tolta volna már 102 nél kicsit értetlen vagyok de már annyi verziot hallatam h kriminális
már megyek meg nézem azt a vájatot......
nem......csak a kiegyenlitőbe kezdett a vizszint emelkedni
ez szerintem az elözö tulajnál sérült mert csuszott motor és szerintem abbol adodott. és neked 117 nél nem nyomta a tulfolyonn egy kicsit sem ?
na ez nekem is uj......de holnap bele nézek a hütőbe
namost olyan gondom is van még h a hütösapka alatt a hütönek van egy pereme nahh ott nekem van egy nagyonn kis pici váju szerü namost ugy tudom h akkor a nagy nyomás miatt levegöt sziv vagy valami ilyes de javiccs ki ha nem jol tudom és igy nekem nem zárt a rendszerem ? vagy az nem befolyásolja ?
103-nál kapcsol a venti.......lehet levegős még azért lökte a vizet,mert amugy nem kéne 117-nél még benne volt a viz.......nekem
ha a viz nem melegszik és a tulfolyón sem nyomja akkor meg maradt a hengerfejed és a tömités is ha pedig nem csökkent a teljesitmény akkor a komprszió gyürüd is és ha nem füstöl, akkor az olajlehuzó sem lágyult ki nem olyan könnyen döglenek meg ezek
jahh és ma amikor egy kicsit ált a járt a motor akkor olyan 98 fokos viznél már telt a ki egyenlitö tartály de akkor még nem légtelenitettem a rendszert és 103 nál már tolta a vizet a tulfolyonn
jahh és ma amikor egy kicsit ált a járt a motor akkor olyan 98 fokos viznél már telt a ki egyenlitö tartály de akkor még nem légtelenitettem a rendszert és 103 nál már tolta a vizet
zöldre váltás utánn elindultam és viszza hült lasssan de hült
Én ma a rendszert feltöltötem lelégtelinettem és kerültem vele nem észleltem se csörgést se menet teljesitmény csökkenést meg semmit sem de nem mentem vele sokat a viz átlaga 80 fokos volt
h tudok meggyözödni arrol h nem baszot oda neki ?
valami konkrétat kérnék mert esz az ideg