Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm tutis kolléga!
háát a szabolcsiak már csak ilyenek .. .
Nem nem én szeretek mindenkit bármekkora kretén legyen
Csak elég sok a meló mostanában és ha beírok akkor nem tudok bekapcsolódni egy kiadós "beszélgetésbe" mert mindig van valami. De szeretet van és bódogttáá
mostanság hanyagolod az LFP-t
csak nem kicsináltak a srácok . . . . .
nyugi..mi szeretünk mindenkit,,..csak...
tudod senki sem tökéletes
mi meg pláne nem
Micsoda megtiszteltetés te... tudod mi
akkor is szeretlek hiszen csak földim vagy te..te..azaz
amúgy Én meg újfehértói vagyok ....
Ezért a szolidalitás
Hát remélem nem szoptad be te tanyasi
Abban meg igazat adok hogy még így az elején módjával a gázkarral! Neked meg főleg
szolidalitok veled,de csak mert nyírpazonyi vagy
ugyhogy tegnap verettem az Andrássy uton egyet 240-el..
szóval ha "lemeszeltek"és fizetnem kell érte..az csakis miattad
amugy meg létezik olyan,hogy...bár lehet hülye a kérdés..de felteszem..
szóval létezik az,hogy kiesik az ember 4 hónap kihagyás után a"ritmusból"
Ezt arra értem,hogy nyáron szinte eggyé váltam a motorral..természetes volt minden..tegnap meg.....hááát..
Hazudnék,ha azt mondanám,hogy minden simán ment...
Vissza kell szokni ..ugy érzem ez a pár hónap kihagyás hagyott bizonyos "nyomokat"..mármint maga a tudás,ami elég tág fogalom,nemutolsósorban relatív....na ez ugy látom,hagy némi kívánnivalót maga után.....
Csak gondoltam elmondom....ugyhogyy sz.tem csak óvatosan nyomassa mindenki még így az elején..
aztán meg a többi adja magát..idővel
Ha jól emlékszem, gyújtás le, két gomb nyomvatart és gyújtás rá.
adj gombbal beállítod a villigást, utána set gombbal meg az értéket..
Mortis,rá se ránts!
Srácok! Légyszi valaki másolja be,hogy kell beállítani a villanó fényt váltásnál a mocin!Tudom,hogy már volt fent párszor,de nem találtam meg!Köszönöm előre is!
Ha elolvastad volna hohy mit írok akkor láttad volna hogy kocsival mértek be! És szemből mért be 130 helyett 145-el mentem ami szerintem nem halálos tempó! Úgyhogy ne ozd az eszet légyszíves
Hogy tudnak lefotózni úgy hogy nem is veszed észre? Szemből ugye semmit se ér ha nem állítanak meg, vagy ha van 1 utca a merőkocsi ill. a rendőrök között le tudsz kanyarodni. Ha meg úgy mérnek hogy el kell menned mellettük, akkor elvileg van időd lassítani... Az első bünti után esetleg megfontolandó lett volna hogy óvatosabban húzd a gázt. Legalábbis nekem az lenne. Ha elkapnak felhajtott vagy trükkös rendszámmal még rosszabbul is járhatsz. Vagy ha gyorshajtás miatt meghalsz/lebénulsz még rosszabbul. Nem véletlenül vannak a sebességhatárok. Nem a rendőr/állam a köcsögbuzi mert megbüntet gyorshajtásért, hanem a te hibád hogy nem vagy képes betartani a szabályokat. Könnyű őket szidni a te hibád miatt...
Jaja, csak még csuszik az ut, nem lehetett annyira elkenni! Jol jött mögöttünk, jo arc volt!:)
Tesó,te itt? Ritkán látni!
jaja,a Subarus bírta 240-ig aztán,utána meg csak pillázott volna!
Ne is mondd Bandi, kurva jo volt egy kicsit csapatni! A Subarus jol birta a tempót:)
Jó volt a mai csapatás! Már hiányzott!
ezek gyorshajtás! de nem motorral hanem kocsival az m3-on!
Ezek milyen csekkek?
aha..értem..köszi...ha azt vesszük még jobb is... azok a fasza kis kigyorsítások na majd beruházok egy olyan cuccra
bár néha felküldtem igy is közel 4 mp alatt 100km/h-ra a kicsikét,de soha nem tudni,mikor jön jól egy lámpás gyorsulásnál . .
Szia Tutis!

Ezzel a durrogással, meg lángokkal sokan félreértésben vannak.
Egy nyitott kidörentőnél teljesen megszokott és normáli jelenség.
Több hozzáértővel beszéltem már ez ügyben pl. Full gas Balatonboglári műhelyének vezetőjével Bukovics Tamással is(versenymotorokat ő állítgatja be), aki elmondta, hogy ez semmiféle káros hatással nincs a motorra!
Padon beállítás után mérséklődik a visszadurogás gyakorisága, ahogy optimalizáljak a benya-oxigén keveréket, de erről itt egy cikk is: http://www.sportmotor.hu/motor...
Én is szeretném az új vasat beállítatni náluk, majd a mérési eredményt fellölöm.
A power commander nem a teljesítményt növeli (bár azt is) hanem a tökéletes teljesítményleadást segíti..mindig a megfelelő mennyiségű benzint kapja a motor, se többet se kevesebbet. Ez viszont úgy érezhető, mintha erősebb lenne, ami igaz is meg nem is. Kigyorsításnál vehető a legjobban észre, hisz abból jó sok van. Végsebességed nem fog változni szerintem..
Hy tutis....egy power commander mennyit "lök" egy 600-ason?nemmintha nem lenne elég az a 260 körüli végsebesség,de ki tudja... lehet később...
já az gáz vazze! engem is a múltkor 50.000-es csekk meg kb egy hete 30.000-es. hogy a rohadt anyukájukat
Te tudod Tesó, engem idegesít a durrogás meg a láng
Nem véletlenül nem durrog a gyári
Meg egy jól beállított motor se durrog.. Ott van cimbi ZX10-ese, two brothers nyitott cső, katalizátor kiiktatva, exup kiiktatva, power commander belőve. Sose durrogot 1-et se, szépen jár mint állat..
Nekem mihelyst pénzem lesz, ugrik bele a commander. Igaz az nem most lesz, mert nemhogy válság van nálunk, de az a geci kibaszott rendőrség is kiküldte a határozatot hogy fizessem be a 90ezres gyorshajtási csekket 30 napon belül..