Van olyan is, de ha jól sejtem, te arra gondolsz, amikor egy tökmag, kicsit duci kisfiú játszik valami Arena nevűvel. Nemtudom a játék teljes nevét. Na az is brutális. Németül káromkodott ja.
De én láttam mindent. Azóta kerülöm a PC-s játékokat. Maximum FIFA 2007, és Test Drive Unlimited. Többi le van szarva.
Ég és föld a különbség, mintha kicserélték volna a motort, sokkal idegesebb, jobban reagál a gázra, nem beszélve arról hogy városból kiérve, 6.-ból is szépen gyorsúl, nem kell visszaváltani annyit mint gyári áttétellel....viszont a fogyasztás az egy bő literrel hosszabb lett....
World of Warcraft. Buzik játéka. Keress rá a youtube-on néhány felvett jelenetre. Vicces, amikor játszik a srác, kifagy 10 másodpercre, és azalatt az idő alatt szétveri az asztalát, a lámpát, a szobáját, végül a monitort is földrebassza. Szabályosan megőrül.
Mert nem vágom a púpot,a többit megnéztem.. Nem voltam túl alapos,de annak is oka volt. Mivel még nem hoztam el,és vissza fogok menni valamikor lerendezni a dolgokat. Ha valami hiba van,nem hozom el. De igazából nem volt vele óriási hiba.. Tudom,hogy 10 év van közte,de abban az AF1-ben fordított a villa :D
És ne érts félre,nem azt mondom,hogy értek a motorhoz,de azért felhívták a figyelmem pár apróságra,meg rá is kérdeztem néhány dologra. Viszont én is remélem,hogy nem lőttem nagyon mellé :D
Na hallod de sok a baj.................nekem sem fordított..............na bumm..................lehetne....................csak pénz kérdése.
mivel még nem volt ilyen kategóriájú motorod szerintem nem fogod úgy hajtani hogy számítson fordított vagy sima.
Egy kis türelem meg karbon.. Amúgy igen,az is egy megoldás. Az ilyen műszaki paraméterekkel hadilábon vagyok,dehát nem kell nekem tudni töviről hegyire az összes csavar pontos méretét
Nézd, a két motorod között tív év a különbség. Tíz év alatt baszottnagyot fejlődött a technika! És tudod mit? Én most már imádkozom, hogy a K3-asból jó példányt fogtál ki, és remélem, az eladónak nem esett le, hogy lószart sem értesz hozzá, csak annyit, hogy hogy kell vele menni.
Nemrég tudtam meg,hogy még a villa se fordított Elég érdekes,mert sokkal öregebb motorokban már fodított villa van. Bár ha működik,és elégedett vagyok a motorral (összességében),akkor az ilyen apróságok hidegen fognak hagyni. /remélem/ :D
De ez az üléspúp a k3-ra úgy látom aranyat ér,és ritka kincs :D De tényleg nem értettem,hogy mehetne rá az ülésre xD És af1-hez nincsenek ilyen luxuscikkek. Momentán ennek pont nem néztem utána,gondoltam egy ilyen alja kérdésre bárki adhat választ,akinek hasonló gépe van Bírom én a hideget-meleget
Minek fáradjak a guglival? Itt vagytok ti Nem sértődtem be,tudom,milyen fórumozni,és 1000x ugyan arra válaszolni.. De vajon ezt a kérdést hányan tették fel? XD Én kb semmit nem tudok a k3-ról,de tetszett,speedet szerettem volna,akkor már Suzukit,mert épp ez volt. Kb ilyesmi.. A kérdés meg csak így hirtelen beugrott.. Inkább vegyetek nekem csokit,mert olyan kérdést is láthattok,ami még alig fordult itt elő
Itt senki sem született a picsája alatt egy motorral, a fórum nevezetes emberei mind kőkeményen megdolgoztak a maguk járgányáért. Ki újonnan vette, ki használtan, ki hitelre, ki készpénzre. Na jó, egy kivétel van, ha nagyon tudni akarod, hogy ki az, aki alá betoltak egy mocit, kérdezd meg gixxerpétert. E sorok olvasása közben az a szemét már most jókat röhög a markába, ugyanis, néhány arccal egyetemben nem igazán csípi azt a Titokzatos Csippendale Előadóművészt. Ugye Petya?
És igaza van Dokinak, jellemzőbb az az eljárás, hogy mielőtt valaki megveszi álmai atomsportmotorját, előbb utánnanéz például, hogy hogyan lehet extrákat fel-, illetve leszerelni. Ezalatt egy szóval sem állítom azt, hogy mindent megtanul elsőre, hanem a legfontosabbakat, a legjavát.
A fórum meg arra van, hogy ha valami speckó bajod van, vagy segítségre van szükséged, akkor beírsz, és aki ért a dologhoz, biztosan segíteni fog. Ha például azt kérdezed, hogy hogyan kell gyertyákat cserélni, jóeséllyel mindenki kiröhög, viszont ha a komplett kábelköteget ki akarod cserélni a motorodban, akkor erről Dokit nyugodtan kérdezheted, segít. Neki volt már meleg helyzete...
Lomhábbnak nem hiszem hogy lomhább lesz, igy is át van áttételezve. Elől egyel kissebb, hátul egyel nagyobb a lánckerék! pörög mint a lácfűrész...
Köszi az infót!
Tudom, mert volt szerencsém látni, hogy 2-3 mp-ig első keréken gurul hátrafelé, majd amikor leér a hátulja is, akkor még egy 10 mp is megy neki 2 keréken! Állat a SRÁC!
Sőt...stoppiezásból úgy fordul 180-ba, hogy a két kerék 1 pillanatra nem éri a földet sem, de már 180 fokban áll! HATTTALMAS!
Igen 180-as a gyári gumma méret és sokan ezt is tartják a megfelelőnek, de simán befér a 190-es gumma is és nekem speciel jobban is fekszik!
D211 van fent nekem, ami ugye 190-es és a legjobb választás szerintem.
Azt mondják, hogy 190-es gummával kicsit lomhább a gép, de ezt mi földi halandók nem nagyon vesszük észre, ha meg igen, akkor kb. 1-2 nap és full megszokod!
Nekem is K7 600 van, úgyhogy nyugodtan mehet rá a 190-es papucs!
Nekem a poros légszűrőtől nő meg 1 literrel na az baj.