Én sem értem a dolgot, én úgyszoktam, hogy hanyar előtt bebaszom egyesbe, vészleállítóval leállítom a gépezetet, kibaszom a kupluingot, oszt magától is mögáll ám!
Csákány!
Fék, majd visszadurrogtatni a sebességfokozatokat, és azzal is lehet szépen lassulni, de ahhoz, hogy ne rángasson a lánc nem árt némi gyakorlás, mert van amikor szaporán kell ám gépészkedni.
Az enyém is csattan.Még tavaly mentem egy-két kört a rutinpályán és az intenzív fékezésnél behúzott kuplungnál is csinálta.Én arra tippelnék,hogy ha nagyon hirtelen állóra vagy majdnem állóra fékezed a hátsó kereket,akkor az első fogaskerék a váltóval vagy ha nincs behúzva a kuplung az egész motorral együtt nem képes akkorát lassulni és ezért csattan a lánc a lengővillán.Szerintem.De lehet hülyeség.
hát de na. akkor ne váltsak vissza amikor fékezek, vagy ne fékezzek amikor visszaváltok?
ez azért így nem teljesen állja meg a helyét, de lehet benne valami...
ha jó idő lesz nyeregbe ülök és vágtatok egyet a rejtélyek mezején, és meglátjuk
Ez szerintem azért van mert amikor egyszerre fékeztek meg váltotok vissza akkor mikor be húzod a kuplungot meg lazul a lánc.Ezért csattog.Összhangba kell hozni mint a kuplug és gázt el induláskór.
Üdv a klubban bár én eddig csak egy hétig húzott bokával megúsztam.
Igaz az nem szerelés volt csak a szokásos gyök kettővel pofáraesés.
Kilomizom a cuccot bár nem szép mert törött a vége és vissza lett hegesztve kicsit kajlán.
emailemre küld képet aztán megbeszéljük. Ma sikerült elhajlítani a kuplung karom véletlen eldőlt. De szerencsére rám dőlt a motor aztán csak a kar hajolt el. viszont én tiszta folt meg seb lettem
nekem k8 600-is csinál ilyet, ha hirtelen nagyot fékezek, és nem váltok vissza. valamiért kattog lánc olyankor... ne kérdezd az okát, de másik gépen is produkáltam ugyanezt, úgyhogy "gyári hiba"
Tegnap bakker fater és én kb. 2 óra alatt kiszedtük azt a rohadás fékbetéteket tartó 2 csavart, aminek el volt 0-ra nyírva a feje.
Hát ez a csavarkiszedő készlet, amit vettem, hogy majd kiszedi....na ez egy nagy FOS! Betekertem és hajlott az egész cucc nyakba, a csavar meg csak állt mint kezdő buzi a gőzfürdőbe!
Fater megmérte az általad hozott fékekből a kivett csavart és ha 8-as fúróval befúrtunk méretig, akkor kb 1mm vékony cucc mradt körbe a meneten, amit ilyen kis egyedileg csinát vésővel kihasítgattunk ott görnyedve a motor mellett, mert ugye a féket nem akartam csak ezért elkötni.
Szóval sikerült a hadművelet!
Már csak gumma kell és a hátsó fogaskerékre várok!
No meg tegnap még belefért egy olajcsere is az időmbe!
EZER KÖSZÖNET A FÉKEKÉRT ÉS, HOGY INTÉZTED NEKEM A DOLGOT!
A féknyergeket elraktam biztos helyre, úgyhogy itt lesz és elviszed majd, ha jössz!
Sziasztok!
Suzukihoz rengeteg új alkatrészem van jutányos áron!
Az ülés púptól a csopper plexiig minden...
Matricák, alátétek, egyes idomok, izzók, gyertyák stb-stb...
GSX-R 1000, 750 , Busa, Intrúder stb...
Az elbaszott csavarokat, bepattintanám faszpiceringnek...