Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké...de ez kiafaszt érdekel?
Az elbaszott csavarokat, bepattintanám faszpiceringnek...
Nem lehet.Koppig húzom ha kell de már felénél kiesik a szemem akkorát lassul a dög.
Én sem értem a dolgot, én úgyszoktam, hogy hanyar előtt bebaszom egyesbe, vészleállítóval leállítom a gépezetet, kibaszom a kupluingot, oszt magától is mögáll ám!
Hja kérem a sok láma csak mi vagyunk helikopterek.
V2 -vel a picsám alatt én nem ugatnék! , , ,
Eltöröm a fékkarod!
Amúgy meg szia!
Baszod..itt mindenki stoppoja a hátsókereket lassuláskor?
Leborulok előttetek...
Mindíg ........hogy el ne basszanak a várandós tevék...............mindíg.
Csákány!
Fék, majd visszadurrogtatni a sebességfokozatokat, és azzal is lehet szépen lassulni, de ahhoz, hogy ne rángasson a lánc nem árt némi gyakorlás, mert van amikor szaporán kell ám gépészkedni.
Az enyém is csattan.Még tavaly mentem egy-két kört a rutinpályán és az intenzív fékezésnél behúzott kuplungnál is csinálta.Én arra tippelnék,hogy ha nagyon hirtelen állóra vagy majdnem állóra fékezed a hátsó kereket,akkor az első fogaskerék a váltóval vagy ha nincs behúzva a kuplung az egész motorral együtt nem képes akkorát lassulni és ezért csattan a lánc a lengővillán.Szerintem.De lehet hülyeség.
Nincsen meg..................eveszett.
hát de na. akkor ne váltsak vissza amikor fékezek, vagy ne fékezzek amikor visszaváltok?
ez azért így nem teljesen állja meg a helyét, de lehet benne valami...
ha jó idő lesz nyeregbe ülök és vágtatok egyet a rejtélyek mezején, és meglátjuk
Ez szerintem azért van mert amikor egyszerre fékeztek meg váltotok vissza akkor mikor be húzod a kuplungot meg lazul a lánc.Ezért csattog.Összhangba kell hozni mint a kuplug és gázt el induláskór.


A lapon fekvést nem így gondóltam.
Üdv a klubban bár én eddig csak egy hétig húzott bokával megúsztam.
Igaz az nem szerelés volt csak a szokásos gyök kettővel pofáraesés.
Kilomizom a cuccot bár nem szép mert törött a vége és vissza lett hegesztve kicsit kajlán.
emailemre küld képet aztán megbeszéljük. Ma sikerült elhajlítani a kuplung karom véletlen eldőlt. De szerencsére rám dőlt a motor aztán csak a kar hajolt el. viszont én tiszta folt meg seb lettem
Egy kissé zakkant SV fékkarral szolgálhatok kérdés mennyiért szeretnéd magadévá tenni?
Ez még a sima nem a radiális.
Nincs valakinek kuplung vagy fék karja k1-k3as GSXR-re ?
és ez akkor van amikor a a kuplungot még nem húzod be és a hátsó kerék már szinte megáll mert akkor a csúszókuplung az amit hallasz szerintem
nekem k8 600-is csinál ilyet, ha hirtelen nagyot fékezek, és nem váltok vissza. valamiért kattog lánc olyankor... ne kérdezd az okát, de másik gépen is produkáltam ugyanezt, úgyhogy "gyári hiba"
Szeva Te Nagyorrú Semmirekellő Barátom!

Tegnap bakker fater és én kb. 2 óra alatt kiszedtük azt a rohadás fékbetéteket tartó 2 csavart, aminek el volt 0-ra nyírva a feje.
Hát ez a csavarkiszedő készlet, amit vettem, hogy majd kiszedi....na ez egy nagy FOS! Betekertem és hajlott az egész cucc nyakba, a csavar meg csak állt mint kezdő buzi a gőzfürdőbe!
Fater megmérte az általad hozott fékekből a kivett csavart és ha 8-as fúróval befúrtunk méretig, akkor kb 1mm vékony cucc mradt körbe a meneten, amit ilyen kis egyedileg csinát vésővel kihasítgattunk ott görnyedve a motor mellett, mert ugye a féket nem akartam csak ezért elkötni.
Szóval sikerült a hadművelet!
Már csak gumma kell és a hátsó fogaskerékre várok!
No meg tegnap még belefért egy olajcsere is az időmbe!
EZER KÖSZÖNET A FÉKEKÉRT ÉS, HOGY INTÉZTED NEKEM A DOLGOT!
A féknyergeket elraktam biztos helyre, úgyhogy itt lesz és elviszed majd, ha jössz!

Na Szeva Te Szopótölcsér!
egyetértek, ez tényleg az a kategójia
Akik ígymennek az már űrember kategória...........sosem leszek ennyire pro.
minek a csúszokuplung... , akkor hol marad az élvezet...
talán csuszókuplung hiánya
Sziasztok!
Suzukihoz rengeteg új alkatrészem van jutányos áron!
Az ülés púptól a csopper plexiig minden...
Matricák, alátétek, egyes idomok, izzók, gyertyák stb-stb...
GSX-R 1000, 750 , Busa, Intrúder stb...

Üdv Kill.