inkább ezt nyomd ki ide én se vagyok egy nagy mekanik, a szerelőmnek meg nincs röntgen szeme, tudunk, amit tudunk. majd ha némi évjárat kedvelő kolléga bemond vmi pluszt, akkor okosabbak leszünk erre a pillangóra majd jól rákérdezünk.
Jön ki csúnyább is...........................megnézed?
Gixxer...........mi a f...t lehet várni tőle?
És mindenki kíméljen meg a "csak túrázni voltam,idős,női köörvos vagyok így az is csak a templomig 2.-ben mentem 30-al" dumával.Nem azé veszik.Ne csörögjön,zörögjön induljon elsőre,ne föstöljön hidegen,törések,polír váz,egyepált idomcsavarok felejtősek,túl csilli-villi új idomok is.Kuplungot is mög köll nézni mert lehet nem birja a sok egykerot,kormánycsapágy szintén. Mikőmég?
baltával sajtot? jó az sv szeressük csak hát haladni kell a tekknológiával
úgy lesz, szerelővel mindenképp meg lesz vizslázva. oke, kösz, kellemes alvást!
Még annyit kinyomok magamból, hogy legvégső esetben Brian tud neked segíteni, ő keni-vágja, hogy hogyan keletkezik a probléma, hogy visdelkedik a gép, meg egyebek. Ezt én nemtudom, itt tanulómódba kapcsoltam át magam!
Ha te helyezed első forgalomba akkor nincs átírás.Kell a 3 papír egy egyedi forgalombahelyezési ami gyakorlatilag műszaki csak drágább,bizti,ha van még akkor eredetiség vizsga,majd okmányban kiállítják a forgalmit meg a többit és go.
Namost egy 2001-es 750-esnek nekem 54e-ret dobott ki regadóra.
Ha van szerelőd, vidd magaddal, és leginkább a futóművet, vázat vesd a vizsgálatod alá! Az marha fontos! Van valami másodlagos pillangószelep hiba is, de ezt majd az ekkori évjárat tulajai elmondják, én zúzok aludni, elfáradtam a fociba.
sőt még ki se próbáltam mert xar volt az idő.
Szerencsére jó motort vettem
Meg kell csekkolni a kuplungot,féket,meg minden istenátka bizgerét a gyöszön amit kinézett.
Gixxer...........mi a f...t lehet várni tőle?
És mindenki kíméljen meg a "csak túrázni voltam,idős,női köörvos vagyok így az is csak a templomig 2.-ben mentem 30-al" dumával.Nem azé veszik.Ne csörögjön,zörögjön induljon elsőre,ne föstöljön hidegen,törések,polír váz,egyepált idomcsavarok felejtősek,túl csilli-villi új idomok is.Kuplungot is mög köll nézni mert lehet nem birja a sok egykerot,kormánycsapágy szintén. Mikőmég?
úgy lesz, szerelővel mindenképp meg lesz vizslázva. oke, kösz, kellemes alvást!
Namost egy 2001-es 750-esnek nekem 54e-ret dobott ki regadóra.
Ha van szerelőd, vidd magaddal, és leginkább a futóművet, vázat vesd a vizsgálatod alá! Az marha fontos! Van valami másodlagos pillangószelep hiba is, de ezt majd az ekkori évjárat tulajai elmondják, én zúzok aludni, elfáradtam a fociba.
regadó és az átírás a szürkére.. adó 71400.. átírás az u.a. (43e) + új rendszám 5500 + műszaki..