Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rozsda még elmegy de ez a tök sötét az nem kóser.Megéghetett?
Eladó Spyke bőrruha! Kamionból kiesett darab.
Dokit kérdezd.
Ja,és köszi a helpet srácok!
Mibe mérnek egy tárcsát erre?
Igazából azt az egyet nem csekkoltam.. Annyi,hogy tele van vakrozsdával,meg tök sötét.Fékpofára rá se néztem.A lánc is ilyesmi.
Kissé elkapkodtam a csekkolást.
Hogy szemmel még nem látod, még nem garancia arra, hogy problémamentes a gép! Magad is alátámasztod ezt, miszerint nem látod, de érzed. És ez pedig megköveteli a teljes futómű, és váz átellenőrzését!
Gumisnál centíroztasd az első gumit, és ha ezután is ráz, akkor nagyobb a baj.
Féktárcsa.Ha fékezésre szitál akkor az.Ha menet közben akkor a futómű.
Tárcsapár mucsosz drágosz.
Hát ha fékezéskor ráz akkor elsőnek féktárcsa gondra tippelnék ami ilyen esetben csak cserével orvosolható.
A lóvét arra generálja majd nekem a befektetések egy része.
Ehh.Maradsz itthon.
Gyüts inkább benzinre.
Villán nem volt se sérülés,se karc. Tudom,hogy csúsztak vele. Mondta a tulaj,meg látszik is.. Szóval elöl nem volt szemmel látható sérülés. (villa,kerék stb) Igazából alig észrevehetően,mintha szitált volna,de nem tudom.. :S A tulaj szerint nincs baja Van egy másik gixxere,amit használ. Az 750-es.
Én is gondoltam a gumira,vagy szimeringes (nem volt olajos a villaszár). Kb ennyit tapasztaltam. Váltani szépen váltott,fordulatot tartotta.. Egyedül ennyi bajom volt,hogy olyasmit éreztem..
Most nem, mert DJ-vizsgára, és lejátszókra gyűjtöm a lóvét! Meg úgynézki, újabb befektetésekbe futok bele, szóval szerteágazóak a dolgaim. Viszont amint a DJ-cuccok megvannak, utánna visszatérhetünk - jó esetben nyáron - a soron következő túrára!
Guminepper mi a stájsz.Jössz 577-re?
Nem most.Majd áprilisra.
Remélem, hogy a fékezéskor való rázás a gumi miatt van! Ámbár... Nekem ez gyanús, ha nincs védő, meg az eleje ráz, lehet - de nem biztos -, hogy bukott motor. Nézesd meg a futóművet is!
Rázott fékezéskor? ? ? ?
Az drága lesz ha az amire gondolok.
Hmm,ez az idei év sokba lesz. Igazából még kiderül,mi lesz. Azért köszi,az intelmeket. Igen,tudom,hogy nem túragép. Még egy fél literes ásványvíz is alig fér el benne.. Amúgy aránylag jónak tűnt. Szép hangja volt,nem csörgött,zörgött. Pöccre indult. Nem nagyon találtam benne hibát. Nincs üléspúp,meg a hűtőrács előtt az a műanyag védő. Gumik már nem szőrösek,de még elég jónak néztek ki (80%). Gondolom egy olajcsere se túl olcsó a szervízben. Aztán szerintem az eleje egy kicsit rázott fékezésnél.. Ha minden igaz,3 évet állt a motor,és van benne 15ezer km. Remélem nem egy olyan motort néztem ki,amire még költeni kell a javítások miatt.
És gondolom ilyenkor erősen ajánlott egy átvizsgálás a szervízben.
Az mehet házilag is.Pláne hogy csak csere.Addig tőtöd-pumpálod-kiereszted a csövön míg lenn szíp tiszta gyün ki.
Engem a radiális megviccelt úgyhogy Sándorral elintéztem.
Oksa, nem kell a drága nehéz, nyaklánc !
De látom nagyon vágod ezeket a dolgokat , akkor segíthetnél abban is, hogy szerinted a fékolaj cserét szerelővel csináltassam? Autón már csináltam nem is egyszer, de motoron még nem! Tudom, hogy ugyan az a lényeg, de akkor is...

Ha nem akarsz egy drága és nehéz nyakláncot isten ments csak úgy odallítani.
Szépen odaviszed a lánckerekeket meg a láncot és pikk-pakk összedobja neked.
A hátsóhoz ki kell venni a kereket,a csavarokhoz is kéne a légkulcs mert bele tudnak gyógyulni az elsőhöz is kell a leszedéshez légkulcs.Majd mindet nyomatékra kell húzni a láncot meg fenn a gépen kell összekapcsolni .
Nem kimondott túragép.
Pakkot is bajos szállítani vele hosszú túrára.
Bár nem lehetetlen.
A pár fanatikust kivéve inkább gyors rövid vágtákra használják.
A diabló sem szereti a tecnikás hosszú egyeneseket úgyhogy hamar megeszi őket ha messzire mész sokat.
Úgyhogy erre gyűts.Vagy vegyél szétpályázott olcsó levedlett cuccot valami gumineppertől.
Akár a kölöktől akár briantól.
Köszi a gyors választ!
Ilyesmire számítottam, de gondolom a lánckerekeket fel tudom én is rakni otthon, mert van itt helyben egy motorszerelő akinek szerintem van ilyen szerszáma, és akkor neki csak préselni kéne! A gazdaságosság szempontjából! Ja és gondolom a láncot "nem a helyén" préselik, így elég ha csak a láncot viszem el neki!
Nincs hozzá üléspúp,szóval az biztos kell. Nem tervezem a 2 személyes motorozást.. Aránylag jók a gumik (diablo corsa),nem olyan kopottak,szóval az egy ideig nem kell.Idén biztos nem veszek rá. Elvileg minden patent,csak olajcsere,aztán mehet.Remélem..
Nem szoktam olyan haladósan menni,és még meg is kell szoknom a motort,mert a próbakörnél elég nehezen fordultam vele.
Miért ne mennék messzire?
Préselni kell.
Spec szerszámmal.
És az sem mindegy hogy és mennyire.
Én szervízre bíznám.
Sziasztok!
Holnap fogok láncot cserélni a motoromon, és nem tudom, hogy hogy kell összeilleszteni a láncot, mert nincs hozzá semmilyen biztosító (mint pl. a bicikliknél),csak egy olyan láncszem ami külön van és van hozzá 4 db gyűrű! Esetleg préselni kéne? Remélem érthetően írtam le , de azért le is fényképeztem a biztonság kedvéért ! A lánc típusa DID 525 ZVM2.
Előre is köszi a segítséget!