Nem akarok vitatkozni, csupán fel szerettem volna híni a figyelmet arra, hogy még szokatlan jelenségek vagyunk az utakon az autósok számára. A kapubejáróból motor elé kitolató barom pedig akár tanulságos is lehet, ha elolvassa az ember az esetet. Nem hiszem hogy mindenben tömegmanipulációt, meg összeesküvés elméletet kell keresni. Néha za ilyen hírekből érdemes levonni a tanulságot szerintem.
Nézd, nekem nem azzal van bajom, hogy baleset, meg izé-hozé. Nekem a tömegmanipulációval van gondom, amivel minket etetnek, támadnak.
Éppen ez miatt meg se nyitottam a weboldalakat.
az egy dolog, de a balesetek valósak. Az hogy ki hogyan ír róluk engem sem érdekel, csak az, hogy az első izmosabb 7végén ennyi társunk járt rosszul, valaki meg még annál is rosszabbul. Cserbenhagyó autós barátunkat -aki miatt a Suzuki árokba hajtott- pedig szívesen kibelezném egy életlen éttermi késsel.
Nemtom. Ha jól rémlik volt olyan SV650 eredményhirdetés ahol 2-en voltak összesen. Egyébként szerintem V2 kupában nincs megkötés. Hogyan is lehetne ha együtt értékelik az RC8R-t meg az SV1000-et? Köbcenti és kész.
nem tudom még de Bp tuti. Feláldozom a gumim a Parlament oltárán, hátha kitudom onnan füstölni a "csodálatos" politikusainkat.
Hozd a hölgyet is. Megnézheti milyen kemény Suzy hátsó ülése
De amúgy valami laza kéne még nem vagyok 100%-os, csak muszáj újra rászoknom, mert lassan kész Rózika is és tesztelni kéne és valamilyen szinten még rákéne hangolodni
De az ezres alatt van valami futómű. Koca a gyári futóművel ment 2:05-öt. 650-ent hiába húzod fel 100Le-re. Még csomó pénz kéne hogy a futómű működjön rendesen. Ja és a blokk megbízhatósága is erősen kérdéses. Az egy dolog, hogy megcsinálod 750-re de ha szétesik 3 futam után akkor mi van?
Tudom..................nem olcsó..............és nem lehet túrni.Plusz az már ezres.V2 kupában akkor ezres RSV-kkel és ducatikkal kellene menni ahoz meg elég meg hurka lenne az ezres.A 650-est meg jobbára pár egy-két SV-s és 750-848-as ducikkal mennek.Azokkal még lehetne játszani.A többiek kikerülnének mint a pocsolyát.
Olcsóbban kéne.Ugyis beletúrnék a blokkba könyékig.Meg a futóműbe és ..............a fékek már kitaposott út.
Elvileg 100 V2-es izmos pacit ki lehet hozni belőle.
Tom nem ér fel egy 600-assal de jó buli mind a bütykölés mind menni vele.
Az alufóliasapi használ.
Éppen ez miatt meg se nyitottam a weboldalakat.
http://www.kisalfold.hu/gyori_...
h
ttp://automenedzser.hu/motor/...
Vigyázni kell nagyon! :(
Ott a helyem.Elindulni még tudok.
Hozd a hölgyet is. Megnézheti milyen kemény Suzy hátsó ülése
De amúgy valami laza kéne még nem vagyok 100%-os, csak muszáj újra rászoknom, mert lassan kész Rózika is és tesztelni kéne és valamilyen szinten még rákéne hangolodni
Asszem ott a futómű csere nem legális.Tehát gyárinak kéne lennie és a blokk sem lehet nagyobb.
Futómű mindenképp kuka.Valami gsxr menne alá.Blokk tuti kifingana de nem is a 2.05 a cél.
A kipuff kurvajó ,a moci bivalyerős úgyhogy jó kis szezonnak nézünk elébe!
Szarból várat....te a haverom vagy!
Na mindegy.Rgyenlőre összelapátolok a jövő évre egy kissebb vagyont a 675-ösre.2,8 milla újonnan.
Elvileg 100 V2-es izmos pacit ki lehet hozni belőle.
Tom nem ér fel egy 600-assal de jó buli mind a bütykölés mind menni vele.
Amúgy én biztos nem mert barátnőméknél vagyok